Communicatie tov Daden

DeletedUser16256

Guest
Beste forumposters,

W8-forum draait slechts om enkele posters. Dezen reageren verschillend en geven een totaal andere indruk dan de andere. Ik vergelijk even de verbale communicatie tov de daden ingame.

Ferdy81
Hij heeft op alles z'n eigen gedacht, is zelfzeker en arrogant. Hij neemt geen blaadje voor zijn mond en durft gerust zijn mening te zeggen:

Nergens staat dat we FOG noob noemen. Wat we wel zeggen is door jullie visie, dat jullie toekomst gecreeerd word door andere stammen. Door het velen internen heb je veel nieuwe leden nodig om aan de toestroom van nieuwe interns te kunnen voldoen. Helaas voor FOG is de laatste lichting nieuwe spelers (oa Careless, Jaqelineke enz) niet echt het prototype topspeler. Wel hebben ze laten zien hoe goet ze zijn in dorpjes verliezen en internen, een beetje ook de speelstijl van spelers zoals Djock die toch wel de kern zijn van dit gepeupel, internen terwijl je aangevallen wordt :rolleyes: Het is een redelijk oud gezegde maar het klopt voor 100%, "de beste verdediging is de aanval."

Erg grappig hoe mensen zich willen ophemelen middels die polls, paar weken geleden was er een poll op de algememe discussie forum van TW over de meest geliefde TW speler waar ik met ferdy of mijn andere naam FarmTool vaak tussen stond. Ook ben ik 2e geeindigd als beste propagandist van TW.nl Nu komen er een paar broekepoepers van FOG die nog geen dorp normaal kunnen edelen mij even arrogant en minst geliefd noemen :rolleyes: be my guest zou ik zeggen. Dit geeft jullie intulectueel vermogen om gegevens rationeel te kannaliseren helder weer.

Greetz Ferdy

Typische posts van onze goede vriend Ferdinand. Hij zegt rechtuit wat hij van bepaalde mensen denkt en daagt hen graag uit.

Zijn zijn prestaties daar ook aan gelinkt?

Ferdy edelt zeer regelmatig en dat maakt hem aan de top staan. In plaats van om de 2 weken één grote actie te doen, edelt hij elke dag een aantal dorpen van spelers. Zijn stats zien er mooi uit: vooral op het begin van de wereld bewees hij dat hij de te kloppen man is. Zijn veroveringen waren regelmatig en er zaten weinig interns tussen. Tot in het midden. Daar zie je dat hij spelers als The Deadly Viper, 1stflamed, Woes hem een grote voorsprong gaven op de rest. Voor de rest edelt hij 'minder goede spelers' maar dat is zijn volste recht en kan niemand hem kwalijk nemen.

Beurre
Ook Beurre is zelfzeker en zegt wat hij wil zeggen. Al is hij meer de spammende versie van Ferdy. Beiden hebben natuurlijk een ander gedacht maar de manier van uiting is vergelijkbaar.

Beurres posts zijn echter wel korter en bondiger. Vaak zijn het bevestigingen/ontkenningen van iets dat eerder is gepost, met daar wat eigen uitleg bij. Hij is zelfzeker, maar dan meer op de sociale als de sportieve manier...

Tuurlijk wel. Je komt nu de perfecte man tegen die beiden kan hanteren :D

Kben iemand die zelfvertrouwen heeft, een eigendunk [wat jullie noemen dan hé, ik noem het gewoon zelfkennis (is tevens ook alle begin van wijsheid)], maar op msn en ingame ben ik gewoon een vriendelijke kerel. ;)

Ook is hij niet vies van wat spam.

Ik moet dan ook wel sexy meiden voor me hebben zitten hé :D
Als ik dan naar jou kijk ... is het net alsof ik in een container woon.

Verder durft hij ook wat jennen en uitlokken.

Dan zal hij wss ook 0x zijn aangevallen, als we de twstats van tonetje erbij halen ... vraag me trouwens ook af waarom hij nu op dat account speelt, dat ViB dàt toelaat ... :p

Nu kijken of dat ook neerslaat op zijn prestaties ingame. Op zijn stats is te zien dat Beurre zijn prestaties meer een op en neer gaande curve is. Het uiterste begin waren geen interns, maar na een 1.5 à 2 maand was het vooral internen. Hij kreeg eerst een stuk of 10 dorpen van Mrkhaos, daarna fuseerde hij met Orromis en nam ook daar een stuk of 20 dorpen van over. Na een paar dorpjes van Graaf Eengat gekregen te hebben, was omaus aan de beurt. Dit leverde Beurre ook weer een stuk of 30 dorpjes op. Pas daarna ging zich weer bezighouden met neutrale spelers. LoveMyKing en Terra69 gingen allebei ten onder door Beurre en Bart.Hurink. Daarna besloot Beurre met Bart.Hurink te fuseren en werden er (naar schatting) 20-40 dorpen geinterned. Hij verloor 2 keer een aantal dorpen aan ~CK~. Dit was weliswaar wanneer hij er net niet was, maar soit, verliezen zijn verliezen. Ondertussen zijn die al breed en uitgestrekt teruggenomen en is de gang van zaken weer normaal

Careless.
Ook hij heeft z'n eigen mening over bepaalde zaken. Zijn taalgebruik is wel ronduit zwak te noemen. Zinnen zonder hoofdletters, leestekens, alinea's en in het dialect of msn taal. Dit maakt dat hij niet graag gezien is over-all.

tuurlijk, ask ton;-)
dikke bluf, tsja, wat wil je als je oudstamleden uit elkaar haalt.
DP, wat er ook in k 42 gebeurt, ik kom het te weten...
de rest interesseert me niet

sure;-)
jmmr toch dat ik telkens alles afweet van 'grote aanvallen in k 42;-)'
moest het nu nog een close friend geweest zijn was jullie aanval op nx uitgedraaid...:rolleyes:

Zijn prestaties:

Op het begin gaat het allemaal wel goed, afgezien van enkele keren dorpsverliezen. Naar gelang het spel vordert, blijkt hij zich in een oorlog te verwikkelen met TSB. Nadat TSB van hem een dorp had genomen, nam hij er een stuk of 5 terug. Maar, toen hij naar FOG verhuisde waren zijn overnames voornamelijk interns. TSB wist af en toe een aanzienlijk aantal dorpjes af te snoepen, maar dat was wederzijds.

Da Hoenix!
Ook Da (P)hoenix post regelmatig wat op het forum. Hij komt uit voor zijn mening, maar is iets somberder dan de voorgaanden.

Sorry hoor maar dat zijn individuele of dual prestaties. We hebben nog maar 1 echte mass gepleegd en deze was op djock ( was eig. geen mass attack , waren 8 spelers die aanvalden)

Volgende keer worden het er 20:) (k)

Mja het zijn wel de kleuters die hier posten .. Moeten wij ook alle info van jullie forum hier posten ? Kunnen we ook , maar is beetje kinderachtig , niet?

Hij is niet arrogant, maar wel zelfzeker en vastberaden.

Da Phoenix' stats tonen ons dat zijn overnames zowat heel de wereld gemengd waren. Hij edelt constant en edelt zowel neutrale spelers, als interns. Alleen in het midden van zijn loopbaan waren de interns constant. Met Neverbeclever, de lapperspel en Deviiuus heeft hij toch wel wat interns achter zijn naam staan. Toch heeft hij geen moeite met elke dag dorpen over te nemen en dit maakt hem dan ook een goede speler.

Zo, dit zijn, in mijn ogen, de meest postende spelers op dit forum over de ganse lijn.

Dit verslag is gemaakt hoe ik het zie;

Beurre

DeletedUser

Guest
Prachtige post!

Ik las dit met veel plezier, vooral wat je over je eigen schreef :D.

DeletedUser

Guest
Anders dan een schreeuw om aandacht vind ik geen enkele reden voor deze niets toevoegende totaal subjectieve post.

Ook Beurre is zelfzeker en zegt wat hij wil zeggen. Al is hij meer de spammende versie van Ferdy

Daar sla je de nagel op de kop. spam..

DeletedUser16256

Guest
Prachtige post!

Ik las dit met veel plezier, vooral wat je over je eigen schreef :D.

-.-

Bedankt =)

Anders dan een schreeuw om aandacht vind ik geen enkele reden voor deze niets toevoegende totaal subjectieve post.

Dan hoeft er in het geheel ook totaal geen forum te zijn, want we weten best wel wie de topspelers zijn, wie de topstammen zijn etc. Daarbij heb ik er duidelijk bijgezet dat het door de ogen van mezelf verteld word.

DeletedUser

Guest
Dan hoeft er in het geheel ook totaal geen forum te zijn, want we weten best wel wie de topspelers zijn, wie de topstammen zijn etc. Daarbij heb ik er duidelijk bijgezet dat het door de ogen van mezelf verteld word.

Daar ben ik het bijlange niet met je eens ;).

Maar ja kijk, blijkbaar lezen anderen dit soort posts wel graag ;).
Ik zal me dan ook maar onthouden met niets toevoegende posts aan dit topic.

DeletedUser16256

Guest

Daar ben ik het bijlange niet met je eens ;).

Maar ja kijk, blijkbaar lezen anderen dit soort posts wel graag ;).
Ik zal me dan ook maar onthouden met niets toevoegende posts aan dit topic.

Je bent gewoon jaloers dat jij er niet instaat ... jàjà we hebben het wel door :D

DeletedUser

Guest
Nee hoor, ik krijg zo ook wel aandacht genoeg ;).

Verder zal het me ook worst wezen wat je van mij denkt ;).

DeletedUser16256

Guest
Nee hoor, ik krijg zo ook wel aandacht genoeg ;).

Verder zal het me ook worst wezen wat je van mij denkt ;).

Ja tof, stel je dan niet zo aan?

Als de rest dit wel graag leest ligt het misschien aan jou? :)

DeletedUser16256

Guest
Ik stel me niet aan. Ik uit mijn mening. Daarover ging je post toch ;)?

Ja maar je mening heeft niks met deze post te maken, of althans met de inhoud ervan.

Maja soit, jij hebt je eigen mening en die respecteer ik dan ook, no offence ;)

DeletedUser25273

Guest
Hmm, ik word hier gewoon genegeerd :(, moet ik me toch wat meer gaan profileren.:D

DeletedUser

Guest
Ik post hier veel minder dan andere hoor .
Je hebt gewoon de 4 aantrekkelijkste genomen , geef maar toe.:p

Verder heb ik wel gelachen met de post enkel ga ik je nu fakes sturen omdat je me een kutinterner/da hoenix noemt!

Nee mooie post beurre , maar hoe moeten we daar nu over discussieren?:p

DeletedUser16256

Guest
Ik post hier veel minder dan andere hoor .
Je hebt gewoon de 4 aantrekkelijkste genomen , geef maar toe.:p

Verder heb ik wel gelachen met de post enkel ga ik je nu fakes sturen omdat je me een kutinterner/da hoenix noemt!

Nee mooie post beurre , maar hoe moeten we daar nu over discussieren?:p

Conclusies trekken etc :p

DeletedUser20173

Guest
Mist Bappos..

Wel leuk om te lezen trouwens:D
maar eigenlijk gewoon een andere manier van mensen (weer) verbaal de grond inslaan.
Of mensen de hemel in te prijzen.
Maar wel leuk:p

DeletedUser

Guest
nouja, je kan zeggen wat je wil over ferdy, maar hij zet zich wel erg in voor de stam, al mag die dan zo veel internen, zijn clears gebruikt die wel mooi voor de stam, vind ik ook netjes.

DeletedUser16256

Guest
nouja, je kan zeggen wat je wil over ferdy, maar hij zet zich wel erg in voor de stam, al mag die dan zo veel internen, zijn clears gebruikt die wel mooi voor de stam, vind ik ook netjes.

Hmm ... dat vind ik zelf redelijk vanzelfsprekend hoor :)

DeletedUser

Guest
mooie post hoor ook al heb je dat al vaak gehoord;)

maar ik sta er niet in:( jammer xD

Bovenaan