Complimenten aan een niet dubieuze naam

Reactiescore
1.226
Via deze weg wil ik mijn complimenten uiten aan @een niet dubieuze naam voor zijn professionele houding jegens stamgenoten van RSAM.

Ondanks het conflict in het midden-oosten, wat overigens in de kiem gesmoord lijkt te zijn, is @een niet dubieuze naam niet te beroerd om persoonlijke geschillen ondergeschikt te maken aan het wereldbelang. Ik denk dat ik niet hoef te benadrukken hoe belangrijk het is dat de handel, en het daarmee gepaarde verschuiving van kapitaal doorgang blijft vinden. Alleen hierdoor houden we licht aan de horizon in deze al donkere dagen.

VFsnip, en in het bijzonder @een niet dubieuze naam, bedankt voor deze uiterst diplomatieke houding. Laat het een voorbeeld zijn voor velen!

1607363988256.png
 
Reactiescore
5.599
Inderdaad een voorbeeld voor velen, hulde aan VFsnip en een niet dubieuze naam.
 
Reactiescore
2.368
Waardevolle speler die we niet kunnen verloren laten gaan. Lang leve VFSnip! Lang leve Rukurt!!!
 
Reactiescore
37
Ik ben ontzettend content dat spelers als hij deelnemen aan dit spel. Zonder zou het hier een verloren zaak zijn.
 
Reactiescore
421
Wat een mooie woorden, en dat voor Red Stab at Morning of enkele van zijn vazallen.

Scherpe analyse denk ik verder. De manier waarop ik word neergezet doet in mijn ogen de waarheid weinig geweld aan. De persiflage is accuraat en laat weinig ruimte voor interpretatie.
 
Reactiescore
1.647
Stel voor om de wereld een namechange te laten doen van enkel wereld 75 en de afkorting w75 naar:

VFSnip 75 - snip75

Mensen bezwaar tegen dit voorstel?
 
Reactiescore
770
Altijd mooi, zulke spelers die de wereld een pak interessanter maken!

ja spijtig dat de generatie moderators de meeste er van int verleden gebanned hebben omdat ze aandurfden een k toe te voegen aan het woord anker

MAAR KIJK WE ZIJN TERUG SYMPATHIEK??
 
Bovenaan