Clustercontest

Ga je meedoen?


  • Totaal aantal stemmers
    32
Reactiescore
2.478
qg7z1b70bxzz.png

Hallo spammers,

Het is weer tijd om wat gezelligheid te creëren op het forum. Ik word wat moe dan dat moddergooien, al is het wel vermakelijk natuurlijk.
Hierbij presenteer ik met trots de Clustercontest van wereld 69! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteer zijn cluster het beste? Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél 69? We zullen het in de komende weken gaan zien!

De voorwaarde voor deelnamen

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het kan onder anderen via deze site gemaakt worden via (klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 200% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Het is toegestaan om een tekening/figuur van je cluster te maken, mits er ook een niet bewerkte afbeelding in de inzending staat.
- Met deelname sta je toe dat je spelersnaam tijdelijk wordt opgeslagen voor uitslag doeleinden

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, kan die in dit topic gepost te worden. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit wel wel beloond, met een originaliteitsprijs!

De Prijzen

- 1e prijs: 350 premium punten
- 2e prijs: 200 premium punten
- 3e prijs: 100 premium punten

- Originaliteitsprijs: 350 premium punten

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op deze wereld. Lees je dit nu toevallig en speel je niet op deze wereld, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

De inhoud van dit bestand geeft tevens de beoordeling critica weer van deze contest.


Sponsoring

Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account The Minion (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.

Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.

Huidige sponsoren:
TWTeam: 500 premium punten
The Minion: 500 premium punten

Bedankt voor de bijdrages!

Tot Slot

Ik hoop dat er voldoende animo voor deze contest is. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten in te lichten over deze wedstrijd. Een deze dagen komt er ook een IGM die we rondsturen. Op deze manier komen er meer deelnemers. Inspiratie voor wat origineels kan in dit (klik) topic opgedaan worden.


Uiterlijke Inzendingsdatum: woensdag 20 november 23:59 (6 dagen van nu)
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.
Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd​
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Gereserveerd
 
Reactiescore
1.542
Leuk initiatief, ik doe zeker mee :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Cacturne gaat winnen
 
Reactiescore
1.476
Dit is het cluster van Potje. Op 500% want ik ben niet zo groot, oke.

cluster potje.png

Geel ben ik, blauw is alcohol en onze directe vijand is Walk., roodgekleurd. zoals jullie kunnen zien heb ik een hele gevaarlijke ligging maar ondanks alle aanvallen besta ik nog steeds.

potje intern.png

Als laatste zien we hieronder dat mijn cluster een majestueuze vogel in volle vlucht resembleert.
cluster potje_LI.jpg
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Reactiescore
743
Het cluster van de enige echte schildpadden van wereld 69: WE LIKE TURTLES.

1574184437943.png

Op bovenstaande kaart zie je het cluster van de schildpad (het hoofd), omringd door zijn schild (de stam Walk.). Wat zeer typerend is aan een schildpad is dat de enige manieren om een schildpad te doden zijn: de kop eraf hakken, of het schild openbreken. Zoals je hier kunt zien moet je de schildpad head-on breken, of zijn omringend schild breken.

We Like Turtles. heeft een hele mooie en vooral rechte lijn met een heerlijk front.

Never forget: We All Like Turtles!
 

DeletedUser69389

Guest
Het prachtige cluster van Hope and Despair. Mooi cluster met 2 mooie, waarvan 1 hele mooie, clusterfucks.



nl69.png

Daar waar die van Cacturne een poging doen om met dat infantiele Pokemon de punten te pakken door een fake verhaaltje te verkopen doen wij dat met de waarheid. Wij als Hope and Despair zijn naast het meest gezellige account van wereld 69 ook het oog van de Ying en Yang Cave zoals op de foto hier te zien is. Prinses Yue zou trots op zijn, maar daarover straks meer. Wij vormen de balans tussen het brengen van hoop en wanhoop op deze wereld. De hoop voor de mensen die trouw zijn en wanhoop voor de mensen die tegen ons vechten.
49eb666f25a3614b03e2514f202d1ae9.png


