Clusters

DeletedUser47551

Guest
Tijd om Clusters te showen!

ik bijt de spits af:
nl22
 

Deleted User - 487957951

Guest
Idd maar wauw je hebt gewoon 4 losse dorpen, dat is een cluster maar geen om mee te showen :eek:
 

DeletedUser9420

Guest
Idd maar wauw je hebt gewoon 4 losse dorpen, dat is een cluster maar geen om mee te showen :eek:


een cluster is een opeenhoping van dorpen, stenen, sterren, whatever.. dit zijn inderdaad 4 losse dorpjes.
Het is net als de kermis in Oene, hier en daar staat wat... ;) Ik blijf het geen cluster vinden ;)

:D
 

Deleted User - 487957951

Guest
een cluster is een opeenhoping van dorpen, stenen, sterren, whatever.. dit zijn inderdaad 4 losse dorpjes.
Het is net als de kermis in Oene, hier en daar staat wat... ;) Ik blijf het geen cluster vinden ;)

:D

<3 :cool:

Als je 30 dorpen heb mag je al eens terug komen :)
 

DeletedUser

Guest
een cluster is een opeenhoping van dorpen, stenen, sterren, whatever.. dit zijn inderdaad 4 losse dorpjes.
Het is net als de kermis in Oene, hier en daar staat wat... ;) Ik blijf het geen cluster vinden ;)

:D

nou en? hij wil graag de ligging van zijn dorpen tegenover zijn stam aan ons laten zien, op zich een goed idee van hem. ;)
 

DeletedUser

Guest
nee hij izt 1tje verder opzij helaas.

maar ik ga voor een vierkantje straks :p

nl22
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27011

Guest
Idd maar wauw je hebt gewoon 4 losse dorpen, dat is een cluster maar geen om mee te showen :eek:

een cluster is een opeenhoping van dorpen, stenen, sterren, whatever.. dit zijn inderdaad 4 losse dorpjes.
Het is net als de kermis in Oene, hier en daar staat wat... ;) Ik blijf het geen cluster vinden ;)

:D

Ik hoop dat jullie het niet hebben over het feit dat z'n dorpen ver van elkaar liggen?
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk niet Enjoy, iedereen is op de hoogte van het belang van farmruimte :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan