Clustercontest Wereld 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
31
Clustercontest wereld 36!!

Komt dat zien, komt dat zien! De totaal nieuwe, zeer spannende clustercontest van wereld 36 is aangekomen op dit forum!

De Jury
Wie zijn wij, wat doen wij?
Jurylid 1: Dao Mechong. Beter bekend als de banhamer, en jullie vaste klacht op dit forum! Ik ben er hier om mensen het leven zuur te maken, maar om toch soms eens plezier er in te knikkeren op dit forum!

Jurylid 2: Poo. Hij had geen keus want werd door mij gedwongen. Staat ook bekend als TW-moderator en Wiki eindbaasje. Ook staat hij dag en nacht paraat om jullie het leven zuur te maken op dit forum!

Jurylid 3: Armageddeon01. Onze gamemod van wereld 36! Hij maakt jullie ingame het leven zuur!

Jurylid 4: Tove Styrke. Onze forumspammer. Hij maakt ons het leven zuur.

Waar wordt er op beoordeeld?
  • Aan die magnifieke vorm!
  • Het prachtige front, of geen front!
  • De compactheid van dat prachtclustertje van jullie!
  • Andere onnozelheid zoals een stam die bij je ligt ofzo.
  • Suggesties zijn altijd welkom, of er iets mee gedaan wordt is dan wel weer de vraag!

And last, but not least:

De Prijzenpot!
Iedereen kan zelf een donatie doen, om de prijzenpot te vergroten!

Nummer 1: 200 PP
Nummer 2: 100 PP
Nummer 3: 50 PP
Nummer 7: 10 PP (Troostprijs)

We hebben ook nog de publieksfavoriet, ter waarde van 75pp!

Veel te winnen dus!

Iedereen heel veel plezier en succes, moge de beste winnen!

Groetjes,
Dao

Deadline zal wel ergens over een paar weken liggen. Doen het lekker rustig aan.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
8XHUv.png

Dit is het cluster van CBC, omdat hij van bruine dingen houdt! :D:D:D
 
Reactiescore
31
Ohja kaart instellingen: Zwarte achtergrond, zoom 300 procent ofzo. Alleen jij en eventueel de stam, niemand anders.

Dus even alle kaarten aanpassen svp.
 

DeletedUser65875

Guest
Als je op jou dorpen doelt. dat duurt nog wel een weekje of 2 voordat ik jou geinternd heb

Waar komt dit vandaan?
Forum mod geeft aan hoe je je kaartje moet plaatsen en jij doet dit verkeerd. Meld dit en dan krijg ik dit?
 
Reactiescore
2.303
PP is altijd leuk

nl36
 

DeletedUser40402

Guest
Waarom zwarte achtergrond dao? Er kunnen 100en cf's tussen liggen die je dan niet ziet?
 

DeletedUser

Guest
Waar wordt er op beoordeeld?
  • Aan die magnifieke vorm!
  • Het prachtige front, of geen front!
  • De compactheid van dat prachtclustertje van jullie!
    [*]Andere onnozelheid zoals een stam die bij je ligt ofzo.
    [*]Suggesties zijn altijd welkom, of er iets mee gedaan wordt is dan wel weer de vraag!

Ohja kaart instellingen: Zwarte achtergrond, zoom 300 procent ofzo. Alleen jij en eventueel de stam, niemand anders.

Dus even alle kaarten aanpassen svp.

:confused:
 
Reactiescore
746
Persoonlijk zou ik opteren voor twstats kaartje met grijze achtergrond, verlaten dorpen niet laten zien, zoom 300, vijand en eigen stam op de kaart (geen BG's)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65875

Guest
Misschien onderling dan eens met elkaar praten voor er iets gecommuniceerd wordt naar de buitenwereld?
 
Reactiescore
1.367
haha, bij n-s en mij liggen er geen bbtjes/cfs tussen
 
Reactiescore
31
Waarom zwarte achtergrond dao? Er kunnen 100en cf's tussen liggen die je dan niet ziet?
Nja, zoals ik al zei suggesties altijd welkom. :) Verder vind ik zelf dat je dan het totale cluster gewoon mooi te zien krijgt namelijk. De gaten erin kan je interpreteren als barbs, clusterfucks of iets in die trant. :)

Vertel eens, what's the problem?

Misschien onderling dan eens met elkaar praten voor er iets gecommuniceerd wordt naar de buitenwereld?
Persoonlijke mening van Poo. he. Tevens suggesties van jullie kant over wat jullie het fijnste vinden als kaartje te posten, voor een zo'n eerlijk mogelijke competitie zie ik ook graag! Het is namelijk voor jullie dit. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan