Clustercontest

Doe je mee?

  • Ja, leuk idee!

    Stemmen: 15 55,6%
  • Nee, te veel werk / geen tijd

    Stemmen: 4 14,8%
  • Nee, de prijzen spreken mij niet aan

    Stemmen: 2 7,4%
  • Ik speel niet op deze wereld

    Stemmen: 6 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    27

DeletedUser69389

Guest
Ah Dennis. Moet je weer eens wenen? toon dan eens zelf een keer initiatief in plaats van anderen afkraken? Men jureerde ook vrijwillig. Met alle respect. Maar dan kun je niet verwachten dat ze er uren werk in steken.
 
Reactiescore
2.478
Kan je verzekeren dat ik het niet zal gaan lezen of je inzicht zal gaan overwegen, zeker niet als je denkt dat de wieboys een goed farmgebied hebben

In dat geval wil ik je bedanken voor je deelnamen en hoop je, ondanks het falen van de jury, weer terug te zien bij de volgende contest;)

Hierbij houdt je bezwaar dus ook op.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75778

Guest
Haha, kerel. Toon eens ruggengraat. Ons werk volledig afkraken, of er nu uren werk in zat ja of te nee, maar vervolgens je compleet afsluiten voor een tegengeluid; dat is intriest. Vergeef me mijn woorden, maar je hebt een zeer verwerpelijke persoonlijkheid. Ik zal verder je wens 'respecteren', om niet inhoudelijk op je in te gaan.

@alle overige deelnemers: schroom zeker niet om je kritiek te uiten. Graag zelfs! Het brengt beide partijen op een hoger niveau en zorgt voor enige vorm van leven in de brouwerij.
 
Reactiescore
3.536
Had Novus onder leiding van van Conor/Dennis geen AF verbod? Overigens is Dennis even uit zijn rol geschoten van 'vriendelijke jongen'.

Ik kan het nogmaals niet genoeg benadrukken maar Dennis heeft 2 persoonlijkheden. Namelijk 'ik ben een heel lief onschuldig konijntje zolang ik mijn zin krijg en niemand me tegenspreekt'

Dan heb je ook nog de 'ik word uber mad, ik kots je uit en steek 50 messen in je rug nadat ik er al 37 in je buik stak' als hij zijn zin niet krijgt.

Zo gaat het altijd en overal :D :D Zie je hier nu ook weer, pm't gvd de halve wereld waarin hij zijn aller best doet om super lief te zijn en zegt dan tegen iedereen 'ik ben heus niet zo erg als Jannes laat uitschijnen'. Hoe vaak ik dat al in pm's heb gelezen als ik vv's draaide xD Maar spreek hem eens tegen,.... oei oei oei oei dan is het meteen van:

8fciW8siS4e1MQnCNmyuIw.png


En dan tegen iedereen zeggen dat er met mij of met weet ik veel wie niet te praten valt en hij altijd in dialoog wilt gaan. Het is wederom niet dat ik er veel fun uithaal Dennis zwart te maken maar ik waarschuw graag iedereen heel duidelijk zodat ik achteraf kan zeggen 'ik heb het u gezegd'. Daar is het mij om te doen :cool: + hij zal extra zijn best doen om het tegendeel te bewijzen ook al gaat dit tegen zijn natuur in wat ofc positief is! Hopelijk rekt hij het tot deze wereld gedaan is :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik heb wel een puntje van Kritiek. De jury bestond enkel uit noobjes :(
 

DeletedUser75253

Guest
Haha, kerel. Toon eens ruggengraat. Ons werk volledig afkraken, of er nu uren werk in zat ja of te nee, maar vervolgens je compleet afsluiten voor een tegengeluid; dat is intriest. Vergeef me mijn woorden, maar je hebt een zeer verwerpelijke persoonlijkheid. Ik zal verder je wens 'respecteren', om niet inhoudelijk op je in te gaan.

@alle overige deelnemers: schroom zeker niet om je kritiek te uiten. Graag zelfs! Het brengt beide partijen op een hoger niveau en zorgt voor enige vorm van leven in de brouwerij.
5 reeten voor jouw deelname aan de jury
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb wel een puntje van Kritiek. De jury bestond enkel uit noobjes :(
Ik zou zeggen... kom de volgende keer mee jureren.

Ik kijk naar een plaatje, ik kijk naar de opdracht en daar baseer ik mijn juryrapport op. Ik ken jullie geen van allen, dus bevooroordeeld kan ik niet zijn. Dat de uitslag niet is zoals jullie willen, dat is jammer, volgende keer beter. Als ik jureer geldt in ieder geval: voldoet het plaatje aan de opdracht of niet. Bij een aantal heb ik de beschrijving erbij moeten pakken om te weten wat die extra kleuren nu betekenden, dan kan vijand en vriend zijn namelijk.

Ik vind het altijd leuk om dit soort dingen mee te jureren. En kritiek is er altijd als er verliezers zijn.

Succes allemaal de volgende clusterronde.
 

DeletedUser78920

Guest
Haha, kerel. Toon eens ruggengraat. Ons werk volledig afkraken, of er nu uren werk in zat ja of te nee, maar vervolgens je compleet afsluiten voor een tegengeluid; dat is intriest. Vergeef me mijn woorden, maar je hebt een zeer verwerpelijke persoonlijkheid. Ik zal verder je wens 'respecteren', om niet inhoudelijk op je in te gaan.

@alle overige deelnemers: schroom zeker niet om je kritiek te uiten. Graag zelfs! Het brengt beide partijen op een hoger niveau en zorgt voor enige vorm van leven in de brouwerij.

Zou je zo vriendelijk willen zijn om onze safe/vijand en vorm/ligging score te verduidelijken? :D
Op welke manier werden deze beoordeeld? Misschien kan ik me zo meer vinden in de gegeven score.
 
Reactiescore
3.452
Ik zou zeggen... kom de volgende keer mee jureren.

Ik kijk naar een plaatje, ik kijk naar de opdracht en daar baseer ik mijn juryrapport op. Ik ken jullie geen van allen, dus bevooroordeeld kan ik niet zijn. Dat de uitslag niet is zoals jullie willen, dat is jammer, volgende keer beter. Als ik jureer geldt in ieder geval: voldoet het plaatje aan de opdracht of niet. Bij een aantal heb ik de beschrijving erbij moeten pakken om te weten wat die extra kleuren nu betekenden, dan kan vijand en vriend zijn namelijk.

Ik vind het altijd leuk om dit soort dingen mee te jureren. En kritiek is er altijd als er verliezers zijn.

Succes allemaal de volgende clusterronde.
Ja Laurens ga eens gezellig een keer jureren met fam :biggrin:
 
Reactiescore
2.478
Ik verwacht binnen 48u een PM van @TheFarmersLife omtrent het item die hij wilt ontvangen(anders komt deze prijs te vervallen). Dan kunnen we de items ook uitdelen.

De pp's maak ik vanavond over.
 
Reactiescore
2.478
Als het goed is zijn de IG-items ook vergeven.
 
Reactiescore
2.478
Is het normaal ik maar 50 pp zie ipv de beloofde 500? :s

Ik wist dat je de gave had om alleen te lezen wat je wilt lezen, maar nu lever je zelf het bewijs dat jezelf ook dingen verzint:rolleyes:
 

DeletedUser78920

Guest
Zou je zo vriendelijk willen zijn om onze safe/vijand en vorm/ligging score te verduidelijken? :D
Op welke manier werden deze beoordeeld? Misschien kan ik me zo meer vinden in de gegeven score.

Geen verduidelijking? :rolleyes:
 
Bovenaan