co gezocht.

DeletedUser

Guest
Beste mede speeders,


Om te beginnen zal ik mezelf even voorstellen,
Ik ben Hans 18 jaar, ik speel tw vanaf wereld 2 om precies te zijn op de volgende accounts:

EX -W2 - Crazyheads - _TBR_ - Ong 11mill punten (met co)
EX -W14 - 12Hans12Ridd - JFF - 7mill punten toen overgestapt op bekro2 (solo)
EX -W14 - Bekro2 - TEVA - Stapte met 10 mill op dit acc als co omdat dit acc een groot front had, met 11mill stopte mijn co dus toen het acc solo naar 24 mill gebracht waarvan zeker de helft van de dorpen van de beruchte nr1 stam en onze vijand dei afgepakt. (heel veel geleerd op die wereld)
EX -W30 - Famous Beer Inspector - Global - (begonnen op rasskuls toen na 200k overgestapt op famous, in de nr 1 stam alleen was na een tijdje gestopt wegens tijdgebrek) -niet mijn meest sucsesvolle wereld...
EX -W34 - Rasskulz - No ID. -(acc is nogsteeds actief alleen met mijn ex co speler erik, heb het acc solo naar 1mill gebracht daarna aan hem overgedragen.)
EX -Classic - Bekro2 - Ud. - Ooit op een blauwe maandag hier ook nog gespeeld met mijn co speler van w14 berry.

EX -Speed - Rasskulz - en nu zijn we aangekomen bij mijn speed wereld ervaring... ik heb op mijn oude acc rasskulz een aantal speed werelden gespeeld... toen ben ik ook in contact met siemen gekomen (bij de meeste wel bekend neem ik aan, O.A. bekend van isitdowntopee), Hij heeft mij de kneepjes van het speeden geleerd, ik heb ook ergens nog samen met hem op een acc gespeeld en aardig wat prijsjes binnen gehaald toen, en ondertussen heb ik solo op rasskulz zelf ook wel een paar keer een prijsje gehaald, maar door tijdgebrek en prive omstandigheden ben ik in die tijd toen een half jaar gestopt met tw.

laatst was ik weer begonnen met een nieuw account, genaamd Big Red. weer een beetje begonnen op w39 maar vooral weer gaan speeden, ik heb nu ook al weer wat prijsjes en goede rangen behaald in de rondes die ik heb gedaan.

En ondanks dat het mij solo ook wel goed afgaat ben ik toch opzoek naar een co speler,

- Het liefst iemand die een aanvallende speler is.
- In proeftijd hoef je niet mee te betalen aan PP (daar zorg ik voor)
- Je hoef niet alles te kunnen, ik wil je best nog wel wat helpen. Alleen wat ervaring is niet verkeerd.
- En vd week ga ik deze vreselijke naam veranderen die dit acc nu draagt dus Big Red komt te vervallen.

Verdere vragen kunnen gesteld worden via bericht (skype gebruik ik bijna niet) whatsapp ben ik wel altijd bereikbaar, maar me nr krijg je als je intresse heb.

Ik hoop op wat goede aanmeldingen en mensen die er zin in hebben:)

- Edit!: Daarnaast ben ik ook nog opzoek naar een speedstam, Ook dan graag een berichje :D

Mvg, Hans

Big red
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Misschien een idee om wel skype vaker te gebruiken aangezien wel veel speeders skype gebruiken.
 
Bovenaan