Complimenten aan digimat1

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52950

Guest
wat ben jij voor jongertje man? Ouder dan 13 kan je gezien je spelling niet zijn en dan zo praten?
Gadverdamme.
Ook al ken ik je niet: sterkte Raphgo

Ben wel iets ouders als 13 ja, sorry dat ik zo overkom. Heb gewoon mijn reactie gegeven. En verder vind ik het ook jammer, en zou ik in elke ander moment heel anders reageren. Maar het hoefde nu even niet. En sorry dat ze me op een slecht moment hebben genomen, en mijn excuses dat ze daar een heel boek gaan over schrijven. Maargoed zo kunnen ze me dan weer in het slecht daglicht zetten. Niets aan te doen.

Weet je zelf goed genoeg :)

Nop weet ik niet , ik luister?

Heb je of heb je niet voor teunole zijn ban gezorgd?

Thomas
 
Reactiescore
2.039
Je begrijpt zelf de ernst van wat je zegt niet he?
Als iemand in je naaste omgeving zoiets doet, en je krijgt van iemand zo'n opmerking naar je hoofd geslingerd ga je beginnen te twijfelen.
Je had net zo goed gelijk kunnen zeggen ga er maar achter aan.

Gelukkig weet ik dat raphael sterker dan dat is maar bedenk eerst eens even hoe het zou zijn als je in zijn schoenen zou staan. Je hebt net ongeveer het ergste tegen hem gezegd wat je had kunnen zeggen. ;)
 

DeletedUser38984

Guest
Sterkte Raph. Zulke dingen zijn helaas deel van het leven. Jammer dat er geen eeuwig leventje bestaat.
 

DeletedUser52950

Guest
Je begrijpt zelf de ernst van wat je zegt niet he?
Als iemand in je naaste omgeving zoiets doet, en je krijgt van iemand zo'n opmerking naar je hoofd geslingerd ga je beginnen te twijfelen.
Je had net zo goed gelijk kunnen zeggen ga er maar achter aan.

Gelukkig weet ik dat raphael sterker dan dat is maar bedenk eerst eens even hoe het zou zijn als je in zijn schoenen zou staan. Je hebt net ongeveer het ergste tegen hem gezegd wat je had kunnen zeggen. ;)

Ik begrijp de ernst wel, en tuurlijk had ik dat niet mogen zeggen.

Maar wat jij zegt is wel weer overdreven.

Iedereen zegt het is maar een spelletje, dus waarom zou je dan luisteren naar die spelers. Rapho wenst me ook wel redelijk dood omdat ik niet met zijn spelletjes meespeel.

Dus erg gaat hij het niet gevonden hebben dat ik dit gezegd heb. Hij gaat gewoon een kans gezien hebben om met modder te gooien.

En dat is triestig om te zeggen, maar zo denk ik van hem. zoals jullie redelijk slecht over mij denken blijkbaar :p

En natuurlijk is wat er gebeurt is massas erg, en weet het kleinste kind wel dat je daar delicaat moet mee omgaan. Maar op sommige momenten kan een man een andere man zo kwaad krijgen dat hij erger wordt als een kind. En als je me dan voor die 1 moment dat ik me zo gedraag, voor die 1 zin helemaal wilt bekritiseren en doen alsof ik elke 5 minuten ongeloofelijke onrespectvolle dingen zeg, dan moet je dat maar doen.

Maar zelf vind ik dat wat overdreven

Thomas
 

DeletedUser

Guest
Rapho wenst me ook wel redelijk dood omdat ik niet met zijn spelletjes meespeel.

Besef je eigenlijk wel welke beschuldiging je nu uit? Hij zal misschien (alhoewel, niet misschien, zeker weten) wensen dat je al je dorpen kwijtspeelt, en dat je op die manier afgemaakt wordt, maar waar je hem nu van beschuldigt, ik weet niet waar je het uithaalt!
 

DeletedUser38984

Guest
Besef je eigenlijk wel welke beschuldiging je nu uit? Hij zal misschien (alhoewel, niet misschien, zeker weten) wensen dat je al je dorpen kwijtspeelt, en dat je op die manier afgemaakt wordt, maar waar je hem nu van beschuldigt, ik weet niet waar je het uithaalt!

Besef jij wel dat je immers net zo weinig respect toont als je er alleen maar op reageerd? Ga is serieus respect tonen ofzo als je niks eraan toe te voegen heb behalve zeveren?!
 

DeletedUser52950

Guest
Besef je eigenlijk wel welke beschuldiging je nu uit? Hij zal misschien (alhoewel, niet misschien, zeker weten) wensen dat je al je dorpen kwijtspeelt, en dat je op die manier afgemaakt wordt, maar waar je hem nu van beschuldigt, ik weet niet waar je het uithaalt!

hmm ik kan me anders wel nog reacties op het forum herineren van : ik hoop dat je nooit gelukig wordt met je oerlelijkevrindin, et je kutproject voor school met je ***vader etc.

En ik weet dat jullie me nu graag bekritiseren, maar je moet nu ook niet alles te letterlijk nemen wat ik zeg hé :p Al denk ik wel dat hij me egt wel weg wilt (en dat zeker al voor deze reactie). En tis duidelijk dat je niet weet wat er tussen ons al gebeurt is ^^
 

DeletedUser68367

Guest
Besef jij wel dat je immers net zo weinig respect toont als je er alleen maar op reageerd? Ga is serieus respect tonen ofzo als je niks eraan toe te voegen heb behalve zeveren?!

Man je weet niet wat je zegt, alsof wij Raph niet allemaal op een andere manier hebben gesproken? Dwaas.
 
Reactiescore
2.039
Dat is toch net even een heel ander kaliber dan 'geen wonder dat je vriend het leven gelaten heeft, ik zou hetzelfde doen met zo'n vriend als jij'.

Ik hoop dat je begrijpt dat je dit keer gewoon echt te ver bent gegaan. Van mijn part hoef je geen contact meer te hebben met enig lid van onze alliantie, want mensen die zichzelf niet eens van zoiets in kunnen houden, hoeven wij niet te spreken. ;)
 

DeletedUser38984

Guest
Man je weet niet wat je zegt, alsof wij Raph niet allemaal op een andere manier hebben gesproken? Dwaas.

Wie is hier een dwaas? Jullie gaan dom weg reageren. Wat denk je dat ik het niet erg vind? Als jullie hier een topic gaan maken toon dan het minste respect om niet gelijk weer argumentjes heen en weer te strooien. Want als dit jullie reden is hoop ik dat Ralph is wijs is en hier gewoon totaal geen aandacht meer aan besteed want dan zijn jullie onbeschoft.

Ik kan digimat zijn woorden niet goed praten ook al weet ik niet 99,9 % hoe het is gelopen, maar jullie pakken de minste kans om iemand af te kraken. Pleur lekker op dan. Het AF is geen zeik forum. Ga dan maar lekker Rune Scape spelen en iedereen noob noemen daar. Idioten..

Nogmaals succes en sterkte verder Ralph!
 

DeletedUser52950

Guest
Dat is toch net even een heel ander kaliber dan 'geen wonder dat je vriend het leven gelaten heeft, ik zou hetzelfde doen met zo'n vriend als jij'.

Ik hoop dat je begrijpt dat je dit keer gewoon echt te ver bent gegaan. Van mijn part hoef je geen contact meer te hebben met enig lid van onze alliantie, want mensen die zichzelf niet eens van zoiets in kunnen houden, hoeven wij niet te spreken. ;)

Als je mijn zin citeert, citeer je best de letterlijke vertaling ervan en niet jouw interpretatie.
En ik zou het liefst van al geen contact meer hebben met rapho , maar hij blijft ons en onze leden pm's sturen. Moet niet van mij hoor.

Dus ik vind dit wel een mooie deal dat u hier voorstelt. Maar dan moeten ze ook niet constant ons proberen zwart maken overal.

En het ging hier niet over gwn contact , maar over dat hij met iets ergs naar toekwam, maar dat ik er niet over te spreken viel omdat zij (al heeft levi het uitgevoerd en niet hij) 100% met opzet teunole zijn pw gekraakt hebben en daar dan mee aangelogd samen met een andere account en dan hem aangegeven hebben. Dit gaat niet meer over een gewone conversatie.

Maar ik vind jouw deal wel goed. En wil hier zeker mee akkoord gaan. Zouden veel frustraties minder zijn.

Thomas
 

DeletedUser68367

Guest
Hoe kom je erbij dat Levi dat pw gekraakt heeft? Ik moet die gast al helpen via TeamViewer als hij een programma moet installeren :eek:.
 

DeletedUser52950

Guest
Hoe kom je erbij dat Levi dat pw gekraakt heeft? Ik moet die gast al helpen via TeamViewer als hij een programma moet installeren :eek:.

Of hij het gekraakt heeft ofniet. Hij heeft het toch bemachtigd en is ermee ingelogd via een ander IP. Ontken je dit of heb je er nog andere opmerkingen over?
 

DeletedUser68367

Guest
Of hij het gekraakt heeft ofniet. Hij heeft het toch bemachtigd en is ermee ingelogd via een ander IP. Ontken je dit of heb je er nog andere opmerkingen over?

Ik snap niet hoe de schuld bij L. (speciaal voor de mods) terecht is gekomen. En als hij het bemachtigd heeft, dan gaat Teunole wel heel slordig ermee om. Ik zou mijn vijand nooit aan mijn wachtwoord laten komen hoor.

En al die beschuldigingen zonder bewijs vind ik ook vrij frappant.
 

DeletedUser68367

Guest
Ik ben serieus hoor, ik heb skype gesprekken waarbij die jongen me de simpelste dingen vraagt over een computer. Die kan echt niet hacken hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan