Complimenten aan digimat1

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52950

Guest
Ik snap niet hoe de schuld bij L. (speciaal voor de mods) terecht is gekomen. En als hij het bemachtigd heeft, dan gaat Teunole wel heel slordig ermee om. Ik zou mijn vijand nooit aan mijn wachtwoord laten komen hoor.

En al die beschuldigingen zonder bewijs vind ik ook vrij frappant.

Geef je email adres en ik stuur het je bewijs door.

Jullie weten goed genoeg dat het gebeurt is. Ik kan nu ook screenshots en berichten doorsturen. Maar je hebt die berichten zelf, dus is wat nutteloos. Maar als je ze moet hebben, geef je email in PM

Geld voor iedereen trouwens die de echte reden wilt weten waarom ik zo kut gereageerd heb.

Thomas
 

DeletedUser66258

Guest
Bewijs dat ik hem heb gehackt? Man, ik kan niet eens een userscript maken laat staan dat ik iemand kan hacken...
 

DeletedUser52950

Guest
Bewijs dat ik hem heb gehackt? Man, ik kan niet eens een userscript maken laat staan dat ik iemand kan hacken...

Is dit hier een onrechtstreekse bekentenis dat je wel op zijn account bent ingelogd, maar ze niet gehakt hebt? Je kan gewoon toegeven dat je verantwoordelijk bent voor de ban hoor.
 

DeletedUser52950

Guest
Dus je ontkend dat je voor Teunole zijn ban hebt gezorgd?
 

DeletedUser66258

Guest
Als je met ban bezorgen aangeven bedoeld dan ga ik niet ontkennen, echter dat ik hem gehackt zou hebben, via 2 IPs zou zijn gaan spelen om hem een ban aan te smeren is reinste onzin :)
 

DeletedUser52950

Guest
Als je met ban bezorgen aangeven bedoeld dan ga ik niet ontkennen, echter dat ik hem gehackt zou hebben, via 2 IPs zou zijn gaan spelen om hem een ban aan te smeren is reinste onzin :)

Amai wat lieg jij dan op skype & op het forum tegen je stamgenoten seg :p

Iedereen die hier de waarheid wilt over zien, stuur me pm, en ik stuur alles door =)
 

DeletedUser66258

Guest
Niet nodig, ik weet wat ik heb gedaan en wat ik niet heb gedaan, daar heb ik jouw hulp niet voor nodig :rolleyes:.
 

DeletedUser34690

Guest
Hier is geen heel nieuw topic voor nodig.
Vecht dit samen maar uit.
Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan