Clustercontest

DeletedUser57892

Guest
KAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaMeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaMeeeeeeeeeeeeeeeeeHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
136.png
 

DeletedUser

Guest
@reinouddie; Flikker op. Perfect gesloopfarmd? Is wel te zien aan de kutgroei van het account en het meer plunderen dan dorpen dan het binnenhalen van gs, failzor. Meneertje is eventjes afwezig en komt direct hoog van de toren blazen.

Hoe kan het dat het jonnie cluster hoger gerate is dan Partners? Het is echt een grafcluster.


Edit; Ons gemiddelde is niet goed berekent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@reinouddie; Flikker op. Perfect gesloopfarmd? Is wel te zien aan de kutgroei van het account en het meer plunderen dan dorpen dan het binnenhalen van gs, failzor. Meneertje is eventjes afwezig en komt direct hoog van de toren blazen.

Hoe kan het dat het jonnie cluster hoger gerate is dan Partners? Het is echt een grafcluster.


Edit; Ons gemiddelde is niet goed berekent.

Moet indd 7,6 zijn
 

DeletedUser

Guest
Welke poepneus heeft die gemiddelden uitgerekend. Icy saint/mr lucas heeft een gemmiddelde van 7.5 en niet 8.2, 3*8 + 3*7/6 is toch echt een 7.5. Ik denk dat al die gemiddeldes nog wel eens uitgerekend mogen worden
 

DeletedUser

Guest
Welke poepneus heeft die gemiddelden uitgerekend. Icy saint/mr lucas heeft een gemmiddelde van 7.5 en niet 8.2, 3*8 + 3*7/6 is toch echt een 7.5. Ik denk dat al die gemiddeldes nog wel eens uitgerekend mogen worden

Hell yea, misschien kans op een hogere plaats :D.
 

DeletedUser

Guest
Welke poepneus heeft die gemiddelden uitgerekend. Icy saint/mr lucas heeft een gemmiddelde van 7.5 en niet 8.2, 3*8 + 3*7/6 is toch echt een 7.5. Ik denk dat al die gemiddeldes nog wel eens uitgerekend mogen worden

De gemiddeldes kloppen heus wel. Ik heb ze zelf uitgerekend. Ik had de punten alleen op een blad papier staan, dus met het ingeven zijn er waarschijnlijk enkele foutjes gemaakt, ik zal het blad nog eens nakijken. Maar de punten kloppen normaal gezien wel hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
De punten zullen vast kloppen, alleen. Er zijn al een aantal gemiddeldes verkeerd uitgerekend en zelfs de 3e plek is verkeerd gerekend, die hoort veel lager te staan
 

DeletedUser

Guest
De gemiddeldes kloppen heus wel. Ik heb ze zelf uitgerekend. Ik had de punten alleen op een blad papier staan, dus met het ingeven zijn er waarschijnlijk enkele foutjes gemaakt, ik zal het blad nog eens nakijken. Maar de punten kloppen normaal gezien wel hoor ;)

Hmpf :(
 

DeletedUser

Guest
De punten zullen vast kloppen, alleen. Er zijn al een aantal gemiddeldes verkeerd uitgerekend en zelfs de 3e plek is verkeerd gerekend, die hoort veel lager te staan

Ik zei dat de punten niet klopten en de gemiddeldes wel :p Ik zal alles voor de zekerheid nog eens nakijken. En als ik een fout gemaakt heb, zal ik de mensen die de PA wel diende te krijgen persoonlijk vergoeden ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat kan ook, maar er zijn wel aardig wat dingen fout gegaan... Helaas
 

DeletedUser

Guest
En punten/gemiddelde wat het ook mag zijn, flame war is ook al verkeerd gerekend.
 
Reactiescore
4
Mercurius zijn punt klopt ook niet echt.
Scheelt niet veel maar toch.
7+9+8+8+9+8= 49 : (delen door aantal ) 6= 8,17

Dit is toch 1/10 verschil.
 
Bovenaan