Clustercontest

DeletedUser

Guest
Meen je dat nou? Plaats 4 ?
Ik heb ook nooit geluk :mad:
Maar wel goed gedaan Heulsen ! :)
 

DeletedUser

Guest
Deel van infinitium is overgeschreven (PA) de rest komt zo snel mogelijk...
 

DeletedUser

Guest
Zoals belooft. Het kan zijn dat er punten in het bestandje niet kloppen. Ik heb alles op papier uitgerekend :p

clustercontestbeoorlode.jpg

Grtjes
Heulsen
 

DeletedUser

Guest
Waarom zijn de farms niet bij iedereen gerekend?

Natuurlijk heb ik een lijstje met de punten. Van Ash in men mailbox en die van mezelf enkel op papier. Zal ze proberen te posten.
Wat farms betreft -en hier ga ik commentaar op krijgen- is niet iedereen kunnen beoordeeld worden. Bij niet elk cluster waren de bb-dorpen te zien. Hier hebben we ook rekening mee gehouden bij het totaal (/30 ipv /40).

Kon gewoon niet bij iedereen. Om te farmen heb je bb dorpen nodig. En die zag je niet bij iedereen ;)
 

DeletedUser57892

Guest
Geen barbs geen uitzonderlijke groei lijkt me toch wel belangrijk
 

DeletedUser52174

Guest
Kon gewoon niet bij iedereen. Om te farmen heb je bb dorpen nodig. En die zag je niet bij iedereen ;)

Ik vind dat niet echt eerlijk. Farms zijn net zo belangrijk als compactheid. Farms bepalen namelijk mee in je groei. Persoonlijk vind ik dus dat jullie iedereen gewoon op farms hadden moeten raten. Geen farms = 1, it's simple as that.
 
Reactiescore
4
Ik vind dat niet echt eerlijk. Farms zijn net zo belangrijk als compactheid. Farms bepalen namelijk mee in je groei. Persoonlijk vind ik dus dat jullie iedereen gewoon op farms hadden moeten raten. Geen farms = 1, it's simple as that.

dan had jij wss 1 gestaan;p.
aangezien dvb,mercurius en icy amper farms hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
Over de farms, en dit is ook een leerpunt voor mezelf.
Je hebt op tw-stats de kans om barbaren dorpen te laten zien. Ik had geen duidelijke vermelding gedaan om deze te tonen. En kon de mensen dus niet straffen voor iets waar ze niks aan konden doen...
 

DeletedUser52174

Guest
Over de farms, en dit is ook een leerpunt voor mezelf.
Je hebt op tw-stats de kans om barbaren dorpen te laten zien. Ik had geen duidelijke vermelding gedaan om deze te tonen. En kon de mensen dus niet straffen voor iets waar ze niks aan konden doen...

Geen probleem. Volgende keer wel doen want dan kan ik nooit meer verliezen xD :bijl:
 

DeletedUser55122

Guest
Euhm ik geloof niet dat Icy saint een derde plek hoort te hebben..
3x een 7 en 3x een 8 is gemiddeld een 8,2?
Best knap opzich :p
 

DeletedUser

Guest
Zoals belooft. Het kan zijn dat er punten in het bestandje niet kloppen. Ik heb alles op papier uitgerekend :p

clustercontestbeoorlode.jpg

Grtjes
Heulsen

Jonnie77 zou een 8,5 / 9 moeten krijgen voor farms... Alles perfect gesloopfarmt, ziek veel barbaartjes ;).
 
Reactiescore
4
Bovenaan