Communicatie tov Daden

DeletedUser20173

Guest
Wel een goed idee opzich, alleen iets verder gaan niet alleen de top 5, maak er top 10 van.

DeletedUser

Guest
hmm, waarom altijd enkel en alleen de top?
er zijn genoeg andere topspelers op w8, het is niet omdat je niet op nr1 staat, of in de top10, dat je geen topspeler kan zijn he :)

kdenk dat iedereen al genoeg weet over de top10 spelers.. :)

DeletedUser16768

Guest
De echte topspelers gaan low profile op de ranglijst maar grote mond op het forum:cool:

DeletedUser

Guest
hehe volgens mij heeft zowat iedereen hier een grote mond ^^

DeletedUser16768

Guest
Walk the talk.

Sommigen hebben bewijs van hun kunnen.
Anderen hebben alleen een grote mond.

Voorbeelden genoeg hier de laatste tijd.

DeletedUser16768

Guest
Tandje? Zeg maar een heel gebit :p.

Maar Bappos en ik zijn knapper, cuter, schattiger, mooier, en bescheidener, hé schat ;D

Je vergeet socialer, vrolijker, meer doorzetters, betere helpers, makkelijker in omgang, zorgzamer, betrouwbaarder, grappiger, spontaner, meer zelfontplooiend, assertiever, meer aanpassingsvermogen, gelukkiger, sneller van begrip, realistischer, zelfverzekerder, liefdevoller, doelgerichter.

DeletedUser

Guest
Je vergeet socialer, vrolijker, meer doorzetters, betere helpers, makkelijker in omgang, zorgzamer, betrouwbaarder, grappiger, spontaner, meer zelfontplooiend, assertiever, meer aanpassingsvermogen, gelukkiger, sneller van begrip, realistischer, zelfverzekerder, liefdevoller, doelgerichter.

Toen ik dit las, dacht ik meteen, waarom zijn ze nu weer over mij aan het praten:cool:

DeletedUser

Guest
En jij bent? Je zou wel niet veel voorstellen, anders kon ik je wel ;).

Ken neem ik aan? Doet dat er nou toe..

En als je post dat je van het forum wegblijft, doe dat dan ook.. Zeg ik het niet dan is het een ander die het doet

DeletedUser

Guest
Ken neem ik aan? Doet dat er nou toe..

En als je post dat je van het forum wegblijft, doe dat dan ook.. Zeg ik het niet dan is het een ander die het doet

Niet huilen.
En vertel wie je IG bent dan? :D
Daarbij, wie ben jij dan om mij te vertellen dat ik moet weggaan?
Ik kan me nog herinneren: Als ik mezelf tegenspreek, dat is veranderen van mening door mijn levensweg te bewandelen.

DeletedUser

Guest
Niet huilen.
En vertel wie je IG bent dan? :D
Daarbij, wie ben jij dan om mij te vertellen dat ik moet weggaan?
Ik kan me nog herinneren: Als ik mezelf tegenspreek, dat is veranderen van mening door mijn levensweg te bewandelen.

Zal vast niet de enige zijn die jou posts als nutteloos beschouwt, meestal nog irritant ook..

DeletedUser

Guest
Er zijn ook genoeg die mijn post's wel appreciëren. Maar dat terzijde. Nu weer on-topic.

Tzijn altijd de zelfde die hat aan de stok hebben met de forum gangers.
Roept dat bij jullie echt geen vragen op ?

DeletedUser

Guest
Er zijn ook genoeg die mijn post's wel appreciëren. Maar dat terzijde. Nu weer on-topic.

Jij ging toch uhh, toch uhh, wachten tot mijn edelbox vol zat en dan volop DEFFEN met 24000/24000 en terug aanvallen etc. etc?

Bovenaan