Clustercontest Wereld 56

Reactiescore
1.962
Hier is de volgende inzending voor het clustercontest van wereld 56.

6iQGUTDcTMGKd1H-Fm21gQ.png


Stam (blauw): IX-VII
Vijand (rood): Terra / Spared
Bondgenoot (lichtblauw): Stamme

Deze inzending is omtrent het account van Exact. Het cluster is behoorlijk uitgestrekt na een start in de rim. Op dit moment is er ook front gevormd met de vijand Terra. Dit betreft een klein frontcluster waarmee op den duur wel lekker oorlog gevoerd kan worden door de dichte concentratie van dorpen op elkaar. Best ideaal door de korte looptijden. Verder is er een gigantisch rimcluster ontstaan dat nagenoeg vrij is van gieren die azen op onze farminkomsten. Oftewel een fijn cluster om mee te spelen en veel rendement uit te halen.

HDigFgtVTZK39YFQZWNLDg.png

Wij de zijn oppergier in de noordelijke rim met links het hoofd (frontcluster) hopelijk kunnen we met de snavel wat dorpen van Terra pikken. nu dankzij de 2 clusterfucks van Savior heeft hij ook ogen gekregen waardoor hij wat gerichter kan pikken:p. Thanks voor het meedenken SOTN! Hierna volgt een dunne nek (verbinding tussen front en rimcluster) om vervolgens uit te komen bij het grote lijf van de gier.

Volgens ons lijkt ons cluster op een 2D gier, hierboven uitgelegd. Dit komt ook wel overeen met de naam die we een beetje hebben in de stam op het gebied van farmen:rolleyes:
 
Reactiescore
2.303
dus eigenlijk ben je een geamputeerde eend?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Moet ik ook even opmerken dat bij de voeten helemaal geen dorpen liggen.
 

DeletedUser78021

Guest
danku was zelf ook trots op mijn originaliteit :). Nu jullie Buuf ^^

- yvo
 
Reactiescore
2.478
Daniel had een leuke opzet ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Van wie is dat dikke beestencluster daar onder ey? :O:O
 
Reactiescore
603

DeletedUser68252

Guest
Account: Prins Pils

e860c5548b33307323067730f68bbfd7.png


* De dorpen die in ons cluster liggen, zijn inmiddels in ons bezit, echter update tw stats dit niet.

Met veel imagination beschikt ons cluster over de perfecte vorm welke het verhaal achter onze naam verteld. Om dit toe te lichten heb ik ons cluster in 3 delen verdeeld. Het grote dikke gedeelte moet Emile voorstellen, het kleine vierkante zijn arm en het langgerekte een glas bier. Verder zijn Terra en Spared rood, is onze eigen stam blauw en zijn de spelers waarmee wij fronten roze (Acta est Fabula) en groen (Thebonecrusher).
 

DeletedUser75778

Guest
Ik acht de abstracte kunst die je er van maakt uiterst prijzenswaardig. Chapeau, waarde heer.
 
Reactiescore
117
Sjondeertrekker
Het cluster heeft een ruime safe maar is door het edelen van een vijand aan de noordzijde een beetje misvormt. Onderin het cluster een relatief groot farmgebied en genoeg uitbreidingsmogelijkheden. Geen front met onze huidige direct vijand helaas.

73fd0e45d2be140a7f0f02fccf6d8e91.png



7568e1e75466e0795f002d023fdded60.png

We kunnen allemaal overduidelijk zien door mijn uitermate goeie paintskills, dat dit inderdaad een Psyduck is. Deze Psyduck krijgt geregeld hoofdpijn van de katers in t weekend en we weten welke gevolgen dat heeft.
 
Bovenaan