Yin en Yang komen voort uit de Chinese filosofie en verwijzen naar twee tegengestelde principes of krachten waarvan alle aspecten van het leven en het universum doordrongen zijn. Het yin-yangsymbool is dan ook de beeltenis van een kosmische dualiteit, waarbij yin vrouwelijkheid (aarde, koude, het noorden, vochtigheid) symboliseert en yang mannelijkheid (hemel, warmte, het zuiden, droogte). Maar ze staan niet alleen tegenover elkaar, want het zijn vooral complementaire waarden van elkaar. Het ene kan niet zonder het andere en omgekeerd.

Want het is geen statisch fenomeen. Net zoals bij Hope and Despair op 69 is het een dynamisch proces, dat nooit stopt of gestopt kan worden. Want alles is gebonden aan de dynamiek van het yin-en-yang principe. Het is er en het kan ook niet verdwijnen net zoals dat er geen sprake kan zijn van een absolute yin of yang. Wanneer het ene te groot wordt dan remt de ander het af.

Maar het is niet alleen een theorie. Yin-en-Yang zie je overal terug en zo ook in Avatar. Daar kwam het terug en was de eerder genoemde Yue de personificatie daarvan. De oceaan- en maangeest waren daar gesymboliseerd als Koi-karpers die stonden voor het concept van Yin-en-Yang.

latest


Yue werd geboren in de Noordelijke waterstam als dochter van de stamhoofd Arnook. Ze had als kind een onbekende ziekte, stil en alsof ze sliep, dus haar ouders vreesden dat ze zou sterven. Omdat haar toestand kritiek was en de genezers van de stam haar niet konden genezen, bad Arnook wanhopig tot de Moon Spirit en plaatste haar in de Spirit Oasis van de stam. De Moon Spirit heeft haar een deel van haar eigen levenskracht geschonken, haar leven gered en haar haar wit gemaakt als bijwerking. Dus noemden haar ouders haar Yue, vanwege de maan.

Voordat Team Avatar bij de waterstam aankwam werd er de afspraak gemaakt dat Yue zou trouwen met een jonge egoistische krijger genaamd Hahn. Hij sneed een verlovingsketting voor haar om hun verloving te markeren, maar ze hield niet echt van hem en stemde in met het huwelijk om alleen in overeenstemming te blijven met de gebruiken van haar volk.
Toen Avatar Aang en zijn vrienden aankwamen bij de waterstam werd Sokka op slag verliefd op Yue door haar schoonheid. Hij ging voor het eerst in gesprek met de jonge prinses tijdens de gezamenlijke viering van de aankomst van de Avatar Aang en haar zestiende verjaardag, waarin ze samen met haar vader en meester Pakku zat.
Nadat hij onhandig met haar flirtte, begonnen Yue en Sokka al dates met elkaar te regelen. Deze omvatten rijden op Appa en samen wandelingen maken door de stad. Hoewel genegenheid tussen de twee opkwam, was ze gebonden in een gearrangeerd huwelijk met Hahn, die meer liefde voor haar hoge status had dan voor haar, en ook een keer tegen Sokka opscheppend had gezegd dat "zij [kwam] met de meeste voordelen". De twee tieners realiseerden dat ze verliefd waren op elkaar, maar ze kon het niet verdragen om door te gaan met hun afspraakjes omdat ze zo sterk in conflict waren met haar verantwoordelijkheden tegenover haar stam. Hij werd uiteindelijk boos toen ze erop stond dat samenzijn "verkeerd" was en dat het haar plicht was om met Hahn voor haar mensen te trouwen, waarop hij antwoordde dat ze niet met haar mensen trouwde.

Maar de marine van Zhao, de vuurnatie, belegt de stam en grijpt de sterfelijke vormen van de oceaan en de maangeesten in de vorm van Koi-karpers. Tijdens dat beleg werd Sokka door Arnook opgedragen om als lijfwacht van zijn dochter op te treden en hij merkte dan ook op hoe hun liefde bleef bestaan. Yue leidde Aang en Katara naar de Spirits Oasis en hielp hem de Spirit World binnen te gaan. Toen Aang was gevangen genomen door Zuko, vergezelde ze Katara en Sokka terwijl ze de twee opspoorden op Appa.

