Conceived by Stabs

Reactiescore
69
Het is leuk om te lezen.

Ik heb dag 1 CbC aangesproken om te gaan te MB-en. Dat kon niet, want er is een nieuwe regel. Dat wist ik niet (laatste W was 82).
Toen hebben we afgesproken dat ik een stam kon joinen/oprichten. Heb ik gedaan met de afspraak dat ik op del. zou gaan, zodat we de regels zouden omzeilen en zij mijn dorpen konden innemen door op bb te gaan. Prima wat mij betreft. Verder is er weinig contact geweest, wel altijd vanuit mijn kant om te horen hoe het aan die kant gaat.
Met Vanq zijn er nooit afspraken gemaakt, echter is het raar dat je dan de MB van jouw stamgenoot wegedeeld en zelf 1 dorp pakt als CbC zijnde.
Ik heb gisteren Jordi en vandaag een co (Daffy Duck) aangesproken. Antwoord was ik weet hier niets van en geen reactie.
Met deze mensen speel ik al jaren samen.
Jammer en tw onwaardig.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
69
Unresolved 03.03.22 12:52
Hoi mannen,

Frank hier. Thorsten en Jordi kennen mij wel.

Ik zoek een MH. Zijn jullie geinteresseerd?

Ik wil lekker pp farmen hier en wel meegroeien. Niet te groot natuurlijk ;)

Gegroet.

Conceived by Communism 03.03.22 13:17
Zelfde spelers als 78 Venari?

Zoja, gegroet vrinden!

John

Unresolved 03.03.22 13:20
De hoofdspeler van toen idd!

Gegroet!

Conceived by Communism 03.03.22 13:20
Nu moet ik even denken..

Unresolved 03.03.22 13:21
Vertel..

Ik ben de oprichter van dit acci, Frank dus. Voorheen heette dit acci Path of Righteousness..

Conceived by Communism 03.03.22 13:22
Ja bedenken wie de eigenaar was ahah ja i know je zat bij mij in Venari.

John aka Daffy Duck

Unresolved 03.03.22 13:23
Hey John, kijk aan! Leuk man.

Ik wil nu helemaal graag voor jullie MB-en :)

Conceived by Communism 03.03.22 13:25
Zal het ff in de groep gooien, want er zijn nieuwe boost regels waaronder mbs aangepakt worden.

Unresolved 03.03.22 13:26
Ok heb je ff linkje voor mij waar dat staat aub?

Conceived by Communism 03.03.22 13:29

Unresolved 03.03.22 13:37
Thx.

Lijkt mij op zich niet zo'n probleem. Als MB niet te groot groeien en gewoon veel clearen en niet overnemen de targets die je cleart.

Conceived by Communism 03.03.22 13:38
Nee maar als wij trein achter je nuke zetten dan valt het onder voordeel halen uit en dus volgens tw boost met deze regels.

Unresolved 03.03.22 13:38
Oh ok. Dat had ik er niet uit opgemaakt.. Ik ga het nog een keer lezen..

Unresolved 03.03.22 13:59
Beetje krom verhaal als je het mij vraagt..

Conceived by Communism 03.03.22 14:00
ja klopt maar ze willen boosten dus tegen gaan

Unresolved 03.03.22 14:03
Ja snap ik ergens ook wel. Goede insteek wel, maar voor spelers zoals ik (die gewoon willen pp-farmen en lol willen hebben) is dus geen plek meer..

Conceived by Communism 03.03.22 14:04
Nee die zijn er eigenlijk de dupe van, vandaar ook dat er veel commotie is hierom

Unresolved 03.03.22 14:05
Ja logisch natuurlijk. Lastige kwestie wel..

Unresolved 03.03.22 14:07
Laat maar even weten hoe jullie er precies tegenaan kijken. Ik ben natuurlijk van plan om mee te denken.

Conceived by Communism 03.03.22 16:38
Eigenlijk de enige manier om nu echt te gaan MB'en, is juist als MB mee te groeien en als de rim "opgeruimd" is op delete te gaan. Je mag als MH geen dorpen meer overnemen, dat geeft teveel spelvoordeel vindt Duckje.

Ik weet niet hoe jullie tegenover zoiets vinden? Moet dit wel nog intern bespreken.

