Co(s) NLS 63.

DeletedUser

Guest
Vind ik niet ;).

Maar ieder z'n mening ;).

Nu wil hij wss afspreken om een speed te spelen tegen me, en dezelfde windrichting :eek:.

Doe ik lekker niet aan mee ;). Ik kies m'n speeds zelf ;).

ieder zen keus ... maja :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe OwhPUS is hij zeker niet^^

giant chicken helemaal niet..


en kerel toen je mogd spelen had je op 15min ma 1k bij op 220 :s

terwijl wij 500k hadden^^ normaal 5 dorpen op 15min ofzo^^
 

DeletedUser

Guest
Benoit<3 jij toch niet..


Ik bedoel die ^^Pro^^ Speler .Enjoy
 

DeletedUser

Guest
Hehe OwhPUS is hij zeker niet^^

giant chicken helemaal niet..


en kerel toen je mogd spelen had je op 15min ma 1k bij op 220 :s

terwijl wij 500k hadden^^ normaal 5 dorpen op 15min ofzo^^

Mja, jij bent ook zo pro. Jij stelt wss ook 0 voor, jij laat jan en alleman op je account en daardoor verpest je het voor jezelf..

en Owhja, OwhPUS is liev :x
 

DeletedUser

Guest
De laatste paar speeds speelde OwhPUS niet zo goed. Weet jij mss hoe dat kwam :p
 

DeletedUser

Guest
ja kees de neger van jou wil ik veel horen...


stelletje je pro backstabber<3 Yero Owhpus haat je zowat denk ik =giant chicken ook ik ook:D ja sara;johan;davey stuk voor stuk goede spelers;)

zonder jou gebacksatb was ik los gewonnen^^
 

DeletedUser

Guest
ja kees de neger van jou wil ik veel horen...


stelletje je pro backstabber<3 Yero Owhpus haat je zowat denk ik =giant chicken ook ik ook:D ja sara;johan;davey stuk voor stuk goede spelers;)

zonder jou gebacksatb was ik los gewonnen^^

Lol kerel, jij ging mij opeens aanvallen (= backstabben).. en kom je daarna af met een laf smoesje dat er een 'hacker' op je acci zit.. ik begin er steeds meer aan te twijfelen :)

En OwhPUS vind mij liev :)
 

DeletedUser

Guest
een hacker?????!!
wij hebben je niet aangevallen anders had je nog een dorpje vn 50 punten ofzo^^:)
 

DeletedUser

Guest
Vind ik niet ;).

Maar ieder z'n mening ;).

Nu wil hij wss afspreken om een speed te spelen tegen me, en dezelfde windrichting :eek:.

Doe ik lekker niet aan mee ;). Ik kies m'n speeds zelf ;).

Omdat je de rest niet kan, wel erg he alleen spelen waar je goed in bent en niets anders proberen uit schrik om geownd te worden.
 

DeletedUser

Guest
Lol , ik krijg hier zoveel lof =)=)=)=)

Even voor de duidelijkheid : we stonden inderdaad eerste maar plots kon niemand en dus zochten we dringend een vervanger , kenzie stelde ene kirac aan en die kirac viel met onze offence dorpen onze eigen deffence dorpen aan , en dat was echt cut , ik denk ook dat hij kees aanviel. maardus , ik ben gestopt met day n night en men vaste co is johan nu die ook gestopt is op day n night


Mvg , Xx
 
Bovenaan