co voor wereld 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68993

Guest
Beste tw'ers,

Ik ben op zoek naar een co voor W32.

Wat ik te bieden heb:
-ik staat ongeveer bij de top 10 van lc bezitters.
-ik heb een premium account.
-ik heb veel ervaring in het spel.
-veel plezier en een nieuwe vriend.

Wat ik vraag:
-iemand die kan t-timen(150ms)/dodgen/snipen/taggen/backdraften/backtimen/plannen etc.
-iemand die bereid is mee te betalen aan premium punten (valt over te praten)
-iemand die elke dag online kan komen (het liefst tussen 08:00 en 17:00) (of een nachter).
-iemand die de hele weekend online kan zijn.
-iemand die zo nu en dan kan nachten/wekkeren.
-iemand die gezellig is.
-iemand met nodige ervaring van andere werelden.


Denk jij de persoon te zijn die in aanmerking komt? laat dan hier je skype naam achter en ik zal contact met je opnemen.

Mvg,
Marc
 

DeletedUser38085

Guest
Ik heb ook wel top 10 lc als ik het lc topic kijk. maarja... er zijn genoeg spelers die ook de mond niet open doen.
 

DeletedUser

Guest
en wat jij vraagt is trouwens gewoon een slaafje iemand die alles voor jou doet?
 

DeletedUser68993

Guest
waarom slaafje nee dat is niet wat ik zoek als je het eens goed doorleest jongeman.
 

DeletedUser68993

Guest
Ik weet hoeveel lc de echte pro's op deze wereld hebben, en kan zeker wel zeggen dat ik er tussen zit.
en ga hier niet het speciefiek aantal neerzetten i.v.m. spikes, maar om deze onzin reacties heb ik niet gevraagt dus allen lees deze post waar ik wel om vraag!!

Pray2win, ga maar even een 'puntengeiltopic' topic bekijken ofzo, daar hoor je thuis.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet hoeveel lc de echte pro's op deze wereld hebben, en kan zeker wel zeggen dat ik er tussen zit.
en ga hier niet het speciefiek aantal neerzetten i.v.m. spikes, maar om deze onzin reacties heb ik niet gevraagt dus allen lees deze post waar ik wel om vraag!!

Pray2win, ga maar even een 'puntengeiltopic' topic bekijken ofzo, daar hoor je thuis.

Wat voor onzin lul jij nou weer? Ik geloof niet dat jij bij de mensen met een hoog aantal lc zit, maarja het zal wel :rolleyes:
 

DeletedUser68993

Guest
haha hoe kan je dat 'geloven', anders zeg ik het toch niet? maar goed, ga even ergens anders onzin reacties neerzetten goed?
doeg doeg
 

DeletedUser53131

Guest
Ik weet hoeveel lc de echte pro's op deze wereld hebben, en kan zeker wel zeggen dat ik er tussen zit.
en ga hier niet het speciefiek aantal neerzetten i.v.m. spikes, maar om deze onzin reacties heb ik niet gevraagt dus allen lees deze post waar ik wel om vraag!!

Pray2win, ga maar even een 'puntengeiltopic' topic bekijken ofzo, daar hoor je thuis.

je weet toch dat je dat tervoren ook al uitlokte door te zeggen dat je top 10 lc's staat :p
 

DeletedUser68993

Guest
nee, wist niet dat er mensen waren die niet goed tekst kunnen lezen van: co gezocht.
ga anders even naar lc aantal topic
 
Reactiescore
2.039
Ga anders even naar de plek waar de co aanvragen horen.
Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, als jij iets op een verkeerde plek zet moet je niet anderen verwijten dat ze reacties geven die je niet bevallen.
 

DeletedUser68993

Guest
dit is vragen om een snelle reactie van iemand die echt geinteresseert is om co te worden, dus waar maak je nou zon groot probleem van? reageer gewoon niet al ben je niet geinteresseert..
 

DeletedUser

Guest
haha hoe kan je dat 'geloven', anders zeg ik het toch niet? maar goed, ga even ergens anders onzin reacties neerzetten goed?
doeg doeg

Doeg doeg? Je bedoelt doeg doeg met je topic hier want leer eerst lezen waar je een aanvraag moet plaatsen..
Rare mensen hier ..
 
Reactiescore
2.039
Dit is ook vragen om reacties van mensen die commentaar hebben op je aanvraag. Het staat gewoon op de verkeerde plek, en hierdoor ga je echt niet sneller een co vinden. Mensen die w32 spelen kijken hier namelijk, mensen die een w32 account zoeken niet. Die kijken bij het co aanvragen/aanbiedingen topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan