[Speeltopic] Competitie der Kennis # 3

  • Topicstarter Deleted User - 487976997
  • Startdatum

Deleted User - 487976997

Guest
Het derde potje verbrijzelt alle scores die tot nu toe zijn gezet:

Blond verslaat Calamus Incendium met 8.05 - 7.05
 

Deleted User - 487976997

Guest
Ronde vier levert een ex aequo op tussen twee deelnemers!!

Simeco - Miketijger eindigt in 5.9 - 1.4 waarmee Simeco op gelijke hoogte met Rukurt komt: twee punten en een score van 5,9
 
Reactiescore
1.804
joepie komt mijn ava in de openingspost nu?
leuk quizke verder!!
 
Reactiescore
397
Mogen we al starten aan de volgende rondes als beide deelnemers akkoord zijn. Ik heb het momenteel rustig met de studie dus heb 's avonds tijd.
 
Reactiescore
28
Ik verwacht niet dat Predator al de vragenlijsten voor de volgende rondes klaar heeft.
Indien wel dan daag ik Bappos meteen uit!!
 

Deleted User - 487976997

Guest
De vragen van volgende ronden zijn nog niet gemaakt, maar hier ga ik wel mee bezig, ik waardeer het enthousiasme.

Vanavond ben ik beperkt bereikbaar en morgen wss ofwel niet ofwel pas wat later op de avond rond 9.
 

Deleted User - 487976997

Guest
Grapje vanaf nu ben ik gewoon bereikbaar.

Ga zometen wel even bezig met de vragen voor ronde twee.
 
Reactiescore
1.485
lekker bezig predator.

Mijn voorkeur ligt overigens wel bij het eerst afronden van ronde 1 voor we aan 2 beginnen.
 
Reactiescore
986
vraagske: was er vorige edities niet ook een verschil tussen thuis en uit? 11 vragen en thuisspeler mocht eentje schrappen ofzo?
 
Reactiescore
986
Even opgezocht:

Thuisvoordeel: Voor elke ronde zijn 11 vragen voorbereid op basis van een thema, degene die een thuiswedstrijd speelt kan bij 1 van die vragen aangeven (binnen enkele sec nadat de vraag is gesteld), dat hij deze vraag uit de wedstrijd wil halen.

Niet meer van toepassing? Er waren wel 11 vragen maar ik heb er geen geschrapt?
 
Bovenaan