DeletedUser20173
Guest
Wel een goed idee opzich, alleen iets verder gaan niet alleen de top 5, maak er top 10 van.
De echte topspelers gaan low profile op de ranglijst maar grote mond op het forum![]()
en daar ben jij dan de koning van, neem ik aan?
Nope,
ik ben nog altijd een tandje erger gok ik dan Bappos :$
Tandje? Zeg maar een heel gebit.
Maar Bappos en ik zijn knapper, cuter, schattiger, mooier, en bescheidener, hé schat ;D
Tandje? Zeg maar een heel gebit.
Maar Bappos en ik zijn knapper, cuter, schattiger, mooier, en bescheidener, hé schat ;D
Je vergeet socialer, vrolijker, meer doorzetters, betere helpers, makkelijker in omgang, zorgzamer, betrouwbaarder, grappiger, spontaner, meer zelfontplooiend, assertiever, meer aanpassingsvermogen, gelukkiger, sneller van begrip, realistischer, zelfverzekerder, liefdevoller, doelgerichter.
Toen ik dit las, dacht ik meteen, waarom zijn ze nu weer over mij aan het praten![]()
Ga weg...
En jij bent? Je zou wel niet veel voorstellen, anders kon ik je wel.
Ken neem ik aan? Doet dat er nou toe..
En als je post dat je van het forum wegblijft, doe dat dan ook.. Zeg ik het niet dan is het een ander die het doet
Niet huilen.
En vertel wie je IG bent dan?
Daarbij, wie ben jij dan om mij te vertellen dat ik moet weggaan?
Ik kan me nog herinneren: Als ik mezelf tegenspreek, dat is veranderen van mening door mijn levensweg te bewandelen.
Zal vast niet de enige zijn die jou posts als nutteloos beschouwt, meestal nog irritant ook..
Er zijn ook genoeg die mijn post's wel appreciëren. Maar dat terzijde. Nu weer on-topic.
Er zijn ook genoeg die mijn post's wel appreciëren. Maar dat terzijde. Nu weer on-topic.
Toen ik dit las, dacht ik meteen, waarom zijn ze nu weer over mij aan het praten![]()