Clustercontest!

DeletedUser

Guest
Clustercontest organisatoren bedankt :) Ook per speler die meedoet een duidelijk commentaar gegeven, leuk dat jullie dit georganiseerd hebben!

Loves:D

Leuk gedaan mannen, netjes uitgewerkt en goed onderbouwd. Had niet beter gekund :)

Ik vind je claim op deze overwinning terecht, gezien je nu eenmaal hier op het account speelt, maar een beetje bescheidener mag wel:p je zit er nog geen 2 weken op naar ik meen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33364

Guest
ga aub ergens anders whinen ingame kan je niks heb je al bewezen en hier heb je ook al geen klein teken van intelligentie dus laat mensen die hier serieuze dingen willen zeggen met rust. ga liever wat achter je telraam zitten of ga vragen of je papje nog niet warm is.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal het uit me handtekening halen, ookal viel het onder de prijs.
#yey..
 

DeletedUser24056

Guest
Rukurt zei:
Daarnaast kan de winnaar zich gelukkig prijzen met de eeuwige eer, heeft de winnaar het recht om 'winnaar Clustercontest Jaargang 2010-2011 W20' in zijn/haar handtekening te plaatsen en wordt de winnaar verafgood door ons allen.

Flame-war staat volledig in z'n recht. Hij heeft toestemming van het comité en is totaal niet onbescheiden. Op een zege mag je trots zijn en dat mag je uiten. Trots hoef niet ingehouden te worden.

Daarnaast is het zelfs een mooie 'promotie' voor onze contest, wanneer iemand de titel in de handtekening wil plaatsen, toont dat aan dat hij de contest serieus neemt. Ik vind het een mooi gebaar en compliment.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50540

Guest
We vergeten enkel 1 ding, Zone x is de gene die gefarmd heeft en gezorgd heeft
dat heel het cluster is zoals het er nu uitziet. Flame heeft daar in principe bijna geen deel
van uit gemaakt.

Niet dat het mij veel uit maakt hoor, maar indd kan hij wat bescheidener wezen hierover
is immers niet zijn prestatie maar die van Zone zelf.

No offence naar Flame, geef enkel mij mening hierover.
 

DeletedUser24056

Guest
Je gaat me toch niet vertellen dat jij de titel niet in je handtekening zou plaatsen Godly?
 

DeletedUser33364

Guest
We vergeten enkel 1 ding, Zone x is de gene die gefarmd heeft en gezorgd heeft
dat heel het cluster is zoals het er nu uitziet. Flame heeft daar in principe bijna geen deel
van uit gemaakt.

Niet dat het mij veel uit maakt hoor, maar indd kan hij wat bescheidener wezen hierover
is immers niet zijn prestatie maar die van Zone zelf.

No offence naar Flame, geef enkel mij mening hierover.

Denk dat Flame daar veel mee te maken heeft hij werkt hier al samen sinds men 3de dorpje hier. Daarna heeft hij zich 100% gegeven als Mb iedere volle off was al op pad voor die af was. En over deze situatie was al een hele tijd geleden gesproken omdat Mb's (echte) in geen geval een mass van een goede stam kan opvangen. Het heeft in mijn ogen nog lang geduurt tot hij hier als co kon beginnen om daar als Mb tegen de nr3 stam .Time te liggen.

Bij mij krijgt hij hier dus volle recht om het ook zijn cluster te noemen want in elk uiteinde van Zone-X zitten dorpen die hij heeft vrijgespeeld met Davydenko.
 

DeletedUser

Guest
Had het iig in mijn handtekening omdat Zone X zelf (bijna) nooit op het AF komt, en het zo stom vond als er niemand met het desbetreffende zinnetje in zijn handtekening rond zou dwarrelen op het AF.
 

DeletedUser52174

Guest
ga aub ergens anders whinen ingame kan je niks heb je al bewezen en hier heb je ook al geen klein teken van intelligentie dus laat mensen die hier serieuze dingen willen zeggen met rust. ga liever wat achter je telraam zitten of ga vragen of je papje nog niet warm is.

Wauw, zo zie je maar weer dat veel nolife mensen geen sociaal leven hebben en dus ook niet normaal kunnen communiceren met anderen (begrijpend lezen en gedachten onder woorden brengen).
 

DeletedUser

Guest
Wauw, zo zie je maar weer dat veel nolife mensen geen sociaal leven hebben en dus ook niet normaal kunnen communiceren met anderen (begrijpend lezen en gedachten onder woorden brengen).

Ik denk dat je iemand zijn reallife niet kunt beoordelen op basis van berichten op het AF.
 

DeletedUser52174

Guest
Ik denk dat je iemand zijn reallife niet kunt beoordelen op basis van berichten op het AF.

Nee je kunt inderdaad niemand beoordelen op basis van berichten op het AF.

Maar wel op de manier van omgang met andere personen en schrijfwijze:)

(Met andere woorden; de algemene inhoud van zijn posts boeien me geen drol, het gaat me om de manier van schrijven en reageren richting cyclo)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat je iemand zijn reallife niet kunt beoordelen op basis van berichten op het AF.

je karakter komt wel een beetje naar buiten.... denk hierbij aan kansloosheid, agressiviteit, eigenwijsheid, humor, Hop Hop etc. etc.
 
Bovenaan