Clustercontest Wereld 36

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser40402

Guest
Nja, zoals ik al zei suggesties altijd welkom. :) Verder vind ik zelf dat je dan het totale cluster gewoon mooi te zien krijgt namelijk. De gaten erin kan je interpreteren als barbs, clusterfucks of iets in die trant. :)


Vertel eens, what's the problem?


Persoonlijke mening van Poo. he. Tevens suggesties van jullie kant over wat jullie het fijnste vinden als kaartje te posten, voor een zo'n eerlijk mogelijke competitie zie ik ook graag! Het is namelijk voor jullie dit. :)

Nouja, ik vind het eigenlijk een heel groot verschil als de gaten in iemands cluster barbs zijn of spelers?
 

DeletedUser

Guest
6fa3d230d4cd0747274facb7140d17c9.png


Met MB's erbij hebben we een mooie vleermuisvorm (a)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
31
De lieftallige Tove Styrke, en onze favoriete game-moderator Armargeddeon01 versterken het team als juryleden.
@Glenn ik snap je compleet. Echter om de overzicht te behouden zijn bovenstaande kaartjes bijvoorbeeld veel beter. Verder wordt er op zoveel verschillende dingen gejureerd, dat we altijd nog zelf kunnen checken of er veel cf's in zitten. :)

- Dao
 

DeletedUser68252

Guest
Ohja kaart instellingen: Zwarte achtergrond, zoom 300 procent ofzo. Alleen jij en eventueel de stam, niemand anders.

Dus even alle kaarten aanpassen svp.

Ik denk dat je duidelijkere kaart instellingen moet gebruiken,

zoom: 250% (Exact de hele wereld mooi ingezoomd)
Kleur: Zwart, enkel gemarkeerd tonen
Stam: Blauw
Front vijand: Rood
Nap/Bg: Groen
Jouw cluster: Geel

Verders had ik toch wel wat meer verwacht van een dergelijke opzet door een forum moderator, het is eigenlijk zwaar amateuristisch te noemen hoe de opzet tot nu toe is, er zijn geen duidelijke richtlijnen waarop nu exact word beoordeeld, en er is geen deadline.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
31
Ik denk dat je duidelijkere kaart instellingen moet gebruiken,

zoom: 250% (Exact de hele wereld mooi ingezoomd)
Kleur: Zwart, enkel gemarkeerd tonen
Stam: Blauw
Front vijand: Rood
Nap/Bg: Groen
Jouw cluster: Geel

Verders had ik toch wel wat meer verwacht van een dergelijke opzet door een forum moderator, het is eigenlijk zwaar amateuristisch te noemen hoe de opzet tot nu toe is, er zijn geen duidelijke richtlijnen waarop nu exact word beoordeeld, en er is geen deadline.

Ik heb het gister in 5 minuten geschreven nadat we in ongeveer 30 seconden hadden bedacht dat we dit zouden doen:p Dus oprecht, doe mee en niet klagen. Ik dank je voor je tips en dit mooie lijstje van instellingen in ieder geval! Maar ook ik heb niet eeuwig veel tijd en we doen het gewoon lekker rustig aan. Morgen pas ik beginpost aan met de datum etc etc. :)
 

DeletedUser67609

Guest
Ik wil Jury als dat kan? Ik speel niet meer op w36 heb wel swag gwn
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Reactiescore
2.303
Die emile moet ik toch wel even gaan ontmoeten dan :eek:
 

DeletedUser57683

Guest
Als het bijna allemaal D clusters zijn kunnen wij natuurlijk ook niet achterblijven.
Hier ons knusse clustertje dan :D

nl36
 

DeletedUser29156

Guest
Ons cluster is lelijk.. Dus ga ik ook geen moeite doen om hem hier te plaatsen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan