Clusters

DeletedUser

Guest
Chagall edit: Dit is voortaan het algemene cluster topic
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7826

Guest
Hey,

Dit is mijn idee:

Goedemiddag,

Ik heb een klein nieuw idee voor een nieuw onderwerp op dit forum. Mijn idee is om een topic te maken die een week open laten staan dan kan iedereen zijn eigen cluster erop in posten. Dan zal ik ze allemaal in een poll zetten en iedereen krijgt dan een prijs. Aangezien ik deze prijzen alleen kan vergoeden op 2 werelden zoek ik nog een aantal mensen die mee willen werken.

Prijzen:

1ste Prijs: 500.000 Hout en 500.000 Klei en 500.000 IJzer.
2de Prijs: 150.000 Hout en 150.000 Klei en 150.000 IJzer.
3de Prijs: 50.000 Hout en 50.000 Klei en 50.000 Ijzer.


Dit is een klein maar hopelijk leuk idee. Elke 2 weken zal er een nieuwe contest zijn van de clusters. 1 week posten en de andere week stemmen. Als ik goedkeuring krijg zal ik dit in elke subforum van de werelden posten.

Gegroet Scamander,

PS: Je mag vanaf nu al gaan posten.

PS 2: Als je je wil aanmelden om de prijzen uit te delen in de werelen stuur me dan even een privebericht. Ik praat dan over de volgende werelden: 1,2,3,4,5,6.

Die 2 dikgedrukte delen kloppen niet met elkaar :confused: Iedereen krijgt een prijs maar er zijn maar 3 prijzen? Mogen er dan maar 3 mensen per wereld meedoen of worden alle clusters in 3 categorieën verdeeld? :confused:
 

DeletedUser2588

Guest
geen idee hoe je een kaartje erop zet :p

maar om het ijs te breken:


(ofzo :p)

mijn cluster :D

attachment.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
nice, redelijk safe ligging en nog adelvoer om uit te breiden
 

DeletedUser14450

Guest
als we dit al zouden doen zou raidant winnen die heeft de beste cluster:D
 

DeletedUser

Guest
kijk bij het w1 forum onder cluster contest daar is het beter uitgelegd.
 

DeletedUser7826

Guest
Hmmm ik ben bezig met een fusie dus is er een gat in m'n cluster :eek::(:mad: Dat vind ik gemeen! :eek: Hier een GROTE kaart van mij en MOH samen:
w3alexpantermohniels1katp9.png

Cluster linksboven: Alexpanter
Punten: 554.119
Rang: 473 :)
Cluster rechtsonder: mohniels1
Punten: 1.730.731
Rang: 115 ;)

In mijn cluster liggen dorpen van MOH die hij van mij al geëdeld heeft dus vandaar dat ik ze bij elkaar post zodat je die gaten in mijn cluster niet ziet :D:D
 

DeletedUser2588

Guest
als michael hier zijn clustertje neer zou zetten zou hij winnen denk ik :cool:
 

DeletedUser

Guest
hmm, vrees dat de mijne nog wat de klein is, vraag dat nog es binnen een jaartje :p
 

DeletedUser571

Guest
En waarom zou MdG met dit cluster winnen? Kan iemand me uitleggen wat goed is aan dit cluster?
 

DeletedUser5435

Guest
dat cluster van michael de grote vind ik nou niet echt een cluster waarbij ik denk van WOW!!!

weet eigenlijk niemand die een cluster heeft waarbij ik dat wel denk. vind die van neirnian wel heel goed.

tool heeft ook wel aardig cluster alleen een hele rare sliert erachter :)

en die van winter1 vind ik ook wel mooi.

dat vind ik van 3 grote speler van =IRB= hun clusters die ik wel ongeveer het mooist vind.

er was een tijdje geleden toch ook een kaartje ofzo van de clusters van de top 5 spelers. als ik me het goed herinner had groundus ook wel een mooi cluster maar kon ook iemand anders zijn ^^
 

DeletedUser

Guest
Dit is mijn cluster:

64384597sq6.png



Niet een cluster waarmee ik een prijs ga winnen maar ik ben er wel tevreden mee.
Ik heb nog altijd genoeg groei mogelijkheden en kan er toch wel effectief mee spelen.
 

DeletedUser

Guest
Heb ik ooit beweert dat ik een goede cluster heb en dat ik ga winnen?

Kzet ier gewoon mijn cluster en krijg direct op men dak?
 
Bovenaan