Clustercontest

Ga je meedoen?


  • Totaal aantal stemmers
    32

DeletedUser79512

Guest
Hierbij inzending van The Guru.

The Guru = Geel
TGN (mijn mb/du stam) = Lichtblauw
One. = Wit
Cave! = Rood (directe vijand)
Blauw = Walk.

Ten eerste denk ik dat The Guru een heel mooi cluster heeft gevormd met een grote safe / potentie voor een grote safe waartegenover een heerlijke frontverhouding is te zien. Daarnaast een heerlijke farmpotentie, ik denk zeker een van de betere op deze wereld naast een x aantal andere rim spelers natuurlijk. Ik heb daarnaast mijn super actieve mb/du stam een heerlijke ligging naast me gegeven waarbij ze de rim ook nog eens schoonvegen.

Kaartje:

1574246687124.png

Hier nog een kaartje zonder TGN:

1574246723404.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Kleine update wtf die shit leest toch niemand Martijn? Trouwens Cacturne is het meest gezellige account w69. 2/10 voor jouw inzending
 
Reactiescore
743
Kleine update bij Hope and Despair geplaatst.
Heb je aangegeven voor plagiaat. Geen bal aan. Alsook is het geen ying yang als je voor de ying een deel van je vijand moet markeren.

 
Reactiescore
57
Bij deze de inzending van het account De Geitenbijters

In het rood is Walk gemarkeerd, dit is onze directe vijand.
In het groen in One. genoteerd dit is net als Walk een vijand maar voor ons account minder belangrijk.
9a2vb7.png
Ons cluster heeft een safezone in de rim, daarnaast is er kort geleden front gemaakt met de vijand.
Vaak hoor ik dat ons cluster de vorm heeft van een middelvinger of een enorme pen!s, dit laatste is tevens de directe link naar de spelers op het account.
zr3bpfo8.png

Gezien het feit dat jullie deze onzin waarschijnlijk bekijken tijdens het avondeten.
Bedenk goed, het stuk koe of kip waarop jullie kauwen, had ook een geit kunnen zijn .

Veel liefs en kusjes,

Team Geitenbijters
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
@The Minion deze is seksueel getint!! Verwijder deze ook maar :rolleyes2:

Het zijn wel grote ballen dus veel zaad.
 
Reactiescore
3.540
Bij deze de inzending van het account De Geitenbijters

In het rood is Walk gemarkeerd, dit is onze directe vijand.
In het groen in One. genoteerd dit is net als Walk een vijand maar voor ons account minder belangrijk.
9a2vb7.png
Ons cluster heeft een safezone in de rim, daarnaast is er kort geleden front gemaakt met de vijand.
Vaak hoor ik dat ons cluster de vorm heeft van een middelvinger of een enorme pen!s, dit laatste is tevens de directe link naar de spelers op het account.
zr3bpfo8.png

Gezien het feit dat jullie deze onzin waarschijnlijk bekijken tijdens het avondeten.
Bedenk goed, het stuk koe of kip waarop jullie kauwen, had ook een geit kunnen zijn .

Veel liefs en kusjes,

Team Geitenbijters

Hoezo is Walk je vijand? Hoor ik hier schending van de NAP/GAP?
 
Reactiescore
429
Goedenavond,

De o zo geweldige en beroemde : Alexandria Morgan (P*rn* Actrice)

Wij zijn lang lang geleden toen de wereld nog in vrede samenleefde afgeschoten door de oerkatapult naar de rim en daar zijn onze edels overal beland

clustercontest.png


In het geweldige blauw ziet u onze mega grot voor allemaal Cave mannen,
in het geel ziet u ons accie dat nu nog wijdverspreid ligt maar zich al verder en verder struggelt door alle deff bunkertjes en moraal mannetjes heen

in het roze ziet u onze (op dit moment) sterkste tegenstanders die het zeer leuk vinden om snachts bezoekjes te plegen en daardoor ons ODD te gunnen <3 thx andy

in het rood ziet u de enige echte stam One, afgelopen tijden was het vooral nogal afzien voor deze stam maar hopelijk komen ze er bovenop!, het leek bijna op een Wanvertoning (geciteerd van het forum wellicht, maar wel een mooie)

