Clustercontest !

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19123

Guest
Volgende keer een kortere uitleg want je begrijpt er dus echt niks van. Para en MT zijn kontkussers niet qua awards maar gewoon overal. In de chat, op het AF en op het gedeelde forum. Dus vriendjespolitiek is hier vast ook wel aanwezig en met de spam ben ik dan niet serieus maar hier ben ik echt serieus dat echt gedouw van Para en MT gewoon ff de mond gesnoerd moet worden en is een keer eerlijkheid moet komen op het W29 AF.

Denk je dat je met die kinderlijke grote mond serieus monden hier ga snoeren?
Als je dat denkt ben je nog dommer als ik al dacht (wat niet relevant is hierin)
Als je mensen het zwijgen wil opleggen kies dan een mooi front uit en versla ze 1 voor 1 op het slachtveld.
Dan pas gaan mensen zich stilhouden omdat je dan recht van spreken heb.

Je komt nu over als een bange puber met een veel te grote mond die zich verschuild achter zijn stamgenoten (zoals we op de kaart kunnen zien)
 

DeletedUser62448

Guest
Aan de uitslag zien we vanzelf, of er fraude is gepleegt.
Als je van te voren al stammen & spelers gaat beschuldigen van fraude, maak je de kans erop groter..
 

DeletedUser38984

Guest
Ben ik het niet mee eens, maargoed als je het zat bent.
Wat doe je hier dan nog? =D

Ooow sorry bilmaatje van MT ik zal wel snel weggaan. Grapjas

Als je zo al gaat denken Farm

:bijl::verkenner::licht::ram:

Denk je dat je met die kinderlijke grote mond serieus monden hier ga snoeren?
Als je dat denkt ben je nog dommer als ik al dacht (wat niet relevant is hierin)
Als je mensen het zwijgen wil opleggen kies dan een mooi front uit en versla ze 1 voor 1 op het slachtveld.
Dan pas gaan mensen zich stilhouden omdat je dan recht van spreken heb.

Je komt nu over als een bange puber met een veel te grote mond die zich verschuild achter zijn stamgenoten (zoals we op de kaart kunnen zien)

HAHAHAHA nee ik heb deze ligging voor het uitkiezen zeker? Het liefst had ik naast jou gelegen met je Clinic boven alles. Maar ik kan me nog foei lelijk herrineren dat Clinic zwaar achterstond tegen [BoK] en toen ze 48 uur een paar dorpen voorstonden ze uit hun grotten kwamen en een grote bek gaven en jij was er 1 van.
Jullie zijn allemaal zo typisch idioot. Mij dom noemen om mijn niet serieuze reactie terwijl jullie allemaal binnen Para weten dat ik de waarheid vertel en als je dat dan weet komen we met domme opmerkingen van je zinsopbouw en we weten ook allemaal de reden ervan, een overgave aan de discussie want hij valt niet meer te winnen.


Opzich wil ik anders wel samen met wat mods (zijn onafhankelijk) een jury vormen? Leg ook wel 50 pp in.

Top deal!
 

DeletedUser19123

Guest
Ooow sorry bilmaatje van MT ik zal wel snel weggaan. Grapjas



:bijl::verkenner::licht::ram:



HAHAHAHA nee ik heb deze ligging voor het uitkiezen zeker? Het liefst had ik naast jou gelegen met je Clinic boven alles. Maar ik kan me nog foei lelijk herrineren dat Clinic zwaar achterstond tegen [BoK] en toen ze 48 uur een paar dorpen voorstonden ze uit hun grotten kwamen en een grote bek gaven en jij was er 1 van.
Jullie zijn allemaal zo typisch idioot. Mij dom noemen om mijn niet serieuze reactie terwijl jullie allemaal binnen Para weten dat ik de waarheid vertel en als je dat dan weet komen we met domme opmerkingen van je zinsopbouw en we weten ook allemaal de reden ervan, een overgave aan de discussie want hij valt niet meer te winnen.




Top deal!

Totale verslagen tegenstanders:

Rang Stamnaam Verslagen
1 The Clinic 40.012,97 Mil.
2 Memento Mori 22.898,53 Mil.

Stats hebben altijd in de voordeel geweest van Clinic.
Bok heeft altijd de hele wereld nodig gehad om het te kunnen uithouden tegen Clinic.

Iedere keer als jij zon grote muil geeft is het enkel maar een bevestiging dat je eigenlijk diep van binnen weet dat je verloren heb. Je zal nooit in je leven iets bereiken met die grote mond van je.
Ik zal geen gelijk van je krijgen en is ook helemaal niet erg. Die tijd komt nog wel als je een stukje ouder en wijzer word.

Maar als je zo zeker weet dat je zo goed ben bewijs het dan maar.

Voor nu is het genoeg geweest.
Je bent mijn tijd niet waard.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Totale verslagen tegenstanders:

Rang Stamnaam Verslagen
1 The Clinic 40.012,97 Mil.
2 Memento Mori 22.898,53 Mil.

Stats hebben altijd in de voordeel geweest van Clinic.
Bok heeft altijd de hele wereld nodig gehad om het te kunnen uithouden tegen Clinic.

Iedere keer als jij zon grote muil geeft is het enkel maar een bevestiging dat je eigenlijk diep van binnen weet dat je verloren heb. Je zal nooit in je leven iets bereiken met die grote mond van je.
Ik zal geen gelijk van je krijgen en is ook helemaal niet erg. Die tijd komt nog wel als je een stukje ouder en wijzer word.

Maar als je zo zeker weet dat je zo goed ben bewijs het dan maar.

Voor nu is het genoeg geweest.
Je bent mijn tijd niet waard.

Je zal dit eens moeten proberen :

Dit bericht werd verborgen omdat Farm 4 Life op je negeerlijst staat.
Bekijk berichten

Verwijder gebruiker van negeerlijst

Werkt prima.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap die angst voor partijdigheid wel. Vaak zul je toch zien dat mensen (onbewust) hun eigen stam/alliantie genoten bevoordelen boven anderen. Geldt niet alleen voor Para of MT maar ook voor Lw. en I., daarom is een onafhankelijke jury bestaande uit mensen die hier niet spelen denk ik wel het beste. En ook al is er geen partijdigheid zul je toch weer zien dat er mensen zijn die het aan het eind niet eens zijn met de beslissingen van de jury en beschuldigingen gaan uiten over partijdigheid.
 

DeletedUser38984

Guest
Totale verslagen tegenstanders:

Rang Stamnaam Verslagen
1 The Clinic 40.012,97 Mil.
2 Memento Mori 22.898,53 Mil.

Stats hebben altijd in de voordeel geweest van Clinic.
Bok heeft altijd de hele wereld nodig gehad om het te kunnen uithouden tegen Clinic.

Iedere keer als jij zon grote muil geeft is het enkel maar een bevestiging dat je eigenlijk diep van binnen weet dat je verloren heb. Je zal nooit in je leven iets bereiken met die grote mond van je.
Ik zal geen gelijk van je krijgen en is ook helemaal niet erg. Die tijd komt nog wel als je een stukje ouder en wijzer word.

Maar als je zo zeker weet dat je zo goed ben bewijs het dan maar.

Voor nu is het genoeg geweest.
Je bent mijn tijd niet waard.

Ik had het over toen der tijd met [BoK]. Maar jij hebt het over MeM? Als je dan toch tijd wil besteden aan dit soort nutteloze onzin (ook al zeg je elke keer dat ik je tijd niet waard ben) doe het dan wel met de juiste onzin.

Je zal dit eens moeten proberen :

Dit bericht werd verborgen omdat Farm 4 Life op je negeerlijst staat.
Bekijk berichten

Verwijder gebruiker van negeerlijst

Werkt prima.

Geweldig! En nu moet ik me natuurlijk kut voelen. Ooow wacht dit kan je niet lezen natuurlijk.
Maar dit intresseerd me minder dan een dollar uit 1920..
 

DeletedUser19123

Guest
Je zal dit eens moeten proberen :

Dit bericht werd verborgen omdat Farm 4 Life op je negeerlijst staat.
Bekijk berichten

Verwijder gebruiker van negeerlijst

Werkt prima.

Heb je advies opgevolgd.

Ontrend de clustercontest je zal idd altijd spelers hebben die dingen anders zien als andere.
Op w6 heb ik ook ooit zon contest gewonnen en kreeg ook stemmen vanuit vijandelijke stammen.

Persoonlijk boeit het mij niet zo wie de contest gaat winnen zolang het maar diegene is met de mooiste cluster:p
 

DeletedUser38984

Guest
Heb je advies opgevolgd.

Ontrend de clustercontest je zal idd altijd spelers hebben die dingen anders zien als andere.
Op w6 heb ik ook ooit zon contest gewonnen en kreeg ook stemmen vanuit vijandelijke stammen.

Persoonlijk boeit het mij niet zo wie de contest gaat winnen zolang het maar diegene is met de mooiste cluster:p

??? Noobs
 
Reactiescore
2.039
Die van jou lijkt op een vis.
Ik heb wat mods gecontacteerd, 2/3 heeft al gereageerd (positief), de ander moet ik nog even op wachten. Rara welke zou dit toch zijn.. :p

Is het een idee om naast de top 3 beste/mooiste clusters ook een categorie origineelste cluster te doen?
 

DeletedUser

Guest
Die van jou lijkt op een vis.
Ik heb wat mods gecontacteerd, 2/3 heeft al gereageerd (positief), de ander moet ik nog even op wachten. Rara welke zou dit toch zijn.. :p

Is het een idee om naast de top 3 beste/mooiste clusters ook een categorie origineelste cluster te doen?

Axfire? :D.
Als we nou ook het lelijkste cluster doen, kom ik daar ook voor in aanmerking :

nl29
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan