Clusters!

DeletedUser18986

Guest
hassan, ziet er leuk uit, enkel zijn dit volgens mij niet al je dorpen. ik kan zo ook wel een van mijn clusters laten zien :)

royaloss: wat denk jij nu? dat dit een mooi cluster is? je beringd met vijandige spelers, hebt geen echte veilige stukken en toch denk je toch dat het mooi genoeg is om hier te posten? ik had me geschaamd en geprobeerd te zorgen dat niemand dit ziet.
 

DeletedUser

Guest
map.php
 

DeletedUser

Guest
hassan, ziet er leuk uit, enkel zijn dit volgens mij niet al je dorpen. ik kan zo ook wel een van mijn clusters laten zien :)

royaloss: wat denk jij nu? dat dit een mooi cluster is? je beringd met vijandige spelers, hebt geen echte veilige stukken en toch denk je toch dat het mooi genoeg is om hier te posten? ik had me geschaamd en geprobeerd te zorgen dat niemand dit ziet.

Wil je me veraden bij TWR?:'(
 

DeletedUser18986

Guest
denk dat je je al verraden hebt door dorpen van ze te edelen. verrassing is denk ik al geweest :p
 

DeletedUser18986

Guest
ok we wachten erop. wil wel eens weten welke verrassing je voor ze in petto hebt
 

DeletedUser25172

Guest
Ik kan jullie verzekeren dat ik het lelijkste cluster van iedereen heb.
 

DeletedUser18986

Guest
idd daar kan niemand overheen. of het zijn van die hele late spelertjes die totaal geen cluster hebben
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ie graag linksonder had willen zitten, dan had ie tenminste nog wat front gehad :p
 

DeletedUser

Guest
Oxidator, geweldig hoor, echt ongezien.

Vooral die dorpen die de letters "tw-stats.com" vormen helemaal linksboven in de hoek, vind ik geweldig gedaan!!! Moet een hoop lobbywerk en vechtwerk gekost hebben... :D
 
Bovenaan