compilatie kaarten

DeletedUser

Guest
dankje voor je accountnaam daar beneden sera ;)

billy, oorlog in de rim, leuk he?
 

DeletedUser

Guest
Hmmm in de overnamens per speler (hezhi) is een bepaalde stam sterk vertegenwoordigd. W00t pwnz.
 

DeletedUser7975

Guest
Ben je eindelijk weer eens een beetje actief geworden? Of is dit een tijdelijk opleving:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Alive and kicking!
(alive, AND kicking)

Ik heb bijvoorbeeld ook 100 dorpen afgegeven, en dat maakt wat edels vrij voor overnamens...
 

DeletedUser22326

Guest
Pampampam. Wat bespeurt mijn oog nou bij het stammen kaartje For Corner Domination zit niet alleen maar in de hoek, maar ook al in k50/k60 Maarten9595 toegetreden in FCD, wordt het dan toch een dump stam?
 

DeletedUser

Guest
Pampampam. Wat bespeurt mijn oog nou bij het stammen kaartje For Corner Domination zit niet alleen maar in de hoek, maar ook al in k50/k60 Maarten9595 toegetreden in FCD, wordt het dan toch een dump stam?

FCD zat volgens mij uitsluitend in de Noordwesthoek. Nu Night gevallen is hebben ze wat overblijvenden daarbij gedaan en sommigen die duidelijk niet in hoekjes liggen naar AND.
 

DeletedUser

Guest
Als DTW zich goed concentreerd, en samenblijft werken met cervix en sparta, zullen ze het wel halen denk ik
PS. mooie kaarjtes
 

DeletedUser50499

Guest
Mijn fanstam staat op een kaartje :p

Mooi topic! :)

____________
Hobbit1
 

DeletedUser

Guest
Toch blijft het interessant om de uitkomst van de oorlog tussen een goed samenwerkend zuid en een vijandig noord af te wachten.
 

DeletedUser22241

Guest
Goed om te zien dat jullie nog altijd fanatiek bezig zijn.... :rolleyes:
Ik bekeek de wereld kaart zojuist. Mooie blokken geworden heur.

.Max
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan