Clustercontest!

Welk cluster is het mooist?

  • Xanthippus

    Stemmen: 4 7,0%
  • Pattex.

    Stemmen: 23 40,4%
  • Technical Imperfection

    Stemmen: 21 36,8%
  • NowItsMyTurn

    Stemmen: 6 10,5%
  • Nlpower

    Stemmen: 3 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    57
  • Enquête gesloten .

DeletedUser66036

Guest
The unknown en lucky-chili, en nog een paar dorpjes van gleeeenn.
 

DeletedUser

Guest
het gaat zij aan zij dames :) de top 2 is ondertussen al wel redelijk gevestigd, alhoewel er daar onderling ook nog verandering mogelijk is (a) nog een goede 18 uur om te stemmen :)
 

DeletedUser68032

Guest
Maar 49 stemmers?
Waar zijn alle AF-gangers...
Stemmen kom op jongens :)
Als er nog 20 stemmen kunnen alle plekken nog veranderen dat maakt het ook wat spannender.
 

DeletedUser65664

Guest
pattex wilt hoe dan ook winnen.

DAG 1: pattex leider
DAG 2: pattex groeit niet, ik stond 3 ptn achter dus ik vraag aan mensen om te stemmen.
in de avond zie ik dat ik 4 stemmen heb. en zo 1ptnje meer heb. Ik ga slapen
DAG 3: ochtend, pattex plus 8 stemmen??
DAG 4: Nog pattex nog Tech Imper groeit
DAG 5: Nog pattex nog Tech Imper groeit
DAG 6: Nog pattex nog Tech Imper groeit
DAG 7: mijn co's en ik stemmen + nog 2 vrienden van me, we staan gelijk.
pattex weer + 3

mij maakt dit niet zoveel uit, vindt mijn cluster lelijk.
Maar vindt de manier van hoe pattex hier wint toch wel merkwaardig :D
 

DeletedUser

Guest
pattex wilt hoe dan ook winnen.

DAG 1: pattex leider
DAG 2: pattex groeit niet, ik stond 3 ptn achter dus ik vraag aan mensen om te stemmen.
in de avond zie ik dat ik 4 stemmen heb. en zo 1ptnje meer heb. Ik ga slapen
DAG 3: ochtend, pattex plus 8 stemmen??
DAG 4: Nog pattex nog Tech Imper groeit
DAG 5: Nog pattex nog Tech Imper groeit
DAG 6: Nog pattex nog Tech Imper groeit
DAG 7: mijn co's en ik stemmen + nog 2 vrienden van me, we staan gelijk.
pattex weer + 3

mij maakt dit niet zoveel uit, vindt mijn cluster lelijk.
Maar vindt de manier van hoe pattex hier wint toch wel merkwaardig :D

Je mag vinden wat je wilt vinden, ik heb echter gewoon mijn "vrienden" onder tribalwars en stamgenoten + BG's gevraagt te stemmen. Als je denkt dat ik dubbelaccounts gebruik probeer dan aub eerst met bewijs te komen ;).

En logisch dat ik wil winnen, dat wil jij toch ook?
 

DeletedUser66036

Guest
En ik heb het idee dat TI dit net zo hard doet. Het cluster van xanthi is denk ik toch wel mooier, maar het lijkt erop dat iedereen gewoon tactisch stemt op TI.
 
Reactiescore
254
Zowel TI als PatteX. zijn vrij zielig bezig. Jullie hadden toch netjes een jury opgesteld, vanuit elke stam (die er toe doen) één speler, zodat er zo objectief mogelijk werd be-oordeeld? Ik zie er anders niks van terug, tenzij het enkel de top 5 is die jullie hebben gekozen. Wat mij betreft had de Jury de winnaar moeten bepalen.

Wat TI en PatteX. doen, heeft niks meer te maken met 'het mooiste cluster' het is simpelweg een wedstrijd geworden over wie de meeste stemmen kan krijgen op welke manier dan ook. Aan vrienden vragen, stamgenoten vragen (waarin PatteX. erg in het voordeel is, aangezien hij de enige is vanuit 'Pure. die mee doet) en wordt er (imo) amper meer gekeken naar het 'cluster', waar het uiteindelijk wel allemaal om draait.

Jammer dat het zo gespeelt wordt.

PS. Reacties als je bent jaloers kunnen weggelaten worden, aangezien ik ons cluster niet eens de mooiste vind.
 

DeletedUser

Guest
Zowel TI als PatteX. zijn vrij zielig bezig. Jullie hadden toch netjes een jury opgesteld, vanuit elke stam (die er toe doen) één speler, zodat er zo objectief mogelijk werd be-oordeeld? Ik zie er anders niks van terug, tenzij het enkel de top 5 is die jullie hebben gekozen. Wat mij betreft had de Jury de winnaar moeten bepalen.

Wat TI en PatteX. doen, heeft niks meer te maken met 'het mooiste cluster' het is simpelweg een wedstrijd geworden over wie de meeste stemmen kan krijgen op welke manier dan ook. Aan vrienden vragen, stamgenoten vragen (waarin PatteX. erg in het voordeel is, aangezien hij de enige is vanuit 'Pure. die mee doet) en wordt er (imo) amper meer gekeken naar het 'cluster', waar het uiteindelijk wel allemaal om draait.

Jammer dat het zo gespeelt wordt.

PS. Reacties als je bent jaloers kunnen weggelaten worden, aangezien ik ons cluster niet eens de mooiste vind.

Ben ik het helemaal mee eens. De jury heeft de top 5 gekozen en deze hebben we aan de wereld voorgelegd in de hoop op objectieve stemmen. Helaas lijkt het er op dat er niet veel sprake van is.

Technical, ik heb niks met je op, maar een beetje zielig als je zo gaat klagen over dat je een paar stemmen minder hebt, en zoals je zelf ook al zei, je hebt zelf ook aan vrienden en co's gevraagd om te stemmen... Dus ook geen sprake van objectiviteit. Jullie gebruiken beiden dezelfde tactieken, alleen beetje jammer dat jij er dan over moet gaan klagen ;)
 

DeletedUser65664

Guest
jullie begrijpen me verkeerd..
Mij interesseert het geen hol of ik nu win of niet. Ik zeg gewoon dat ik het raar vind dat ondanks alle inactiviteit, dat pattex zou winnen.
Ik had andere clusters verwacht. Ook ik had me niet in de top 4 zie staan.

en ik heb inderdaad geen bewijs van hoe pattex het speelt, mag toch zeggen dat ik zijn puntenstemmen raar vind:p
 

DeletedUser

Guest
Komt iig verkeerd over ;P Wat had jij dan als top 5 verwacht? (a)

Uitslag is dus bekend, de winnaars zijn:

1. PatteX.
2. Technical Imperfection
3. NowItsMyTurn
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor het stemmen & de sponsors ook erg bedankt :).

- TI je mag zeggen wat je vindt maar je hebt maar 3 stemmen minder hoor, moet ik dat dan ook vreemd vinden of even gaan roepen dat dat niet kan? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat valt er te discussieren :p de 'onafhankelijke' massa heeft gekozen XD we kunnen niets meer aan de uitslagen veranderen...
 

DeletedUser65664

Guest
Bedankt voor het stemmen & de sponsors ook erg bedankt :).

- TI je mag zeggen wat je vindt maar je hebt maar 3 stemmen minder hoor, moet ik dat dan ook vreemd vinden of even gaan roepen dat dat niet kan? :rolleyes:

ja ik heb 3 stemmen minder maar daar gaat het niet om. Ik zeg gewoon dat jij te snel stemmen kreeg in verhouden met de rest, ook ik kreeg snel stemmen. Zeg ik toch niet?

Maar ik had een andere top 3 in gedachten ^^
 

DeletedUser68032

Guest
Nou ja namens mij als één van de juryleden gefeliciteerd aan de top 3!
 

DeletedUser

Guest
Zouden de spelers van Pattex. weer is op Skype of msn willen komen :mad:, gaat over het plaatje.
 
Bovenaan