Bij hun terugkeer naar de Spirit Oase werden Yue en Team Avatar geconfronteerd met Zhao, die de sterfelijke vorm van de Moon Spirit doodsloeg en daarmee de waterstuurders hun watersturingen liet verdwijnen. Generaal Iroh verscheen en die zag dat ze was aangeraakt door de Moon Spirit, Iroh herinnerde haar eraan hoe haar leven door Tui werd gered als een pasgeborene. Yue handelde opnieuw plichtsgetrouw naar haar stam en offerde zichzelf op om het leven terug te geven dat de maan haar had gegeven. Dit was tegen de wensen van Sokka in, maar de jonge krijger hield haar uiteindelijk niet tegen. Ze legde haar handen op de vis, sloot haar ogen en stierf in Sokka's armen. Yue's geest verscheen kort daarna voor Sokka en haar vader. Ze fluisterde en zwoer dat ze altijd bij de eerste zou zijn voordat de twee een laatste kus deelden en toen volledig verdween.

latest
latest


Maar ondanks dat de lichamelijke Yue was gestorven verdween ze echter niet helemaal. Nog steeds was Yue altijd als een hallucinatie bij Sokka. Terwijl hij in het Mistige Moeras onder zijn spirituele invloed hallucineerde over haar was zij er toch bij. Haar hallucinatie vertelde hem boos dat hij haar niet had beschermd, als gevolg van de schuld die hij voelde over haar dood. Tijdens zijn tijd in de Si Wong-woestijn verwees Sokka rechtstreeks naar de maan als Yue terwijl hij in een bedwelmde staat verkeerde en wat veroorzaakt werd door het drinken van cactussap (toont maar weer aan dat Cacturne niet goed is). Ook toen Sokka bijna kuste met Suki tijdens het oversteken van de Slangenpas was er een afnemende maan zichtbaar op de achtergrond en dat verwees naar Yue's aanwezigheid. Zijn herinnering aan Yue's dood bracht hem ertoe de kus te weigeren, terwijl hij overdreven beschermend was voor Suki, bang dat met haar hetzelfde zou gebeuren als met Yue.

Dit alles was een lang verhaal, maar wel een belangrijke om ons account te kunnen begrijpen. Want wij als Hope and Despair hebben ook onze eigen Yue en dat is een jongedame met de naam Melanie. Ook Melanie is, net zoals Yue, een opmerkelijk aardige, lieve en zachte vrouw met een bepaald gevoel voor humor. Ze bood hoop aan anderen, zelfs in cruciale tijden, waaronder aan Teun zelf. Ze is en was moedig genoeg om haar eigen tijd op te offeren om haar omgeving te helpen, een prestatie die niet alleen haar omgeving helpt, maar mogelijk ook de wereld. Teun was net zoals Sokka helemaal tot over zijn oren verliefd op haar. Maar net zoals Yue is Melanie ook een tikkeltje spiritueel en dat is ook iets waar het deels mee botste met Teun. Net zoals Sokka wist Teun haar niet goed genoeg te koesteren. Steeds duikt Melanie weer bij Teun op om hem eraan te herinneren wat het had kunnen zijn en wat het uiteindelijk is geworden tussen hen. Dit doet ze door middel van het sturen van (intieme) filmpjes, foto's en teksten richting Teun om Teun te laten beseffen wat hij nu uiteindelijk mist. Wat hij mist van haar lichaam en wat die nu niet meer kan aanraken, ruiken, voelen en bovenal ervaren. Maar ook omdat zij volgens haar zielsverwanten waren en nog steeds zijn. Ze probeert voortdurend in te spelen op Teun zijn gedachten om hem anders te doen laten denken om die fout goed te maken Nog steeds waakt Teun ervoor om niet nog eens dezelfde fouten te maken als met Melanie. Maar desondanks is hij toch overdreven uit angst om net als Sokka weer dezelfde fouten te maken. Of het nu zijn buurvrouw, kinesist of scharrel is. Allemaal mogen ze dichtbij komen, maar niet verder dan het lichamelijke. Hij waakt ervoor dat ze niet spiritueel verbonden met elkaar raken. Uit angst voor hetgeen dan komen zou.

Maar dit alles slaat op meer dan alleen de intieme band die Melanie en Teun met elkaar hebben. Het slaat helemaal op hoe wij als Hope and Despair functioneren. Wij dienen als het oog dat Cave moet leiden tot heerschappij over deze wereld en die toch die balans waarborgt. Yin-en-Yang is ook terug te zien in de brugfunctie die wij binnen Cave vertegenwoordigen. Wij vormen de balans tussen west- en oostCave.

Maar ook binnen ons team zie je het principe terug. Daar waar Teun, en mindere mate, Fabian en Justin de memers zijn van ons team daar vormen Gert, Harry, Niels, Stan en ik meer de ratio van het account. Maar ook bijvoorbeeld in het impulsieve wat Teun en ik soms hebben en juist het verstandige bij de rest. Wij zijn als water en vuur, warmte en koud, de maan en de zon of onder en boven.


Maar bovenal zien we het terug in onze naam. Terug in het idee van Hope and Despair. Hoop en wanhoop. De hoop voor Cave dat ze met het recruiten van ons bijvoorbeeld stappen konden en kunnen maken. Maar ook wanhoop voor onze tegenstander. Eerst accounts als Kazuya, Vodka, vWeedistotaltrash & Whale.. Maar hopelijk brengen wij nu ook de wanhoop bij Cala, Prophecy en Turtle. Wij hebben er alleszins voldoende hoop in dat wij voor die wanhoop kunnen zorgen. Moge ons cluster mooi uitbreiden in balans met de rest van Cave. Moge er ook nog vele clusterfucks bijkomen die onze tegenstanders tot wanhoop drijven. Alles wat wij doen en ondernemen doen wij in balans, in Yin en ook in Yang. Dit om onze kracht tot volle uiting te laten brengen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Beste Lezers,

Natuurlijk mag de inzending van het beste account van w69 niet ontbreken in de lijst. Sorry voor alle andere deelnemers, maar het is overduidelijk wie de PP gaat ontvangen deze keer.

1574196471115.png
Hierboven zien we het geweldige cluster van Cacturne. Het exacte middelpunt van walk, de lijn waar alles om draait. Er is direct front met Cave, hier in het rood aangegeven. In het lichtblauw aangegeven zien we de (ietwat onvrijwillige) MB en DU stam van Walk genaamd One.

Als we iets veranderen aan de kleur indeling zien we duidelijk waarom de wereld om cacturne draait.
1574197593883.png
"CACTURNE, I CHOOSE YOU" Sem, elke dag om 6 uur in de ochtend.

1574197696462.png

1574197710013.png
"Damnit, Sem, laat me slapen, ik ben moe" Alex, elke ochtend om 06:01
"Haai Moe, ik ben Robbert" Robbert, elke ochtend om 06:02
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
10/10
 
Reactiescore
2.478
Ik twijfel of ik hem nog een dagje langer open laat. Dan gaat er morgen nog een IGM uit
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Al is het natuurlijk leuker dat er meer inzendingen zijn als er zoiets wordt opgezet. Zal het nog even in de Walk chat laten passeren
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Als deadline 1 dagje verplaatst wordt krijg je mijn inzending.

xx
 
Reactiescore
1.542
Is al duidelijk wie de overwinning verdiend lijkt me :) +1 cacturne voor de originaliteit
 
Reactiescore
2.478
Thanks Rob voor het porren van je stammies :S

Martijn niet zo huilen

@Calamity. in laat hem een dagje langer open dus zie je inzending graag tegemoet.

De personen die het op tijd hebben ingeleverd krijgen wel een iets hoger eindtotaal. Ik denk dat ik er 0,1 of 0,2 bovenop gooi
 
Bovenaan