Co

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik maak het wat uitgebreider :D

Hallo, ik ben Julian.

Mijn motto is altijd, ervaring geeft geen garantie tot de toekomst maar wat ervaring op zak hebben komt altijd te pas.

Ik speel ongeveer al 4 jaar tribalwars, uiteraard met tussen stops

Ik was op wereld 2 begonnen als een echte noob, bakte er niks van en faalde altijd. Ben daar in contact gekomen met ervaren spelers die mij het spelletje hebben geleerd en mocht toen toe treden in een top stam (voor mij dan :p)
Heb toen op kleine beer de 1,5 mio gehaald maar stopte toen.
Heb daarna nog op verschillende accounts gespeeld op wereld 8 & 10, wereld 8 was iets met patat ofzo en wereld 10 was onder de naam Nightmare Soldier als ik me niet vergis.
Ik heb op wereld 17 een kort tijdje op Cavalerist gespeeld (3,2mio), en ben 3 dagen geleden gestopt op het account freyfrey (2,9 mio)
Speel nu op Wereld 20 op het account stinovh in de stam dis met slechts 8 leden waarin het top gaat. Top 10 ervaring is zeker aanwezig maar ik ben nou niet zo iemand die er mee gaat opscheppen want daar word niks mee bereikt :) Praatjes vullen geen gaatjes ;)

Wat ik zoek:

- Een account met (een) gezellige medespeler(s).

- Een account wat gebruikt maakt van premium.

- Een account wat een goede ligging heeft.

- En (een) medespeler(s) die ervaren zijn.

Wat bied ik:

- Een speler met een farmlust die niet te geloven is. :D

- Een speler die niet vies is om mee te betalen voor PA.

- Een speler die in mijn eigen ogen ervaren is.

- Iemand die goed ABN typt.

- Een speler die niet bang is voor een uitdaging of iets in die richting. ;)

- Een speler die vooral actief is in de middag/avond maar ook soms online is rond de klok van half 7/9 uur.

Skills zat, maar ik beoordeel zelf niet op Skills en de meeste vast ook niet dus laat ik dat maar achter wegen. ;)



Sollicitaties kunnen naar Special Skills (dus dit forum account)


Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.

Met vriendelijke groeten,

Julian
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24647

Guest
Ik zoek nog een CO, momenteel ruim 6K gefarmd, 10 bijltjes....

Stuur me een PM met je MSN als je interesse hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan