Clustercontest Wereld 56

DeletedUser76081

Guest
Het is zover de uitslag van de clustercontest is bekend. De jury is tot een besluit gekomen. De uitslag(Excel-bestand) is terug te vinden in de bijlage. De jury heeft besloten om op voorhand geen onderbouwing voor hun gegeven cijfers te geven. Dit kan echter wel worden opgevraagd in dit topic.

De volgende deelnemers hebben prijzen gewonnen:

- 1e prijs: Alcoholic Unicorns. (450 premium punten!)
- 2e prijs: Savior of the North (350 premium punten!)
- 3e prijs: Prins Pils (250 premium punten!)

- Originaliteitsprijs: Sjondeertrekker (200 premium punten!)
- De mooiste vorm: Alcoholic Unicorns. (200 premium punten!)

s7ozzdszzksj1.png

Ik wil de deelnemers, de sponsers en de juryleden graag bedanken voor hun bijdragen.

Toekomst perspectief? AU, PP en Exact ? he? die zijn op grijs? hahaha wat een joke.
 
Reactiescore
2.478
Zoals aangegeven zou er op inzending worden beoordeeld. De clusters waren goed en hadden (voor ze op grijs dingen) een goed toekomst perspectief als je naar de cluster kijkt.
 

DeletedUser76081

Guest
Zoals aangegeven zou er op inzending worden beoordeeld. De clusters waren goed en hadden (voor ze op grijs dingen) een goed toekomst perspectief als je naar de cluster kijkt.

Ja, natuurlijk. Verloren dorpen, verloren beide bgs en keken daardoor tegen een dubbele overmacht aan. Indd dat staat gelijk aan een geweldig toekomstperspectief.
 
Reactiescore
2.478
Je protest staat genoteerd.
 

DeletedUser76081

Guest
Je protest staat genoteerd.

Daarbij wil ik ook even de Safe/vijand aankaarten. Dat is natuurlijk ook niet echt realitisch. Exact lag vrijwel helemaal safe, Sjohn lag ook safe, die front niet eens met November in de oude situatie. Ik vind dit allemaal nogal opmerkelijk.
 
Reactiescore
2.303
Dit is gewoon vriendjespolitiek, als je daar niet tegen kan zal je toch voor een ander spel moeten zoeken.
Ze zoeken nog Boeren op Farmville!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Ja, natuurlijk. Verloren dorpen, verloren beide bgs en keken daardoor tegen een dubbele overmacht aan. Indd dat staat gelijk aan een geweldig toekomstperspectief.

Je weet dat op het moment van inzenden November tegen zowel Terra als Spared ruimschoots in de plus stond qua overgenomen dorpen, dus op het moment van inzenden is het niet eens zo gek om te denken dat er wel een toekomst was voor November. Beetje salty reactie, laat ons ook nog wat winnen zeg, jullie hebben de wereldwinst al cadeau gekregen :D
 

Deleted User - 487910658

Guest
Daarbij wil ik ook even de Safe/vijand aankaarten. Dat is natuurlijk ook niet echt realitisch. Exact lag vrijwel helemaal safe, Sjohn lag ook safe, die front niet eens met November in de oude situatie. Ik vind dit allemaal nogal opmerkelijk.

Dat je opmerkelijk dom bent, wisten we al knul.
 

DeletedUser76081

Guest
waarom ga je haten @Strange Subject ? niet genoeg pp gekregen ofzo? ga lekker janken ofzo

Uhh? ik haal Exact aan, ik haal Sjohn aan? Dat zijn wij toch niet ? - Ga lekker janken ofzo, lol.

Je weet dat op het moment van inzenden November tegen zowel Terra als Spared ruimschoots in de plus stond qua overgenomen dorpen, dus op het moment van inzenden is het niet eens zo gek om te denken dat er wel een toekomst was voor November. Beetje salty reactie, laat ons ook nog wat winnen zeg, jullie hebben de wereldwinst al cadeau gekregen :D

Als dat zo is prima. Maar daarbij moet dan ook in acht worden genomen dat wat nog 0 fatsoenlijke massa's hadden ondernomen op dat moment, dus dat geeft wel een iets vertekend beeld natuurlijk. Nee natuurlijk, die pp verdienen jullie toch ook gewoon, heel lang nummer 1 en veel tijd in gestopt. Ik geef alleen aan dat ik de score op sommige punten niet heel realistisch vind. Ook ten aanzien van jullie eigen stamgenoten.

Dat je opmerkelijk dom bent, wisten we al knul.

Stoere opmerking. Chapeau!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75253

Guest
Ik snap even niet waarom WarMachine verliest? Oh wacht dat komt omdat Steven niet fatsoenlijk kon snipen...
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Als dat zo is prima. Maar daarbij moet dan ook in acht worden genomen dat wat nog 0 fatsoenlijke massa's hadden ondernomen op dat moment, dus dat geeft wel een iets vertekend beeld natuurlijk. Nee natuurlijk, die pp verdienen jullie toch ook gewoon, heel lang nummer 1 en veel tijd in gestopt. Ik geef alleen aan dat ik de score op sommige punten niet heel realistisch vind. Ook ten aanzien van jullie eigen stamgenoten.

Dat ligt uitsluitend aan jullie passiviteit. Akkoord, bekijk het zo, AU moet nog zo een 100 van dit soort contestjes winnen willen we/ze quitte spelen qua pp verbruik :tongue:
 
Bovenaan