Clustercontest

Doe je mee?

  • Ja, leuk idee!

    Stemmen: 15 55,6%
  • Nee, te veel werk / geen tijd

    Stemmen: 4 14,8%
  • Nee, de prijzen spreken mij niet aan

    Stemmen: 2 7,4%
  • Ik speel niet op deze wereld

    Stemmen: 6 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Reactiescore
2.478
Klopt Dennis, morgenavond is de deadline
 
Reactiescore
2.478
ha8g0rlzewva.png

De uitslag:

Het is zover de uitslag van de clustercontest is bekend. De jury is tot een besluit gekomen. De uitslag(Excel-bestand) is terug te vinden in de bijlage. De jury heeft besloten om op voorhand geen onderbouwing voor hun gegeven cijfers te geven. Dit kan echter wel worden opgevraagd in dit topic.

De volgende deelnemers hebben prijzen gewonnen:

- 1e prijs: TheFarmersLife (IG-item naar 'keus' + 200 premium punten!)
- 2e prijs: the lord of the toilet (IG-item naar 'keus' + 100 premium punten!)
- 3e prijs: .Speelwell (IG-item naar 'keus' + 50 premium punten!)

- Originaliteitsprijs: Botavium (150 premium punten!)

Ik wil de jury hartelijk bedanken voor hun bijdragen aan deze contest.

Een huishoudelijke mededeling voor de winnaars: Als jullie je IG-item willen claimen wil ik het item naar keus graag ontvangen per PM. Uiteraard mag er enkel gekozen worden tussen de items die aangeboden werden(zie openingspost).
De nummer 1 heeft de eerste keus en hoeft hierom maar 1 item door te geven die hij wilt ontvangen. Van de nummer 2 verwacht ik 2 items en van de nummer 3, 3 items. Als ik jullie was zou ik dit op chronologische volgorde sturen(welke je het liefst wilt).


uhkb29.png

Dit topic zal voor ongeveer een week openblijven, om relateerde zaken te bespreken. Ik wil de winnaars feliciteren en hoop dat W58 nog lang een leuke en boeiende wereld zal blijven! De prijzen zullen zo spoedig mogelijk worden uitgereikt.
 

Bijlagen

  • uitlslag.PNG
    uitlslag.PNG
    47,3 KB · Weergaven: 12
Reactiescore
3.536
Ik wil graag mijn vrienden en familie bedanken omdat zij altijd in mij zijn blijven geloven!
 
Reactiescore
524
Slechts een magere 6 voor farmligging en toch 3 a 4 farmrondjes/dag tegen de rover aanzitten.

Daar gaat wat fout :confused:
 
Reactiescore
1.019
dan had je de bbs een kleurtje moeten geven!

nu heb ik het puur op basis van rimligging gedaan persoonlijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Slechts een magere 6 voor farmligging en toch 3 a 4 farmrondjes/dag tegen de rover aanzitten.

Daar gaat wat fout :confused:
Je moet het relatief bekijken, Nicolas. Zeker ik heb streng beoordeeld bij elk onderdeel. De enige drie spelers die hoger scoren op de farmsector hebben ook (aanzienlijk) meer barbs. In theorie kunnen zij dus meer, gemakkelijker en beter farmen. Jullie uiterst lucratieve farmresultaten heb je dan ook te danken aan jullie efficiëntie en het (hoogstwaarschijnlijke) feit dat je omgeving niet veel farmt. Volgens mij lieg ik ook niet als ik zeg dat jullie farmradius ook belachelijk groot is. Dit is een risico wat jullie nemen, aangezien het troepen langdurig van huis laat zijn, maar het werpt wel zijn vruchten af.

Concluderend, wat ik dus wil zeggen: in essentie is jullie farmligging niet het beste. Echter halen jullie er alsnog veel winst uit, wat zeker een compliment verdient. Dit is echter niet waar op beoordeeld moest worden.

Mocht je het er niet mee eens zijn, of andere bedenkingen hebben bij de uitslag: shoot me. Ik geef met het grootste plezier een uitgebreide uitleg en in het ergste geval reviseer ik misschien wel mijn opinie.

Van het laatste ga ik echter niet uit, gezien mijn kilometerhoge arrogantie #grapje #moetkunnen #inelkgeintjeschuilteenseintje
 
Reactiescore
222
Over dat farmen idd zeer oneens.
Hoe kan een (no offence) wieboy dat in de core ligt, een beter farmcluster hebben dan mij. Evenveel barbs in cluster, maar ik heb een hele rim achter mij waaruit ik minimaal 10M+ farm elke dag.

Met het eigen cijfer wel eens, maar snap echt niet hoe wieboy daar hoger kan scoren.
 

DeletedUser75778

Guest
Over dat farmen idd zeer oneens.
Hoe kan een (no offence) wieboy dat in de core ligt, een beter farmcluster hebben dan mij. Evenveel barbs in cluster, maar ik heb een hele rim achter mij waaruit ik minimaal 10M+ farm elke dag.

Met het eigen cijfer wel eens, maar snap echt niet hoe wieboy daar hoger kan scoren.
Goed punt. Ik vermoed dat Wieboy beoordeeld is op zijn enorm uitgestrekte cluster - dit geldt voor mij althans - waardoor zijn radius heel groot is. Ook zijn de barbs waar jij op doelt onderdeel van het cluster van The Lord of the Toilet. Zij hebben dus een voorrangspositie vanwege een kortere looptijd en een frequentere aankomst van farms op die dorpen. Maar alsnog vind ik dat je onderbouwing hout snijdt en misschien moet ik toegeven dat het onderlinge verschil tussen Wieboy en Tragedy incorrect staat aangegeven in het uitslagformulier. Jij scoort een 5.25 en eerstgenoemde een 5.56. Wellicht zouden deze cijfers beter omgedraaid kunnen worden, maar hou wel rekening met de punten die ik net aanhaal. Daarop aanvullend; besef je ook goed dat jij in het actieve farmgedeelte ligt van deze wereld. Buren als Toilet, Hero en Sokaa hebben directe en grote invloed op jouw farmligging. Dit is uiteraard ook meegenomen in de beoordelingen. Er valt dus voor beide wat te zeggen.
 
Reactiescore
222
Ja, maar zoals ik aangeef is mijn score van een 5 best prima. Veel hoger hoort dat ook niet. Maar zoals ik noem klopt het verschil met wieboy dan gewoon niet.
Die hebben echt totaal maar 20 barbs in en buiten cluster binnen 24 uur.
Dus wat dat betreft klopt het verschil daarin totaal niet.
 

DeletedUser75778

Guest
Ja, maar zoals ik aangeef is mijn score van een 5 best prima. Veel hoger hoort dat ook niet. Maar zoals ik noem klopt het verschil met wieboy dan gewoon niet.
Die hebben echt totaal maar 20 barbs in en buiten cluster binnen 24 uur.
Dus wat dat betreft klopt het verschil daarin totaal niet.
Daarop geef ik hetzelfde antwoord als wat ik al gegeven heb. :tongue:
 

DeletedUser78920

Guest
Kan Dennis daar wel in volgen. Al die noobs die onze BBs edelen :(.

Alleen begrijp ik onze safe/vijand en vorm/ligging score niet zo goed :(. Grote safe, goed houdbaar front. Mocht iets hoger zijn imo, maar hadden toch nooit kans op de hoofdprijzen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
306
Snap even niet waar die safe / front verhouding vandaan komt.
Ons account een 7,13 waarbij we zoon 20% front hebben t.o.v. sleepwell met een 6,75 die 50% front heeft...?

Vind deze beoordeling nogal raar.
Wieboys een 4,75 voor hun vorm/ligging terwijl het juist iets heel moois is: midden in de stam zitten met je safe en toch nog een leuk front hebben.
Blitz mogelijkheden zijn beperkt maar laten we eerlijk zijn; tegenwoordig in dit stadium is blitzen niet meer aan de orde door de TW app.

TUG een slecht farmgebied...? Hoe dan? Al die BB's links van hun account...?
Thomas heeft precies hetzelfde, zelfs nog slechter in mijn ogen, en die scoren een stuk hoger?

Wat een flop dit zeg man man man, kan zo wel eeuwig doorgaan.
 

DeletedUser75778

Guest
Wat een flop dit zeg man man man, kan zo wel eeuwig doorgaan.
Ik denk dat we er gerust van mogen uitgaan dat de jury-leden hun best hebben gedaan. Jammer dat je na een aantal relevante en kritische punten te hebben aangehaald, zo je bericht eindigt. Denk dat enig respect tonen helemaal geen lastige opdracht is.

Ik zal later uitgebreid ingaan op de inhoud van je commentaar. Ik hoop dat ik meer inzicht kan bieden in de manier waarop is gejureerd en dat je vragen beantwoord zullen worden.
 
Reactiescore
306
Ten eerste; dit heeft niets met respect te maken. Als je het toch daarop wilt baseren dan kan ik je gerust verzekeren dat je geen respect van me hebt.
Ik ken je niet en als ik je enkel hierop zou moeten beoordelen dan scoor je onvoldoendes.

Ga gerust je gang maar raad je aan er geen moeite in te steken.
Kan je verzekeren dat ik het niet zal gaan lezen of je inzicht zal gaan overwegen, zeker niet als je denkt dat de wieboys een goed farmgebied hebben :p
De gegeven scores geven voor mij al aan dat het een vluchtig karweitje was, wellicht niet direct van jou alleen maar meer in zijn geheel.


Daarnaast ben je niet de enigste die er gestemd heeft, het is een gemiddelde.

dan had je de bbs een kleurtje moeten geven!

nu heb ik het puur op basis van rimligging gedaan persoonlijk


- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.

Zoals je kunt zien ben jij dus niet als enigste verantwoordelijk voor het, in mijn ogen falende, resultaat van deze stemming.
Er is meer tijd en moeite gestoken in de aanmeldings-posts dan aan het jureren krijg ik sterk het idee :p

Of ik het eens ben met de gegeven scores, nee absoluut niet. Of het me wat kan boeien? Nee, helaas.
Had er meer van verwacht maar uiteindelijk is het, net als het fora in het algemeen, helaas weer een teleurstelling waarbij de geschiedenis enkel herhaald wordt.

Mvg,
-D

P.S. Dit is geen haat naar jullie toe, dit is enkel mijn teleurstelling uitten aan het jureren. Als jullie het opvatten als een persoonlijke aanval; mijn excuus daarvoor.
 
Bovenaan