In diverse andere kleuren ziet u stammen die onderdeel zijn van de vijand en van ons
light blauw zijn de diverse MB/DU/BG stammen van Cave!
wit is onderdeel van Walk
en groen is de voor Cave! belangrijkste vijandelijke sub stam MB Time (onderdeel van one)

PS. Abuser > cacturne

Met vriendelijke groeten,

Eric
Alexandria Morgan
 

DeletedUser74418

Guest
Ja en jij bent gediskwalificeerd
- geen zwarte achtergrond
- Cacturne > abuser
 

DeletedUser69389

Guest
Heb je aangegeven voor plagiaat. Geen bal aan. Alsook is het geen ying yang als je voor de ying een deel van je vijand moet markeren.

Je bent gewoon jaloers dat jij niet die foto's en video's krijgt die Teun altijd krijgt. :engel: Ik zou ze best wel willen delen, en ik denk dat een aantal dat ook wel willen omdat ik dan even een ban krijg, maar uit respect zal ik ze niet delen. Dat is een voorrecht voor de Hopers.:cool:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ja aangezien wij 3 juryleden hebben omgekocht moet er echt staan dat Cacturne > Abuser
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Inzending van Calamity.

09c59cf5c072724010bec0a2a5af339e.png
+


Onze buren zijn de schildpadden, ook wij leven in wateren. Alleen véél dieper, in het duistere oceaan. Wij zijn onzichtbaar, maar toch brandt er een mooi lichtje bij ons. Wij wachten af, maar wanneer we toeslaan wordt Cave opengereten. Eerst moeten ze dieper in de oceaan komen, en met hun diepe clusterfucks gaan ze al diep. De vraag is natuurlijk, wanneer bijten we? We nemen natuurlijk geen happen zonder tanden! Dat is meer voor @Coruscant :rolleyes2:

Hierbij presenteer ik: De Hengelvis!


eb827a5d09051cb8a2578cf7abb9d6c7.png


Een foto van een echte hengelvis:
1d6707ece655fb824a9291e56614224c.jpg

Levensgevaarlijk en angstaanjagend! Deze tanden zijn natuurlijk scherper dan de timings van Walk.

Echter moeten we natuurlijk geen incommings krijgen. Ook hengelvissen hebben weleens recht op vakanties en gaan dan ook regelmatig met calamiteitenverlof. Een foto hierbij:

20173003ba3b662a56395af7a50d74c5.jpg


Hier zie je een foto van een hengelvis die op vakantie gaat. Onderschat zijn snelheid hierbij niet!

Wist je dat wanneer twee hengelvissen elkiaar ontmoeten, ze in elkaar vergroeien? Het mannetje bijt zich vast aan de buik van het vrouwtje en ze worden daarna één. Zo gaat dat ook met onze interns! Niet voor niets waren wij vroeger de internkoning. Het is echter donker in de oceaan en we vinden elkaar niet snel.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Heeft die kutvis ook een timebot dan
 
Reactiescore
967
Inzending voor het account Gentleman:


1574289181868.png

Met blauw onze stam Walk., rood de directe vijand voor ons account namelijk One. en groen opkomende grootste dreiging de stam Cave.

1574290994171.png

Wij van account Gentleman. zijn lekker lay-back, sommigen noemen ons zelfs lui. Dit omdat wij ons niet teveel druk maken over alles wat er gebeurd op de wereld, binnen de stam of op stammenforum. Zelfs bij massa's zijn wij af en toe zelfs vaker lui dan moe.
Vandaar dat schedel ook denkt dat ze ons carrien, mja fake news -> Gentle > schedel.

p.s. hopelijk ziet de mod de deadline misser een beetje mild in. De tekening kostte iets meer tijd dan gedacht. Maargoed voor wat hoort wat!
 
Bovenaan