Unresolved 03.03.22 17:04
Ja zo dacht ik ook al hoe het te doen. Wat mij betreft een prima plan!

Conceived by Communism 04.03.22 07:42
Hee Frank,

sorry, we zijn erg druk met de start, in de chat kwam deze discussie niet echt op gang haha, er liep zoveel langs elkaar!

Maar we zouden graag een dergelijke samenwerking willen aangaan. We willen hierbij wel benadrukken dat voor ons een paar dingen belangrijk zijn:
- targets altijd even graag in samenspraak met ons;
- targets die wij (vanuit cbc) opgeven hebben prio.

We moeten ook zelf waarschijnlijk even wennen aan de nieuwe structuur van een MB, vanwege de boost regels. We zullen langs elkaar en door elkaar heen moeten groeien, maar daar vinden we wel een oplossing voor.

Akkoord? ^^

Unresolved 04.03.22 09:16
Hey,

maakt niet uit en begrijpelijk allemaal.

1 vraagje, kan ik wel een stam jongen voor wat gezelligheid?

Unresolved 04.03.22 09:16
Joinen*

Unresolved 04.03.22 10:44
Heb uitnodigingen van [ally]BELL[/ally] en [ally]ELXR[/ally]. Alles in overleg met jullie natuurlijk ;)

Conceived by Communism 04.03.22 11:17
Kom er later ff op terug

Unresolved 04.03.22 11:25
Is goed.

Unresolved 04.03.22 14:11
Bij jullie zou evt ook kunnen natuurlijk. Dan omzeilen we ook dat geouwehoer ivm MB-en. Is maar een idee hoor..

Conceived by Communism 04.03.22 14:13
Ik zal het intern even overleggen

N

Unresolved 04.03.22 14:43
Top, dank je.

Unresolved 05.03.22 17:05
Hoi,

is er al iets uitgekomen?

Gegroet,

Frank.

Conceived by Communism 06.03.22 08:37
Hee Frank,

excuses: we spelen met veel co's en dit zal iemand perongeluk gelezen ja. We gaan geen MB's in de stam Ice innemen, er zijn er meerdere dit al een MB hebben. Ik denk dat je het beste in een stam in de omgeving kan gaan zitten, of eigen stam maakt zodat je een bolwerk hebt. ^^

Groetjes,
Jordi

Unresolved 06.03.22 11:29
Hey Jordi!

Is helemaal duidelijk en komt goed.

Ik last je weten wat het gaat worden. Neem aan dat je wel begrijpt dat ik mijn eigen stam niet ga aanvallen en dat ik wel zou willen zien dat jij/jullie hen dan ook met rust laten?

Zo ja dan hebben we een deal en kunnen we samen losgaan!

Groet,

Frank.

Conceived by Communism 06.03.22 11:30
Frank,

Wij gaan geen nap of wat dan ook afspreken met derden.

John

Unresolved 06.03.22 11:32
Ok helder John,

dan doen we het gewoon samen en moet ik even slim kiezen.

Op een mooie samenwerking! Cheers

Conceived by Communism 06.03.22 11:42
Dank Frank! We gaan er zeker iets moois van maken, we moeten even het beste van de huidige boostregels maken. :)

Jordi

Unresolved 06.03.22 11:42
Ja komt wel goed :)

Unresolved 06.03.22 21:48
Stam gestart met een oldskool-speler van W19. CTRL zat hij in toendertijd.
So you know

Conceived by Communism 13.03.22 10:18
Ff tijdje geen contact gehad! We hadden het even moeilijk, maar komt nu weer goed. :D Hoe is 't daar?

Unresolved 13.03.22 11:47
Ik zag het ja. Nukes kapot?

Hier goed, rustig aan. Zal volgende week ergens ook beginnen met edelen..

Conceived by Communism 13.03.22 15:30
Ja nukes kapot idd, was ff jammer: hij had pre-os, en flink ook! :(

Unresolved 13.03.22 16:30
Pijnlijk.

Unresolved 15.03.22 23:38
Mijn 2e is ook binnen!

