Clustercontest!

Welk cluster is het mooist?

  • Xanthippus

    Stemmen: 4 7,0%
  • Pattex.

    Stemmen: 23 40,4%
  • Technical Imperfection

    Stemmen: 21 36,8%
  • NowItsMyTurn

    Stemmen: 6 10,5%
  • Nlpower

    Stemmen: 3 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    57
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Misschien dat je er een leuke blog over kan schrijven (dan kan hij ingame ook bekend worden gemaakt), en dan zal ik de wedstrijd ook sponseren met 100PP.

Groetjes,
 

DeletedUser

Guest
Misschien dat je er een leuke blog over kan schrijven (dan kan hij ingame ook bekend worden gemaakt), en dan zal ik de wedstrijd ook sponseren met 100PP.

Groetjes,

Dat is opzich wel een idee, echter heb ik het de komende tijd aardig druk. Add me anders ff op skype ;)
 

DeletedUser68032

Guest
Kijk is we hebben al sponsors.
Nu moeten we als leiding van deze clustercontest wel de prijzen wat opkrikken :)
 
Reactiescore
0
Misschien dat je er een leuke blog over kan schrijven (dan kan hij ingame ook bekend worden gemaakt), en dan zal ik de wedstrijd ook sponseren met 100PP.

Groetjes,

Dat is een goed idee! Ik wil ook wel een beetje sponsoren...
Ik spreek je straks nog!

Groetjes
 

DeletedUser

Guest
3 Verschillende mods op een pagina :eek: maar toch, ik wil de sponsoren hartelijk bedanken en ik hoop dat het ook weer eat extra aandacht trekt :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga vanavond maar is beginnen aan een blog denk, 14 deelnemers is veel te weinig :)
 

DeletedUser68032

Guest
Ik sta er nogsteeds niet bij luuky xD
Zou een mooi cijfer van 15 maken, niet dat ik ook win maarja leuk voor het aantal deelnemers
 

DeletedUser

Guest
Ik sta er nogsteeds niet bij luuky xD
Zou een mooi cijfer van 15 maken, niet dat ik ook win maarja leuk voor het aantal deelnemers

Sorry, was je helemaal vergeten, je bent toegevoegd.

Als dit bij meerdere mensen het geval is moet je me maar ff slappen :x
 
Bovenaan