Complimententopic

DeletedUser36258

Guest
Complimenten aan nec en wereldspeler:D Vind het knap dat ze het zolang volhouden :p
 

DeletedUser

Guest
Eventjes mijn complimenten dan.

haantje <3, omdat je zo graag een buurman van me wou worden, je je door niks liet tegen houden, en je niet 1 huis opkochten maar meteen een aantal dorpen. Alleen je profiel klopt niet, Ik word niet je dorpenopbouwer, maar je dorpenafbreker <3

an gerfist, toch wel mijn grote complimenten voor je TWW uitgaven, zien er zeer netjes uit en hoor ook aan alle kanten profeiten. Ik wist hoe graag je dit wou en nu ben je er toch gekomen <3

careless, strategies inzicht en het inzetten voor de stam, had je graag vanaf het begin in vib gezien maar elkaar opfocken was ook een tijdje leuk <3

nec-europa, goed geweerd kerel, ga zo door :) zo blijven wij lol hebben in het spel.

Toch wel even NWA hier aanhalen,

laatst zag ik dat ze 275? als ik het goed weet, overnamens hadden op tab + tab-r met 0 tegenovernamens, wil toch even dat dit benoemd word <3
 

DeletedUser18369

Guest
Mooi Forumitem! complimenten voor Careless.

En.... Complimenten aan VIB voor de fraaie mass attack, die mij in de ODD lijst van 80 naar 8 heeft gebracht :D


oja, hier nog de originele wereldspeler!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23482

Guest
Complimenten aan het hele team van TAoW omdat we nog steeds samen zijn.
 

DeletedUser

Guest
Complimenten aan de farms, waarom stoppen zoveel mensen als ze boven 300 punten komen?
 
Reactiescore
14
an gerfist, toch wel mijn grote complimenten voor je TWW uitgaven, zien er zeer netjes uit en hoor ook aan alle kanten profeiten. Ik wist hoe graag je dit wou en nu ben je er toch gekomen <3

prima zei:
complimenten aan an gerfist vanwege zijn mooie uitgaves in het TWweekblad

allebij bedankt ik doe men best om leuk te schrijven!
 

DeletedUser

Guest
Hierzo:) sinds 64punten^^ met een pauzetje van 2 maandjes.

complimentje aan agressivetigra voor zijn geweldige e-flirting skills.

Ohh, jij bent die gezellige vv'er.

M'n co pest je graag zag ik in de pm-wisselingen. :D

Complimenten aan koebeestpk, heb nog nooit zo'n slechte vv'er gezien.
 

DeletedUser

Guest
Ohh, jij bent die gezellige vv'er.

M'n co pest je graag zag ik in de pm-wisselingen. :D

Complimenten aan koebeestpk, heb nog nooit zo'n slechte vv'er gezien.

Bedankt^^ zitr overigens alweer een paar dagen vanaf.
 

DeletedUser

Guest
ik ben jou geen uitleg verschuldigd,

en praat dan maar verder onzin als je dat zo leuk vindt :D
 

DeletedUser

Guest
ik ben jou geen uitleg verschuldigd,

en praat dan maar verder onzin als je dat zo leuk vindt :D

Onzin? Wat ik tot nu toe zeg komt wel 100% overeen met de waarheid hoor. Misschien is de definitie van onzin niet bij je bekend? Nou dan moet je het niet op een ander afschuiven hoor, nergens voor nodig.

Account wordt inactief gedeff-ed, en dan is inactief nog bijna een compliment ;)
 

DeletedUser

Guest
Onzin? Wat ik tot nu toe zeg komt wel 100% overeen met de waarheid hoor. Misschien is de definitie van onzin niet bij je bekend? Nou dan moet je het niet op een ander afschuiven hoor, nergens voor nodig.

Account wordt inactief gedeff-ed, en dan is inactief nog bijna een compliment ;)

ok bedankt voor het compliment
compliment voor jou omdat je altijd stopt en herbegint op w8 :) sorry babe x toch?
 

DeletedUser

Guest
mijn complimenten aan alle spelers met meer dan 20M defence punten
voor het doorstaan van vele aanvallen en die dan te overleven
 

DeletedUser

Guest
Mijn complimenten voor T Nom die een grote val mee hebben gemaakt. Nog meer complimenten voor Angel omdat zij/wij de val met gemak weer oppakken.
 
Bovenaan