Vanquiser begon vandaag over de bbs boven mij of hij die mocht edelen. Heb hem vriendelijk gevraagd of hij mij wat ruimte wou gunnen haha

Conceived by Communism 25.03.22 10:58
Wat is je discord ook alweer?

Unresolved 25.03.22 10:59
Ik ben even weekendje weg met de vrouw.

Goed als ik er begin volgende week op terugkom?

Hoe gaat het verder?

Conceived by Communism 25.03.22 10:59
Ja zeker geniet ervan!

Ja gaat lekker en bij jou?

Unresolved 25.03.22 11:06
Dank je wel!

Hier ook prima hoor, heb een mooie vasis nu.

Unresolved 29.03.22 17:18
Hey mannen,

alles goed? Ik ben erg druk, maar zou nog even terugkomen op afgelopen week.
Waar willen jullie het over hebben?

Conceived by Communism 29.03.22 19:51
Uh als je John even kan contacteren op discord? Die was degene die contact zocht dacht ik.

T.

Unresolved 29.03.22 22:02
Ok vraag hem even een PM te sturen hier aub Thorsten.
Ik ben erg druk met werk en ga nu disord niet meer aanslingeren.

Conceived by Communism 30.03.22 00:08
T van Tom, maar zo dringend was het ook niet volgens mij.
Ik zal hem je morgenvroeg ff laten pmen.

T.
 
Reactiescore
5.602
Oei mijn eerste stab, spannend
 
Reactiescore
69
Ach ja spannend is het niet Tom.

Jij sprak als laatste tegen mij, Jordi weet nergens van en John drukt ook zijn snor. Is niet erg hoor, heb in 13 jaar genoeg gezien. Vind het alleen gewoon matig van jullie kant. Wees gewoon open en eerlijk. Dit is gewoon niet hoe wij? als community het spel willen spelen.
 
Reactiescore
5.602
Ach ja spannend is het niet Tom.

Jij sprak als laatste tegen mij, Jordi weet nergens van en John drukt ook zijn snor. Is niet erg hoor, heb in 13 jaar genoeg gezien. Vind het alleen gewoon matig van jullie kant. Wees gewoon open en eerlijk. Dit is gewoon niet hoe wij? als community het spel willen spelen.
Ik ken jou niet, die laatste pm was omdat John met jou contact zocht. Dit is zeker niet hoe we het spel willen spelen en had nooit mogen gebeuren. Ik kan er nu achteraf ook niets meer aan veranderen.

Jordi heeft schijnbaar met jou die afspraken gemaakt, waarvan ik niet op de hoogte ben. Ik krijg targets van vanq op een avond en plan die in voor de ochtend co om die te verzenden. Ik heb nooit geweten van een MB, dus ik heb voor mij naar eer en weten gehandeld.

Los daarvan is het dus duidelijk een communicatie fout geweest dat voortkomt uit een stop van Jordi een aantal weken terug en een ik die ik de tijd van deze afspraken op vakantie was. Dat mogen wij ons als account en ook ik mezelf aanrekenen en dat is fout geweest, koop jij echter niks voor en dat snap ik.

Ik snap overigens nog steeds niet hoe wij aan een MB komen waarmee geen contact is en die in een stam zit die al weken bezig is met een massa op ons te plannen.

Afijn, ja een stab is het achteraf zeker. Er is een dorp onrechtmatig gepakt. Ik kan er helaas niks meer aan veranderen en zo zijn dit maar loze woorden. Enige wat ik in dit geval kan doen is het boetekleed aantrekken. Spijt me dan ook ten zeerste dat dit zo is gebeurd.
 
Reactiescore
69
Ik vind het netjes dat je het boetekleed aantrekt Tom.

Echter verwacht je op een topacci dat dit soort zaken worden besproken.
Je kan mij niet wijsmaken dat dit onder een oepsje valt.
Jullie maken met dit soort acties topaccis gewoon te schande. Sry dat ik het zeg.
 
Reactiescore
5.602
Ik vind het netjes dat je het boetekleed aantrekt Tom.

