[Speeltopic] Competitie der Kennis # 2 - Eredivise

DeletedUser

Guest
Quechua verslaat de tot voorheen ongeslagen Lieflap in eigen huis!

8,6 - 8,2
 

DeletedUser

Guest
Yuri - Bappos eindigt in 6,3 - 4,1 en deze vragen ga ik ook gebruiken voor de eerste divisie dus gelieve deze nog niet te verklappen zodat dat ook voltrokken is.
 

DeletedUser

Guest
Rukurt weet zijn eerste overwinning van het seizoen te behalen, thuis tegen pr0sieeb: 6,4 - 4,8
 

DeletedUser

Guest
Calamus Incendium verslaat in eigen huis, als underdog, Slaro met een nieuwe topscore deze ronde: 8,9 - 6,65
 

DeletedUser13565

Guest
Zozozo. De titel is ineens weer mogelijk na deze ronde! Nu even zorgen dat ik niet afga tegen Blond oid, dan komt die tweede plaats in ieder geval wel goed.
 

DeletedUser

Guest
Zozozo. De titel is ineens weer mogelijk na deze ronde! Nu even zorgen dat ik niet afga tegen Blond oid, dan komt die tweede plaats in ieder geval wel goed.

Onwaarschijnlijk want uit win ik ook wel van je.
 

DeletedUser13565

Guest
Onwaarschijnlijk want uit win ik ook wel van je.

Je had thuis niet gewonnen zonder het vervangen van een vraag en je verliest uit al tegen Calamus dus lijkt me sterk. Maar doe vooral je best! :D
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Je had thuis niet gewonnen zonder het vervangen van een vraag en je verliest uit al tegen Calamus dus lijkt me sterk. Maar doe vooral je best! :D

Ha! Dat komt door mijn ijzersterke spel! Ik had namelijk jou ook verslagen sn0r!
 

DeletedUser

Guest
Je had thuis niet gewonnen zonder het vervangen van een vraag en je verliest uit al tegen Calamus dus lijkt me sterk. Maar doe vooral je best! :D

Ik ben volgens mij ff vergeten welke precieze vraag ik had vervangen maar zelfs dan zou ik wel hebben gewonnen met een muziekvraag :eek: :eek:. De wedstrijd tegen Calamus is een incident, heb ik van geleerd, jou ga ik uit ook nog wel pakken.
 
Bovenaan