Clustercontest w83

Wie vond je het dat het beste of leukste cluster instuurde


  • Totaal aantal stemmers
    73
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
241
En het draagt niks bij tot het hele topic, is echt enkel en alleen om maar wat te 'zeiken'

Is dat niet wat sommige mods, ik noem geen namen, ook vaak doen?
Vrije meningsuiting is iets wat gewoon moet kunnen zonder daar een ban voor uit te delen. Indien je het niet eens bent met iemand zijn mening kan je deze als volwassene gewoon negeren of in dialoog gaan.
Jammer dat zelfs dat niet meer kan, wat mede mogelijk maakt dat dit soms een verzuurde community met zich meebrengt. Want als je zonder boe of ba een ban uitdeelt en ja moet vervolgens 30 dagen wachten om gehoor te krijgen dan gaan spelers nu eenmaal hier, ontopic, hun ongenoegen neerschrijven.
Verder is dit inderdaad niet het topic om dit te posten. 9 kansen op 10 worden deze berichten dus verwijdert of word je gewoon geband. Gemakkelijke oplossing maar totaal verkeerd waardoor dit soort situatie veel meer gaat voorkomen. Wat dan jammer is voor @DenDuvel die gewoon leuk wilt meedoen met de menigte.

Ik heb ooit, een jaar of 2 geleden, via een supportje ook een communicatiecursus aangeraden die ik verplicht moest volgen van mijn werk. Hier is blijkbaar weinig mee gedaan in de tussentijd. Dat is iets waar TW ook in faalt. De community mag nog zoveel dingen zeggen of vragen, ze doen toch hun eigen goesting.

Verder wens ik iedereen een gelukkig nieuwjaar en ik hoop dat TW ook nog 2022 kan overleven. Een spelletje op uitsterven bedreigd! Stelletje gekko’s die dit nog spelen inclusief mezelf!
 
Reactiescore
698
Publieksprijs

Omdat er niemand zich aanbiedt om mee met ons de clusters te beoordelen, kunnen we overgaan tot de publieksprijs. Welk cluster vinden jullie nu het best of het origineelst? Laat hieronder je favoriet weten.
Graag slechts 1 naam en 1 stem per persoon. Ronsel gerust je stamleden of andere spelers om voor je te stemmen.

De vijf inzendingen op een rij:
Designated survivor - de giraf
Slabiack - Rusland
Dom perignon - de landingsbaan
potje
I Just Knocked You Out - de geest

7 dagen om te stemmen. 9u is het nu, go

E: Ik heb er even een poll van gemaakt.
 
Laatst bewerkt:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
IJKYO
 
Reactiescore
490
IJKYOOOOOO
 
Reactiescore
2.062
Kon er geen Poll worden gemaakt?

Maar IJKYO ofcourse
 
Reactiescore
698
Kon er geen Poll worden gemaakt?

Maar IJKYO ofcourse
Kon ook inderdaad. Je kan er allesinds nu nog een mening ofzo bijgeven :)
Volgende keer zal ik een pol maken. Had er even niet aan gedacht.

E: Ik heb er een poll van gemaakt
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
383
IJKYO was te laat met insturen dus lijkt me niet dat die mogen winnen. Dom peri imo
 
Reactiescore
490
Reactiescore
383
Gaat om de clusters toch?

Ja echter heb je de voorwaarden van de contest niet gehaald door te laat in te sturen. Overigens wint dom voor mij ook als ik jullie meetel.
 
Reactiescore
490
Ja echter heb je de voorwaarden van de contest niet gehaald door te laat in te sturen. Overigens wint dom voor mij ook als ik jullie meetel.


gelukkig maakt dat voor het beoordelen van een cluster niet zo veel uit :)
 
Bovenaan