Echter verwacht je op een topacci dat dit soort zaken worden besproken.
Je kan mij niet wijsmaken dat dit onder een oepsje valt.
Jullie maken met dit soort acties topaccis gewoon te schande. Sry dat ik het zeg.
Normaliter wel, maar als de hoofdspeler die deze afspraken maakt stopt, tja. Voor de rest, ik ben in de volle 100% ervan overtuigd geweest dat wij zonder enig connecties speelde, laat staan MB’s. Ik heb ook mensen belachelijk gemaakt en voor dom uitgemaakt als zij een MB gebruikte met deze boost regels en daarbij specifiek vernoemd dat ik die niet had. Hoe slecht het ook is, jouw naam is na de dag van de MB afspraak niet meer benoemd. Net zoals er nooit contact is geweest eigenlijk.

Het past niet bij een top account, maar het is toch gebeurd. (Cbc geen top, dat is duidelijk). Ik heb in 10 jaar ook nog nooit gestabt en altijd naar eer en weten gehandeld en nu ook, maar als account zijnde is dit een fout geweest ja.

Enige overigens die wij hier ten schande zetten zijn onszelf, andere accs hebben hier niks mee te maken.

Ik sta trouwens open voor dialoog met je stam als je daar behoefte naar hebt om daar nog iets mee te regelen, aangezien ik helaas niks meer met jou kan regelen om deze fout te herstellen.
 
Reactiescore
5.602
Ik ben slapen overigens, Conceived by Stabs out. @DragonShield3 neemt het woord over als leider van ons account.
 
Reactiescore
69
Maar daar doel ik dus ook op Tom. Als de hoofdspeler stopt (en ik nog met een andere starter van het acci contact heb) dan dien je als acci altijd voor de afspraken te staan die er bij de start zijn gemaakt.
Dit kan gewoon echt niet.
 
Reactiescore
5.602
Maar daar doel ik dus ook op Tom. Als de hoofdspeler stopt (en ik nog met een andere starter van het acci contact heb) dan dien je als acci altijd voor de afspraken te staan die er bij de start zijn gemaakt.
Dit kan gewoon echt niet.
Die zouden ook moeten staan ja, dat is het punt niet. Het punt is dat ik het niet wist.

Dan is de vraag of je me gelooft of niet, al geloof je me wel, is het voor jou niet minder vervelend. Geloof je me niet, ja, dat mag ook. Maar er zijn denk zo’n 100 spelers die kunnen vertellen dat ik zoiets niet zou doen als ik geweten had dat je onze MB was.
 
Reactiescore
69
Oftewel geen communicatie op het acci. En dat is een gebrek aan kwaliteit van een topacci. Omschrijf ik het dan goed?
 
Reactiescore
5.602
Oftewel geen communicatie op het acci. En dat is een gebrek aan kwaliteit van een topacci. Omschrijf ik het dan goed?
Ging duidelijk iets mis ja, als dat jouw conclusie is dan staat dat je vrij die te hebben. Voor de rest pretendeer ik nergens een top acc te zijn, noch maakt het mij uit wat andere daarvan vinden.

Dit voorval had nooit plaats moeten vinden en komt voort uit ongelukkige zaken op ons account waar ik zeker mede verantwoordelijk voor ben.
 
Reactiescore
69
Dat is idd mijn conclusie en ben dankbaar voor dat je zelf toegeeft er onderdeel van te zijn.
Ik kan zelf met zekerheid zeggen dat CbC een topacci is/was op de server. Heb zogezegd met Jordi een mooi verleden.
Anyways, niets meer aan te doen. Ik heb idd niets aan jouw woorden. Hopelijk leren jullie er iets van. ♡
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.602
Anyways, niets meer aan te doen. Ik heb iid niets aan jouw woorden. Hopelijk leren jullie er iets van. ♡
Dit is toch wel een zeer pijnlijke consensus na mijn boekwerken getypt te hebben ;p. Ja, ik heb er wel van geleerd. Navragen wat me teamgenoten allemaal hebben uitgevreten als ik terug kom van vakantie. In ieder geval, wel mijn oprecht excuus vanuit CbC, maar denk dat Jordi misschien zelf nog wel even komt kijken, nadat morgen Melt hun plasje erover heeft gedaan.

Slaap lekker
 
Reactiescore
2.369
Verdomme Tom, kutstabber! Een stabber als leiding, kan enkel leuk zijn right? Right???
 
Bovenaan