Clustercontest Wereld 50!

DeletedUser4771

Guest
In privéberichten wordt ik genegeerd:confused:. Laat de pp inmiddels maar zitten, tuurlijk ook niet best betaald, die mod uurtjes..
 

DeletedUser74358

Guest
Volgens mij is er nog gevraagd of CbC deze wilde afmaken. Groot gelijk dat hij dat geweigerd heeft, triest dat het TW-team er blijkbaar niks meer aan doet. Maarja, dat zijn we natuurlijk van ze gewend!
 
Reactiescore
323
Begrijpelijk ja dat hij dat niet meer doet. Ik zou in zijn geval niks meer met het twteam te maken willen hebben.

Wat ik nog wel mis is de bekendmaking van het leukste cluster, de enige categorie waar NOOT NOOT nog kans zou maken :p
 

DeletedUser4771

Guest
Blijft wel redelijk wat gedoneerde pp ergens aan de kleefstok hangen. Boeit mij verder geen fuck welke mods ruzie met elkaar hebben of met tw-team. Dit had ook net zo goed geïnitieerd kunnen worden door de grootste noob. Ik ga tw-team niet verwijten wat Cbc heeft toegezegd. Zou hij ook niet moeten doen... In mijn ogen ben je dan gewoon een slappe lul die niet meer terug hoeft te komen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Als het je echt om die pptjes gaat, hoest ik ze wel op. Niet voor jou, voor Jordi (CbC) In mijn opinie heeft hij absoluut een legitieme reden om volledig te quitten. Minste wat ik kan doen als bedankje voor al zijn inzet als speler, persoon en (mede)leider. Stuur maar privé berichtje als je je pp (terug) wil.
 

DeletedUser73195

Guest
Diego heeft als het goed is per 23 oktober haar PP ontvangen.
 

DeletedUser74358

Guest
Blijft wel redelijk wat gedoneerde pp ergens aan de kleefstok hangen. Boeit mij verder geen fuck welke mods ruzie met elkaar hebben of met tw-team. Dit had ook net zo goed geïnitieerd kunnen worden door de grootste noob. Ik ga tw-team niet verwijten wat Cbc heeft toegezegd. Zou hij ook niet moeten doen... In mijn ogen ben je dan gewoon een slappe lul die niet meer terug hoeft te komen.

Blijkbaar ken je het verhaal niet helemaal? Verdiep je eens in de situatie voordat je erover gaat posten. Als iemand mij op basis van speculatie een global ban zou geven, zou ik 0 meer over hebben voor het spel. Zo ook Jordi, iets waar ik hem groot gelijk in geef.

Sowieso ten tijde van de premium beurs is PP nou niet echt lastig te verkrijgen maar snap dat het zonde is van de gedoneerde PP. Ik zou zeggen, stap naar Duckje!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
En ik voel me geneigd om even te reageren:

de gedoneerde PP's waren al overgemaakt, gezien deze taak bij mijzelf lag en niet bij het CoMa en dus direct gedaan kon worden. Daar is dus niks verloren gegaan. Gilles bijvoorbeeld (zie boven) heeft het overgemaakt, gezien hij een van deze donateurs was.
 

DeletedUser4771

Guest
Als het je echt om die pptjes gaat, hoest ik ze wel op.
Uhm??
Laat de pp inmiddels maar zitten, .

Ik vind die pp niet zo spannend hoor. Gaat mij om het principe dat als er toezeggingen worden gedaan, deze worden nagekomen. Iedereen wordt daar overigens compleet voor afgemaakt op dit forum, toezeggingen doen en niet nakomen. Zal hier vast de vork wat anders in de steel zitten waar ik geen weet van heb. Vind het alleen wat apart. En ook zo gek niet na 3 genegeerde privé berichten en bijna een maand na de uitslag dat ik even aan de bel trek.

En ik voel me geneigd om even te reageren:

de gedoneerde PP's waren al overgemaakt, gezien deze taak bij mijzelf lag en niet bij het CoMa en dus direct gedaan kon worden. Daar is dus niks verloren gegaan. Gilles bijvoorbeeld (zie boven) heeft het overgemaakt, gezien hij een van deze donateurs was.

I
wjcrba.png


200pp gehad waarvoor dank. We waren echter 1ste in de contest en daar stond iets meer voor dan 200pp;). Maar enfin, wilde het gewoon even benoemen vanwege de apartheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind die pp niet zo spannend hoor. Gaat mij om het principe dat als er toezeggingen worden gedaan, deze worden nagekomen. Iedereen wordt daar overigens compleet voor afgemaakt op dit forum, toezeggingen doen en niet nakomen. Zal hier vast de vork wat anders in de steel zitten waar ik geen weet van heb. Vind het alleen wat apart. En ook zo gek niet na 3 genegeerde privé berichten en bijna een maand na de uitslag dat ik even aan de bel trek.

Dus eerst janken, en dan plots maakt het niks uit, en vervolgens toch weer opnieuw janken?

Dat je met je intern je rot cluster waarmee je je eigen stamgenoten enkel benadeeld nog durft mee te doen aan zulke wedstrijdjes voor kinderen.
Wel op tijd je kleurplaat inleveren bij de Jumbo, anders krijg je geen kadotje van de Sint.
 

DeletedUser72457

Guest
Ik begin met de dag meer in te zien waarom mijn stamgenoten jou niet serieus kunnen nemen, Legitius. Amokro aanspreken op zijn toon en vervolgens een bericht als dit. Ik weet niet precies wat er bij jou allemaal los zit, maar bij de steekjes ben ik de tel kwijt geraakt.
 
Bovenaan