[Speeltopic] Competitie der Kennis # 2 - Eredivise

DeletedUser

Guest
Ik zeik nu toch ook tegen Duckje, via dit topic. Geen idee waar jij mee bezig bent daarentegen.
 

DeletedUser24056

Guest
Je moet je medeleider niet gaan verdedigen hoor. Yube moet gewoon tegen Duckje zeiken ipv tegen andere mensen die er niets mee te maken hebben.

Yube heeft het zowel wanneer hij tegen Duckje zeikt als tegen BERT zeikt dat dit langzaam gaat (iets wat jij ook vaak doet overigens) gelijk.
 

DeletedUser

Guest
Dit gaat helemaal niet te langzaam. Dit gaat goed. Stel opdringerige kleuters.
 

DeletedUser40402

Guest
Ik zeik nu toch ook tegen Duckje, via dit topic. Geen idee waar jij mee bezig bent daarentegen.

Alsof Duckje dit leest... Waar ik mee bezig ben is je er even op te wijzen dat je je kritiek op Duckje niet in andere topics moet doen waar hij toch nooit zal komen. Doe dat op de chat, of via pm of waar dan ook dat hij het zeker leest.
 

DeletedUser

Guest
Via pm al lang gedaan, wat denk jij nou :p
Nu via de andere speeltopics, om te laten zien dat Duckje achterlijk bezig is. Waarom storen jullie je eraan zeg, serieus. Heb het tegen BERT gemeld dat ik dit zou doen en hij zei niet dat het niet mocht.
 

DeletedUser

Guest
De reden dat het bij ons langzaam ging lag geeneens aan BERT, dat lag er gewoon aan dat wij hem laat aanspraken.
 

DeletedUser

Guest
Via pm al lang gedaan, wat denk jij nou :p
Nu via de andere speeltopics, om te laten zien dat Duckje achterlijk bezig is. Waarom storen jullie je eraan zeg, serieus. Heb het tegen BERT gemeld dat ik dit zou doen en hij zei niet dat het niet mocht.

Nonsens. Jij zei enkel achteraf: "Op wat ik zeg is niet serieus bedoeld he" ofzo. Sowieso gedroeg jij je vannacht als een kleuter.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer gaan we weer verder? Ik moet chris even op z'n lazer geven!!!!
 

DeletedUser

Guest
5,25 - 5,9 in de wedstrijd tussen Calamus & Blond waarmee blond de sprong naar de vierde plaats maakt.

Vanaf vanavond kunnen de volgende wedstrijden gespeeld worden.
 
Bovenaan