Co speler & hecht team gezocht!?

DeletedUser

Guest
Goeiemiddag,

Ik ben Arne en ik ben 17 jaar :)
Ik heb al veel tw ervaring maar dan vooral op gewone werelden.
Je kan me kennen van het account:
-eurnieke op wereld 10
-triaz op wereld 28
-enkele andere accounts als co.

Ik ben nu op zoek naar iemand die samen speeds wil spelen en in contact wil staan via skype. Het is handig omdat het tegenwoordig moeilijk is om alles alleen te doen. Mijn ervaring op speeds is niet zo groot maar ik werk eraan. Ik speel op de .nl maar ook op de .co.uk en .fr. Ik ben voorlopig nog maar 1x in de prijzen gevallen. Dat was eergisteren op de .co.uk op mijn gloednieuwe account: mr Unpredictable/mr Unpredicted. Ik hoop een goede co te vinden waarvan ik hem iets kan bijleren en hij mij ook. Of gewoon naar andere accounts die wat samen willen spelen als team of stam.

mvg,
mr Unpredicted
 
Reactiescore
2.062
Goeiemiddag,

Ik ben Arne en ik ben 17 jaar :)
Ik heb al veel tw ervaring maar dan vooral op gewone werelden.
Je kan me kennen van het account:
-eurnieke op wereld 10
-triaz op wereld 28
-enkele andere accounts als co.

Ik ben nu op zoek naar iemand die samen speeds wil spelen en in contact wil staan via skype. Het is handig omdat het tegenwoordig moeilijk is om alles alleen te doen. Mijn ervaring op speeds is niet zo groot maar ik werk eraan. Ik speel op de .nl maar ook op de .co.uk en .fr. Ik ben voorlopig nog maar 1x in de prijzen gevallen. Dat was eergisteren op de .co.uk op mijn gloednieuwe account: mr Unpredictable/mr Unpredicted. Ik hoop een goede co te vinden waarvan ik hem iets kan bijleren en hij mij ook. Of gewoon naar andere accounts die wat samen willen spelen als team of stam.

mvg,
mr Unpredicted

Add me is op skype rene3641
 
Bovenaan