CO aangeboden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik zit hier nu al een tijdje te leuteren, laat ik maar weer gaan spelen dan :D

Ik ben op zoek naar een account die niet actief op zoek is naar een CO, maar het wellicht leuk lijkt om nog een extra kracht erbij te hebben. Waarom zoek ik naar een account dat niet actief op zoek is naar een CO? Dan kom ik gelijk met mijn grootste nadeel:
- Ik heb zeer onregelmatige online tijden en kan soms hele dagen weg zijn.

Zo dat is eruit, nu mijn voordelen. Wat zijn de voordelen van mij als CO?
- Ik beheers natuurlijk alle standaard skills: Snipen backtimen timen kruisdef etc. etc.
- Ik ben zeer vaak 's nachts te vinden :) Daarin kunnen we dus leuk afspraken maken
- Ik heb ervaring met grootschalige aanvallen plannen, uitvoeren en met verdedigen. Wil je het specifieker hebben, vraag het me op Skype. Dat geldt eveneens voor mijn spelersgeschiedenis, heb geen zin om dat allemaal op het AF te pleuren.
- Ik ben altijd betrokken in de stam waar ik inzit en het account waar ik op speel wanneer ik online ben.

Heb al lang geen solli-achtige tekst geschreven, dus brand me niet helemaal af als ik belangrijke dingen vergeet :D PM me en/of voeg me toe op Skype!

Skype: RafaelLeeuwis
 

DeletedUser

Guest
Ik vroeg me al af waar dat was, ik vond geen link op het W36 forum! Vervelend dat het niet meer per wereld apart geregeld is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan