Clustercontest!

Welk cluster is het mooist?

  • Xanthippus

    Stemmen: 4 7,0%
  • Pattex.

    Stemmen: 23 40,4%
  • Technical Imperfection

    Stemmen: 21 36,8%
  • NowItsMyTurn

    Stemmen: 6 10,5%
  • Nlpower

    Stemmen: 3 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    57
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Hij faalt zoals gewoonlijk... kennelijk loopt het niet actief genoeg op w30 dat er maar reclame gemaakt moet worden op w27 voor hun contestje -.- al moet ik zeggen, ziet er strak uit hun contest ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil iedereens top 5 (of top 3) wel horen... TI had bijvoorbeeld een hele andere top 5 in gedachten.

Zelf had ik geloof ik:

Pattex
Xanthi
nlpower
The art of tribalwars
Great general

Dep44shaas
Call of Greatness
Pattex
NowItsMyTurn
Xanthippus

p44s eerste ondanks de 2 clusters - het grotere cluster is groter dan de meeste clusters van anderen en heeft geen enkel dorpje van een andere speler erin liggen. Voor mij vrij duidelijk, vond het dan ook raar dat hij niet bij de top 5 stond.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat hij niet vij de top 5 zat omdat hij een gesplitst cluster heeft.
Maar dat is ook maar een kwestie van smaak.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat hij niet vij de top 5 zat omdat hij een gesplitst cluster heeft.
Maar dat is ook maar een kwestie van smaak.

Klopt, dat denk ik ook. Maar ik denk dat ik te veel aan de mogelijkheden denk van zijn hoofdcluster zonder echt naar de vorm & het bestaan van het tweede cluster te kijken ;)
 

DeletedUser

Guest
Is inderdaad niet gekozen vanwege die twee losse clusters. Mijn top 5:
PatteX
Xanthi
Technical
NLpower
Nimt
 

DeletedUser66163

Guest
Haha, ik wist niet dat wij ook mee deden ^^
Go nlpower!
 

DeletedUser49029

Guest
VA(als die had meegedaan)
Pattex
xanthi
dep44shaas
NIMT
 

DeletedUser

Guest
Hij faalt zoals gewoonlijk... kennelijk loopt het niet actief genoeg op w30 dat er maar reclame gemaakt moet worden op w27 voor hun contestje -.- al moet ik zeggen, ziet er strak uit hun contest ;)

Beetje achter mijn rug om praten :mad: Kom maar naar w30 dan als je durft ? Daar ben ik altijd :D
 

DeletedUser

Guest
Beetje achter mijn rug om praten :mad: Kom maar naar w30 dan als je durft ? Daar ben ik altijd :D

ik zit op wereld 30 ;P ik praat helemaal niet achter je rug om, je reageert hier zelf toch XD als ik hier dan iets in reactie daar op zeg mag je ook niet zeggen dat ik achter je rug om praat :p
 

DeletedUser

Guest
Maandje geleden? :p
Maar ik dacht misschien is er al een nieuwe datum geprikt.

Wie zegt dat wij hem weer opnieuw moeten organiseren, je kunt er toch altijd zelf eentje organiseren? :p

Maar nu is het sowieso een beetje onnodig, ik zou sowieso wachten tot juli ofzo...
 

DeletedUser

Guest
En er zijn nog wel wat mensjes die je vriendelijk wat tips willen geven voor het organiseren zodat er geen sprake meer kan zijn van wedstrijdbeinvloeding ;P
 

DeletedUser

Guest
En er zijn nog wel wat mensjes die je vriendelijk wat tips willen geven voor het organiseren zodat er geen sprake meer kan zijn van wedstrijdbeinvloeding ;P

of meerdere keren op je zelf stemmen? zoals pattex :O
 

DeletedUser

Guest
of meerdere keren op je zelf stemmen? zoals pattex :O

Heb je daar ook bewijs van vriendje? Zo niet stil dan maar weer.

Voor de duidelijkheid: het enige wat ik heb gedaan is op ons eigen stammenforum gevraagt of ze op mij wouden stemmen. Als mensen mij dit kwalijk nemen: oke jammer, maar ga dan geen dingen roepen die niet waar zijn. Daar weet ik zeker dat ik niet de enige was, als iemand anders had gewonnen was die vast aan de gebeurd gekomen om met valse beschuldiging te worden neergezet ^^.
 

DeletedUser66036

Guest
of meerdere keren op je zelf stemmen? zoals pattex :O

Komop zeg, ga hier niet zo dom lopen stoken. Waar slaat dit ooit op?
Je hebt geen bewijs, niemand heeft het, er is niet eens een normaal gerucht. Het is gewoon flauwekul. Ik heb ook op een gedeeld forum de contest gepromote, en ja, er zitten wel een aantal mensen in Pure, dit roepen is een beetje kinderachtig eigenlijk.
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat wij hem weer opnieuw moeten organiseren, je kunt er toch altijd zelf eentje organiseren? :p

Maar nu is het sowieso een beetje onnodig, ik zou sowieso wachten tot juli ofzo...

Snap ik, maar ik weet niet hoe de toekomst ligt hoe en wat. Ik hoor er vanzelf wel weer iets over ;).
 
Bovenaan