Complimenten aan digimat1

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
MrSjeeiks 04.04.13 18:14
Beste C-W-B
Beste Digimat1


Om jullie kort te melden, er is iets erg gebeurd in mijn privé leven. Een van mijn beste vrienden heeft deze nacht besloten om uit het leven te stappen.


Wellicht begrijpen jullie dat tw de komende week voor mij er niet zal in zitten. Om mijn vv's niet de lastige taak te geven om hier te moeten deffen+hun eigen acc. te onderhouden zou ik jullie willen vragen of het mogelijk is om mij 1 week niet aan te vallen.

Ik zal jullie antwoord niet meer kunnen lezen, ik ga bij deze op vv.

Prettige dag verder,
En bedankt,
. ____________________________ .
Raphgo||[player]Mrsjeeiks[/player]||Leiding [ally]MT[/ally]

digimat1 04.04.13 20:06
Daar gaan wij sowieso geen rekening mee houden. Geen wonder dat jouw vrienden dat doen, met jouw smerig gedoe altijd.

Team-Digi

MrSjeeiks 05.04.13 00:14
:)
. ____________________________ .
Raphgo||[player]Mrsjeeiks[/player]||Leiding [ally]MT[/ally]


Proficiat man, geen woorden voor ik hoop uit het diepste van mijn hart dat er jullie iets gelijkaardig overkomt.

Vuile fils de pute
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Wat :eek:
Alvast veel sterkte raphgo, ik weet wat het is, heb gisteren hetzelfde nieuws gekregen.
Maar een beetje respect voor elkaar en moeilijke situaties lijkt me toch wel het minste wat je kan doen. :s
 

DeletedUser68367

Guest
Dit is wel echt schandalig. Totaal geen respect vanaf de kant van Digimat. Ik wens mensen niet graag dingen toe, maar ben het met Raph eens. Hoop dat jou zoiets in je naaste omgeving overkomt. Respectloze kwal!
 

DeletedUser54929

Guest
Digimat, Ik vind het echt jammer dat je hart klopt :(
 

DeletedUser

Guest
Dit gaat er bij mij niet in! Hoe kun je nu zo reageren? Een klein beetje respect kan zeker geen kwaad! Dit is een spel, komaan zeg!

Alvast nog veel sterkte, Raph...
 

DeletedUser52950

Guest
Gelieve er ook eens bij te zeggen waarom ik zo reageer.

Omdat ik er net was achtergekomen dat jullie weer een vuil spelletje hebben gespeeld.

Dat teunole geblockt was omdat levi met een ander ip is ingelogd op zijn account & ook op een andere account. En dat hij dan zelf die support heeft aangegeven.

En dat jij hebt lopen beweren dat je van niets wist, en dat je er blijkbaar nog goed meegelachen hebt ook.

En dat jij me op het forum al 1000 keren hebt uitgescholden.

En dan verschiet je er nog van dat jij voor mij den boom in kan?

Ik heb altijd respect gehad voor iedereen, en heb nooit egt met stront gegooid. Maar als jij het bloed van onder mijn nagels keer na keer komt wegskarten, moet je ook zo berichten niet naar mij sturen. Ik heb 1 x verteld wat ik voor school dee , si en la. En ik heriner me nog dat je dit eens helemaal hebt uitgescholden hier op het forum. Dus qwa spelletje spelen vind ik nu niet dat rapho de meest leuke speler is neen.

Dat hij hier dan nog een topic van maakt ook, ongelooflijk.

Thomas
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68367

Guest
Logisch dat hij hier een topic over maakt, kan iedereen zien wat voor vreselijk kwal je bent.

Maakt niet uit hoe hard je genaaid wordt in een SPELLETJE, in het echt houd ik gewoon respect voor mijn tegenstanders. Al ben ik dat respect voor jou volledig kwijt. Wat ben jij een misselijkmaken mannetje.

Ik hoop dat uw moeder morgen hetzelfde doet, kijken hoe je dan praat. BAH.
 

DeletedUser52950

Guest
Vind jij dat nog een spelletje, als ze zo trucken gaan uitsteken om iemand zijn account en zijn spelletje omzeep te helpen?

Blijkbaar hebben we dan andere normen.

en Ibra ik ben blij dat jij deze reactie geeft. Geen probleem. Dit beweist dat je jouw standaarden ook lager legt, na dat iemand egt kut en idiote en egt klote dingen zegt of doet.

Dan kun je al wat meer snappen in welke fase ik zit. Je bent juist in de zelfde fase terechtgekomen dus.

Welkom

Thomas
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66258

Guest
Vind jij dat nog een spelletje, als ze zo trucken gaan uitsteken om iemand zijn account en zijn spelletje omzeep te helpen?

Blijkbaar hebben we dan andere normen.

Ik zou nooit mijn eigen account in gevaar brengen.
 

DeletedUser68367

Guest
Vind jij dat nog een spelletje, als ze zo trucken gaan uitsteken om iemand zijn account en zijn spelletje omzeep te helpen?

