co voor wereld 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68993

Guest
Beste tw'ers,

Ik ben op zoek naar een co voor W32.

Wat ik te bieden heb:
-ik staat ongeveer bij de top 10 van lc bezitters.
-ik heb een premium account.
-ik heb veel ervaring in het spel.
-veel plezier en een nieuwe vriend.

Wat ik vraag:
-iemand die kan t-timen(150ms)/dodgen/snipen/taggen/backdraften/backtimen/plannen etc.
-iemand die bereid is mee te betalen aan premium punten (valt over te praten)
-iemand die elke dag online kan komen (het liefst tussen 08:00 en 17:00) (of een nachter).
-iemand die de hele weekend online kan zijn.
-iemand die zo nu en dan kan nachten/wekkeren.
-iemand die gezellig is.
-iemand met nodige ervaring van andere werelden.


Denk jij de persoon te zijn die in aanmerking komt? laat dan hier je skype naam achter en ik zal contact met je opnemen.

Mvg,
Marc
 

DeletedUser38085

Guest
Ik heb ook wel top 10 lc als ik het lc topic kijk. maarja... er zijn genoeg spelers die ook de mond niet open doen.
 

DeletedUser

Guest
en wat jij vraagt is trouwens gewoon een slaafje iemand die alles voor jou doet?
 

DeletedUser68993

Guest
waarom slaafje nee dat is niet wat ik zoek als je het eens goed doorleest jongeman.
 

DeletedUser68993

Guest
Ik weet hoeveel lc de echte pro's op deze wereld hebben, en kan zeker wel zeggen dat ik er tussen zit.
en ga hier niet het speciefiek aantal neerzetten i.v.m. spikes, maar om deze onzin reacties heb ik niet gevraagt dus allen lees deze post waar ik wel om vraag!!

Pray2win, ga maar even een 'puntengeiltopic' topic bekijken ofzo, daar hoor je thuis.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet hoeveel lc de echte pro's op deze wereld hebben, en kan zeker wel zeggen dat ik er tussen zit.
en ga hier niet het speciefiek aantal neerzetten i.v.m. spikes, maar om deze onzin reacties heb ik niet gevraagt dus allen lees deze post waar ik wel om vraag!!

Pray2win, ga maar even een 'puntengeiltopic' topic bekijken ofzo, daar hoor je thuis.