Complimententopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik zag dit op een andere wereld en het is wel een leuk idee,
ook bij ons is er vaak veel gezeik over iedereen en misschien is het nu leuk om elkaar gewoon een complimentjes te geven,

Het is enkel toegestaan om spelers of stammen complimenten te geven. Mensen zijn over het algemeen gevoelig voor prikkels en complimenten geven en ontvangen blijkt volgens onderzoek een goed gevoel te geven aan iedereen. Hiermee hoop ik dat we respectvol met elkaar om kunnen gaan.
 

DeletedUser17303

Guest
Knuffels voor CN ! (omdat ze het zo goed doen tegen InS!)
Koekjes voor InS ! (omdat ze de moed niet laten zakken!)

Knuffels en koekjes voor heel W7 ! uitgezonderd K 32.
 

DeletedUser

Guest
Knuffels voor knuffelbeest crunx, omdat hij zo graag knuffelt !

XD
 

DeletedUser

Guest
een compliment aan heavenly omdat ze een dorpje over wist te nemen terwijl ik ofline was ;)
 

DeletedUser16768

Guest
Complimenten zijn zo 2008:rolleyes:

Harde confrontatie is 2009:cool:
 

DeletedUser

Guest
Knuffels voor CN ! (omdat ze het zo goed doen tegen InS!)
Koekjes voor InS ! (omdat ze de moed niet laten zakken!)

Knuffels en koekjes voor heel W7 ! uitgezonderd K 32.

En jij krijgt een kusje erbij;D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind deze hippietoestand wel amusant eigenlijk....

Complimenten in een wargame.... sounds like

http://www.youtube.com/watch?v=ojpbOJjrGBQ

images
 

DeletedUser

Guest
knuffeltjes aan spelers die in fearus hebben gezeten, heb er heeeel lang geleden gespeeld :) en aan de rest van W7 :D
 

DeletedUser

Guest
1) Complimenten voor vossie! het levende bewijs dat onkruid bijna niet te bestrijden is..verdelgen..verdelgen..het blijft maar terugkeren ;).

2) Complimenten voor Energy. omdat ze zo'n sexy bitch is :]

3) Complimenten voor Crunx. Je kaartjes zijn altijd leuk edited.

4) Complimenten voor iedereen hier voor hun steentje bij te dragen iedere dag opnieuw zodat global warming een goed ding is voor m'n koude voetjes :D.

Kzal er later nog wel wat verzinnen ^^
 

DeletedUser

Guest
Complimenten aan alle spammers <3 zonder jullie hadden de forummods niets te doen.

Complimenten aan crunx en heavingly voor hun bijdrage aan de mapthread.

Complimenten aan de insomniers want wat zou een propaganda forum zijn zonder egotrippers.

Complimenten aan de only mensjes.. ondanks dat jullie klein zijn .. zijn jullie hier goed vertegenwoordigd.

Complimenten aan onzin stammen als k32 .. want we hebben ook mensen nodig die altijd afgezeken kunnen worden.

Verder hulde aan mn favorietjes hier: koaieus, windwalker, crunx,hafke, madmaniac200, gilgamesjke, -crea, demo, revodare en oxidator. (sorry dat ik enkele ben vergeten maar hou ook van jullie ^^)
 

DeletedUser37643

Guest
Complimenten aan Peevee voor het altijd slecht/on beargumenteerd afkraken van spelers/stammen, daar heb je talent voor nodig.

Complimenten aan Edwinus/Brigitte en de rest voor het bij elkaar houden van K32, daar dat absoluut geen gemakkelijke opgave is.
 

DeletedUser

Guest
Complimenten aan alle spammers <3 zonder jullie hadden de forummods niets te doen.

Complimenten aan crunx en heavingly voor hun bijdrage aan de mapthread.

Complimenten aan de insomniers want wat zou een propaganda forum zijn zonder egotrippers.

Complimenten aan de only mensjes.. ondanks dat jullie klein zijn .. zijn jullie hier goed vertegenwoordigd.

Complimenten aan onzin stammen als k32 .. want we hebben ook mensen nodig die altijd afgezeken kunnen worden.

Verder hulde aan mn favorietjes hier: koaieus, windwalker, crunx,hafke, madmaniac200, gilgamesjke, -crea, demo, revodare en oxidator. (sorry dat ik enkele ben vergeten maar hou ook van jullie ^^)

denk dat ik voor hun allen spreek xD wij houden ook van jou hoor :D *grouphugs*
(vind deze topic net zo grappig he:D)
 

DeletedUser

Guest
Complimentjes aan mijzelf dat ik dit forum daadwerkelijk lees! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan