Clustercontest

Ga je meedoen?


  • Totaal aantal stemmers
    32
Reactiescore
1.542
Wanneer Walk er met alle pp vandoor gaat :(

Leuke inzendingen xD
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Door internet storingen bij de G-ploeg van Walk (Abuser), is mij gevraagd hun inzending te posten met enige vertraging. Ze zullen hierook graag punten inleveren!

Rood: Cave
Oranje: One
Blauw: Walk
Geel: eigen cluster

DtdsQ1p.png


Het cluster van Abuser bestaat uit een mooie rechte lijn, met enkele diepe clusterfucks! Dit komt natuurlijk omdat ze het beste account van w69 naast hun hebben liggen, Cacturne! Via deze clusterfucks gaan ze hun won-der-mooie cluster vast en zeker uitbreiden! (Als ze niet worden weggespeeld natuurlijk - het is en blijft Abuser).

Wat de lezers met een arendsoog vast en zeker hebben opgemerkt, is de geheime boodschap die de dorpschikking van Abuser weergeeft! We nemen dit onder de loep.
vIkgstB.png


Zo. Dit was de inzending van Abuser.

PP mag naar Cacturne, als voogd van Abuser.
 
Reactiescore
3.540
Door internet storingen bij de G-ploeg van Walk (Abuser), is mij gevraagd hun inzending te posten met enige vertraging. Ze zullen hierook graag punten inleveren!

Rood: Cave
Oranje: One
Blauw: Walk
Geel: eigen cluster

DtdsQ1p.png


Het cluster van Abuser bestaat uit een mooie rechte lijn, met enkele diepe clusterfucks! Dit komt natuurlijk omdat ze het beste account van w69 naast hun hebben liggen, Cacturne! Via deze clusterfucks gaan ze hun won-der-mooie cluster vast en zeker uitbreiden! (Als ze niet worden weggespeeld natuurlijk - het is en blijft Abuser).

Wat de lezers met een arendsoog vast en zeker hebben opgemerkt, is de geheime boodschap die de dorpschikking van Abuser weergeeft! We nemen dit onder de loep.
vIkgstB.png


Zo. Dit was de inzending van Abuser.

PP mag naar Cacturne, als voogd van Abuser.

Prima neutrale post met enkel waarheden en objectieve statements.
 
Reactiescore
2.483
Ik gooi hier een slot op.

Deze week is voor mij een beetje een feest week ivm verjaardag dus ik pak het volgende week op.
 
Reactiescore
2.483
De jury heeft inmiddels het beoordelingsformulier en de deadline is volgende week dinsdag. Por me maandag dus nog even in de praathhoek.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.483
Hallo allemaal de uitslag is bekend!

De cijfers zijn in de bijlage te vinden. Ik wil de deelnemers bedanken voor hun deelnamen en de jury voor het beoordelen.

De 1ste prijs: Calamity. (350 premium punten)
De 2e prijs: De Geitenbijters (200 premium punten)
De 3e prijs: Abuser (100 premium punten)

Originaliteitsprijs: Hope and Despair. (350 premium punten)

Ik zal de pp doorzetten naar Duckje, mochten jullie eind deze week nog geen pp hebben por mij dan even.

Ik zet dit topic weer een week open. Vragen en opmerkingen kunnen hier. Tot de volgende keer.
 

Bijlagen

  • beoordeling.PNG
    beoordeling.PNG
    28,9 KB · Weergaven: 35

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Dat een account de originaliteitsprijs wint waar 80% gewoon gekopieerd is van een Avatar Wiki page (die in dit topic ook al is gepost dacht ik?) is wel bijzonder krom. Dat is zelf het tegenovergestelde van origineel. Leest de jury wel wat ze beoordelen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
En zijn er wel punten afgetrokken voor de inzendingen na deadline, zie ik namelijk nergens vermeldt in de scores? (20 november inzendingen en Hope and Despair die gewoon een compleet nieuwe post gemaakt hebben na deadline) ?

Kortom Cacturne verdient meer PP wollah
 
Reactiescore
1.476
Boeie, t is een event. Je bent alleen maar boos omdat abuser pp kreeg en jullie niet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Boeie, t is een event. Je bent alleen maar boos omdat abuser pp kreeg en jullie niet.
Ik heb de inzending van Abuser zelf gemaakt? Wat een irrelevante opmerking weer
 
Reactiescore
2.483
En zijn er wel punten afgetrokken voor de inzendingen na deadline, zie ik namelijk nergens vermeldt in de scores? (20 november inzendingen en Hope and Despair die gewoon een compleet nieuwe post gemaakt hebben na deadline) ?

Kortom Cacturne verdient meer PP wollah

De 0.3 hoger maakt dan nog geen verschil in dit geval ;)
 
Bovenaan