Communicatie tov Daden

DeletedUser

Guest
Ziet er inderdaad mooi uit ;) en b0nn3zz, meer zeggen zou ik zeggen xD!

DeletedUser

Guest
idd, beurre, mooi post;-)
en jah, ik heb idd al aanzienlijk interns achter mijn naam:p
al zijn mijn dorpen verliezen aan TSB beperkt:p
8 verloren dorpen en 9 ( denkik)gegeven

DeletedUser

Guest
Bappos, kijk bij de naam Beurre, en je ziet hetzelfde wat er van jou zou verwacht worden ;).

DeletedUser17079

Guest
vind het nogaltijd onzin dat je scheef wordt aangekeken als je intern iemand overneemt, het gebeurt vaak genoeg dat iemand ermee stopt en zijn vv niet overdraagt of gewoon lange tijd offline blijft. Die dorpen moet je ook clearen.

Net alsof ieder gecleared dorp dat niet intern overgenomen wordt uren van planning kost. Alleen een massa aanval of een aanval op een sterke tegenstander vereist wat coordinatie 3/4 van de overnames lukken door ongetimed aan te vallen dus zie niet in waarom mensen hier zo neerbuigend doen. Iedereen neemt intern wel eens wat dorpen over als je clusters daardoor sterker worden is toch alleen maar mooi.

DeletedUser20173

Guest
gedeeltelijk mee eens,
intern gedeelte wel, én trouwens, interne is ook een skill xD

Ik stopte, ik geef mijn dorpen aan mensen die ik aardig vind/mag in het spel. Als ik een bepaald persoon een lul vind krijgt hij echt geen dorpen hoor.

het is dus een skill om aardig gevonden te worden (A)

DeletedUser

Guest
hmm, dan weten we ook hoe jij vrienden maakt, en een week later zijn ze je al vergeten.

DeletedUser

Guest
Inderdaad.

Ze zijn gewoon even blij dat jij hun dorpen gegeven heeft, en eenmaal ze andere gasten kunnen internen, ben jij vergeten. :(

DeletedUser20173

Guest
hmm, dan weten we ook hoe jij vrienden maakt, en een week later zijn ze je al vergeten.

leg dat is extra uit? Dit slaat, zonder iets erbij, nergens op.

Ik zeg dat ik ze in het spel dorpen gaf, omdat ik bepaalde mensen aardig vond. Dat ze me een week later vergeten zijn kan ik zelf ook wel bedenken.
Maar daar gaat het helemaal niet om. Ik heb het over in het spel zelf, als mensen je niet mogen geven ze je ook geen dorpen.
Dat ze je/je ze een week later vergeten zijn/bent tja, begrijpelijk. Maar dat hoort niet bij het spel

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
gedeeltelijk mee eens,
intern gedeelte wel, én trouwens, interne is ook een skill xD

Ik stopte, ik geef mijn dorpen aan mensen die ik aardig vind/mag in het spel. Als ik een bepaald persoon een lul vind krijgt hij echt geen dorpen hoor.

het is dus een skill om aardig gevonden te worden (A)

jij zegt nu net dat je ze geeft om dat je hun aardig vind, in dat andere stuk typte je dat je dorpen gaf om aardig gevonden te worden.

DeletedUser20173

Guest
dat is dan mischien wel mijn tweeling broer geweest...

Míjn eerste post boven staat nergens iets in dat ik geef om aardig gevonden te worden. Enkel dat ik mensen aardig vind:D
En mensen die ik niet mag niks krijgen

DeletedUser

Guest
Leuk om te lezen maar verder niet zo'n discussie topic. :p

Ik wil wel eens een topicje zien waarbij verschillende 'topspelers' zijn of haar mening geven over verschillende zaken binnen W8.
Geen gezeur over interns, spam, noobs en weet ik het wat maar gewoon een oprechte mening met positieve en negatieve aspecten van een stam.

Als iemand dit op zou willen zetten zou dat wel een leuk topic zijn.

Natuurlijk wel opbouwend met een interview of iets dergelijks.
Dit past ook goed in een weekblad ;)

DeletedUser

Guest
Leuk om te lezen maar verder niet zo'n discussie topic. :p

Ik wil wel eens een topicje zien waarbij verschillende 'topspelers' zijn of haar mening geven over verschillende zaken binnen W8.
Geen gezeur over interns, spam, noobs en weet ik het wat maar gewoon een oprechte mening met positieve en negatieve aspecten van een stam.

Als iemand dit op zou willen zetten zou dat wel een leuk topic zijn.

Natuurlijk wel opbouwend met een interview of iets dergelijks.
Dit past ook goed in een weekblad ;)

Ben ik het mee eens, gewoon om te kijken hoe mensen op w8 kijken, gewoon uit de top 5 stammen uit elke stam 1 intervieuwen.

Bovenaan