Blijkbaar hebben we dan andere normen.

Wat jij hierboven vermeldt is a) niet waar en als het wel zo was dan b) had Raph hier zelf niks mee te maken. Buiten dat hij er volgens jou wel van wist.

En dan alsnog is er zoiets als fatsoen. Ik weet niet hoe jij bent opgevoed, maar ik hoop dat je ouders zich voor je schamen mochten ze zoiets lezen.

Uitgekotst stuk vreten.

Oh en Thomas, vergelijk mij aub niet met jou. Ik walg van jou door je reactie, niet op hoe je mij in een spelletje wel of niet genaaid hebt.

Ik walg van je als persoon.
 

DeletedUser52950

Guest
Ik zou nooit mijn eigen account in gevaar brengen.

Dus je doet er liever alles aan om iemand zijn account op delete te krijgen, dan wat aanvallen binnen te krijgen?

Proper.

En verder is dit topic weer gwn bedoeld om met modder te gooien.

Ik heb gezegd wat ik gezegd heb, en mijn reden is ook duidelijk.

Veel moet ik daar niet aan kwaad. In ieder ander geval had ik anders gereageerd. Zoals ibra hierboven al aantoont, soms kan je gedacht van iemand zo laag staan, dat je vreselijke dingen zegt.

Is erg als dat gebeurt, maar gebeurt soms.

En we lijken egt op elkaar, ik walg ook van rapho als persoon :p

Thomas
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat hier allemaal gebeurt op het AF, daar weet ik niet veel van en dat trek ik mij eerlijk gezegd ook niet te veel aan! Zoals ik al zei, dit is een spel en hoe iemand in het spel reageert of op het forum, zo zal die persoon niet reageren in real life. Iemand kan virtueel een grote mond hebben, maar in het echte leven een heel klein hartje om maar iets te zeggen. Veel van wat er op het AF komt is gewoon propaganda en politiek en vooral veel haantjesgedrag.

Jouw reactie slaat dus nergens op, hoe kun je het nu normaal vinden dat iemand zich van het leven berooft omdat iemand zich zus of zo gedraagt in een spel. Op dat moment zou je moeten tonen dat je je volwassen kunt gedragen en dan ook een klein beetje respect tonen.

Zo was het ook toen ik in W5 speelde en er iets gebeurd was in mijn rl, toen heb ik ook mijn vijanden aangeschreven, die toonden een klein beetje meer respect dan wat jij doet en die gaven mij de tijd en vielen gewoon anderen aan.
 

DeletedUser68367

Guest
Nogmaals, vergelijk mij niet met jou. Jij bent anders dan ik. Ik heb een hart, jij niet.

En dit topic is niet om met modder te gooien, maar om aan te tonen hoe $&*#$ triest jij bent. Het is dat je bans krijgt voor schelden anders had ik me minder netjes gehouden.
 

DeletedUser66258

Guest
Dus je gaat hier wat leugens vertellen en gaat dan zeggen ik zeg niets meer.

Toont aan dat je thuis met andere standaarden bent opgevoed dan de doorsnee mens. Er verliest iemand zijn beste vriend door zelfmoord en dan kan je daar niet eens respect voor opbrengen? Weeral bewijs je dat je een achterbaks ventje bent.
 

DeletedUser52950

Guest
Zoals hierboven al aangegeven, er is een verschil tussen 'vijanden' en personen waar je van walgt. Maar voor de rest heb je wel gelijk boekenutje.

Ik kan wel respect tonen, en normaal vind ik dat zeker niet. Maargoed zoals ik al zij de slechte persoon en de slechte moment veroorzaakte deze reactie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62766

Guest
Vind jij dat nog een spelletje, als ze zo trucken gaan uitsteken om iemand zijn account en zijn spelletje omzeep te helpen?

Blijkbaar hebben we dan andere normen.

en Ibra ik ben blij dat jij deze reactie geeft. Geen probleem. Dit beweist dat je jouw standaarden ook lager legt, na dat iemand egt kut en idiote en egt klote dingen zegt of doet.

Dan kun je al wat meer snappen in welke fase ik zit. Je bent juist in de zelfde fase terechtgekomen dus.

Welkom

Thomas

wat ben jij voor jongertje man? Ouder dan 13 kan je gezien je spelling niet zijn en dan zo praten?
Gadverdamme.
Ook al ken ik je niet: sterkte Raphgo
 

DeletedUser52950

Guest
Dus je gaat hier wat leugens vertellen en gaat dan zeggen ik zeg niets meer.

Toont aan dat je thuis met andere standaarden bent opgevoed dan de doorsnee mens. Er verliest iemand zijn beste vriend door zelfmoord en dan kan je daar niet eens respect voor opbrengen? Weeral bewijs je dat je een achterbaks ventje bent.

welke leugens?

En het gaat hier over 1 zin hé, niet over een heel scheld gesprek :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan