Co & team gezocht

DeletedUser67581

Guest
Hallo,

Ik ben 17 en speel al sinds wereld 1 op TW en heb goede en minder goede werelden gehad. Mijn 'toppunt' was mijn acc op wereld 6 (denk ik) Omaboma en bedroeg een kleine 500k punten. Mijn aloude probleem met TW is echter tijdsgebrek. Vaak heb ik een acc moeten stopzetten omdat het schoolwerk zich opdrong, en zo heb ik nooit echt deftig kunnen blijven spelen. Met vele acc's en werelden als gevolg.

Niet lang geleden merkte ik de speedwereld op als perfect passend voor mij. Ik heb net mijn eerste volledig doorspeelde speed achter de rug en eindigde mooi 3e's. :) Maar bij gebrek aan een team kwam ik natuurlijk nog niet eens in de buurt van de overwinningsvoorwaarden, namelijk de beste stam.



Ik zoek dus een team waar ik mij zou kunnen bij aansluiten, zodanig op een deftigere manier aan speeds te kunnen deelnemen.



En moest iemand nog een co zoeken, een acc delen lijkt mij een handige manier om succesvoller te zijn in de speedwereld.



Een zinnige reactie hierop? :)
Graag hieronder plaatsen dan!

Merci!



Groetjes,
9th-life,
Omaboma,
...,
Frederik :)
 

DeletedUser67581

Guest
ook omaboma denk ik, maar was allereerste keer op TW, was 10 jaar ofzo, dus had maar 6 dorpen ofzo, waarvan echt 3 of 4 slechts 300 punten hadden toen ik ze overnam. Een echte noob dus :D
 

DeletedUser

Guest
Je was 9 inderdaad, want W1 startte augustus 2006 herinner ik me ^^
 
Reactiescore
133
Succes met iemand vinden die je wilt helpen. :)
 

DeletedUser67581

Guest
NOBODY WANTS ME!!!! :'( :C


dat wordt dan maar weer saai gamen op RL :(
 

DeletedUser48693

Guest
ik weet niet echt wat ik van je kan verwachten man! , maar wat ik wel weet is dat davey een goeie jongen is en veel speed tegenwoordig en veel beginners leerde speeden! contact hem is: Flexibility op forum, skype geef ik je niet ivm privacy
 
Bovenaan