Complimenten topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.037
Tadaa:)

Aangezien er een hoop mensen negatief ten opzichte van elkaar zijn (vooral ook de ingame vijanden) wilde ik wat meer vrolijkheid hier creëren. Hier kan je mensen complimenten geven:)

Ik complimenteer Reckless ruler met zijn geweldige timing, werd er wat gek van vandaag:$
 

DeletedUser

Guest
ik complimenteer Dr hannibal om het meeste nutteloze topic te openen :eek: :D
 

DeletedUser65921

Guest
Ik complimenteer Dr. Hannibal Lecter met zijn uitstekende spam
 
Reactiescore
1.037
2-1 ik sta voor:D

Maar eigenlijk was dit best serieus bedoeld, het is zo ongezellig hier.
Ik complimenteer C-W-B met hun eerste plaats ODA
 

DeletedUser

Guest
Zo kan je er inderdaad op reageren,
Persoonlijk vind ik het een mooi en goed initiatief.
 

DeletedUser65921

Guest
Ok dan complimenteer ik el guerrero voor de mooie treintjes
 

DeletedUser48745

Guest
ik complimenteer WallE2004 voor het oprotten uit deze wereld
 
Reactiescore
1.037
Hij heeft alweer bijna honderd dorpen:x
Ik complimenteer Mea Vota, gewoon omdat zij het is
 

DeletedUser66258

Guest
ik complimenteer WallE2004 voor het oprotten uit deze wereld

haahhahahaha

Ontopic: Ik complimenteer Critism from above met zijn poging om zich voor te doen als een alfabeet!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.037
Je kunt zeggen wat je wil maar toen hij er nog was was het af toch nog actief...:p
 

DeletedUser68367

Guest
Ik complimenteer Fatality. met zijn multifunctionaliteit
 

DeletedUser62448

Guest
Ik complimenteer Dr. Hannibal Lecter voor al zijn complimentjes:p
 

DeletedUser

Guest
Van alle vijandelijke spelers wil ik volgende personen vernoemen voor de kusjes award.

-C-W-B, is voor mij de hardste noot om te kraken. Doet het gewoon goed, leiding geven, aanvallen, propaganda voeren, deffen,..
Stiekem had hij nog goed in MT gepast.
-Reckless ruler vanwege zijn timing, hij is tot nu toe de enige speler dat ik veel aanvallen binnen 1-2sec heb zien timen.
-Tiranu, is nu weliswaar een bondgenoot maar van toen insect nog tot het vijandelijke kamp behoorde is hij de speler die het straks aanvallen+treintje+os heeft getimed.
-Het trio wehavefun, recklessruler en el guerrero dat het gevaarlijkste vijandelijke front is en al meerdere keren hebben bewezen dat ze pijn kunnen doen. In tegenstelling tot C-W-B dat omringd is met kwalitatief mindere spelers.
-Mysterious elements mag ook wel eens genoemd worden. Houdt daar in zijn eentje nu al heel lang vol en wordt terecht gevreest door zijn directe concurenten.


Veel I. spelers aangezien ik momenteel nog niet onder de indruk ben geweest van een Lw. actie. Misschien Blend vernoemen voor het nakomen van zijn beloftes t.o.v. zatlas.
 

DeletedUser34690

Guest
Ik denk dat de meeste dingen wel in andere topics kunnen:)
En als je iemand echt graag een complimentje wilt geven wat niet past in 1 van de bestaande topics, kun je hem altijd een persoonlijk berichtje sturen:D
Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan