[Profiel] Conceived by Communism

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Hee allen, graag zou ik een plaatje willen voor het account waar ik nog nooit serieus mee gespeeld heb, maar ooit een keer toch moet gebeuren. Thanks alvast voor de tijd!

1. De tekst: mag de naam bevatten, hoeft niet per se. Mag je zelf weten, is een lange naam en kan in de weg staan! Voorkeur is wel natuurlijk dat naam erop staat.
2. Kleurencombinatie(s): rood, donkere sfeer
3. Thema:
communisme, of link aan communisme: heel breed. Het mag zeker de hamer en de sikkel zijn, zolang ze maar mooi verwerkt zijn in het plaatje. Het mag ook een stock met mensen zijn. Bij mensen wel: geen portretfoto's van Lenin/Stalin of wat dan ook. Als het mensen zijn, graag stocks die ook beetje de propangadamachine van het communisme zouden kunnen voeren! In ieder geval, ik accepteer veel als thema breed, zolang het maar een communistisch likje heeft. Ik wil aub geen babefoto's met rode tinten of wat dan ook, grazie!
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
5. Deadline:
nvt
6. Prijs/gift:
300 PP
7. Favoriet tot nu toe:
 
Reactiescore
104
G6lkX4d.png
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

Dankjewel voor het gemaakte plaatje! Ik zie wel dat je je netjes aan het thema hebt gehouden: maar hij is naar mijn mening.. te druk? Ik vind het lastig te beschrijven. Ik zal toch vanmiddag even op zoek gaan naar wat stocks zodat ik jullie tijd niet verspil.

Wat zijn goede sites voor stocks?
 
Reactiescore
2.369
alphacoders.com
 
Reactiescore
1.853
Onderstaande vier stocks kunnen worden gebruikt, waarbij onze voorkeur uitgaat naar de bovenste twee. Gelieve te zorgen dat de kwaliteit van de pics niet minder wordt, de pixels hoef ik niet te kunnen tellen straks :D. Alvast bedankt!


15.jpg
7.jpg
14.jpg
12 (1).png
 
Reactiescore
2.369
Conceived-by-Communism.png

E; ik zie net dat de tekst wat donker lijkt. Deze kan uiteraard iets feller gemaakt worden :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
603
02Conceived.png
01Conceived.png
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dankjewel allemaal! Heel mooie plaatjes naar voren gekomen, we gaan (hopelijk vandaag al!) een keuze maken! :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Bovenaan