Clustercontest w83

Wie vond je het dat het beste of leukste cluster instuurde


  • Totaal aantal stemmers
    73
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
903
Wel een professionele reactie van een forum mod ja :redface:. Het is ook heel vervelend dat er onterecht bans zijn uitgedeeld, maar begrijp jouw situatie wel hoor.

Tevens gaat dit topic over een mening geven van een cluster, dus heeft enigszins wel betrekking op het topic
 
Reactiescore
736
Wel een professionele reactie van een forum mod ja :redface:. Het is ook heel vervelend dat er onterecht bans zijn uitgedeeld, maar begrijp jouw situatie wel hoor.

Tevens gaat dit topic over een mening geven van een cluster, dus heeft enigszins wel betrekking op het topic

Azijnpisser!!

Mand.
 
Reactiescore
490
Weet niet waar het over gaat maar ben het met den duvel eens, pak die koeken maar van john af hij is dik zat!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
@Vleesje gelieve jouw forum in toom te houden
 
Reactiescore
693
Om dit niet te lang te laten liggen, wachten we nog even tot vanavond. Tot dan kan je je nog opgeven om deze 4 clusters te oordelen :)
4 clusters en 4 jury's. Hoe geestig :)
 
Reactiescore
490
Om dit niet te lang te laten liggen, wachten we nog even tot vanavond. Tot dan kan je je nog opgeven om deze 4 clusters te oordelen :)
4 clusters en 4 jury's. Hoe geestig :)

insturen kan dan ook nog? :p
 
Reactiescore
490
Hoe dan ook, de geest is uit de fles. Hierbij een inzending van the one and only numbero uno: I Just Knocked You Out.
1641575989095.png

Ik hoop dat de kleurtjes goed zijn, iets met kleurenblind. u kent het wel.

Geel: I Just Knocked You Out.
Blauw: FVD
Rood: Fiets, BLOOD, STAB! en LT

In ieder geval genoeg fronten om ons te amuseren :)
Hierbij hebben we natuurlijk hulp want zoals iedereen natuurlijk al gezien had is on cluster er niet zo maar 1.

image (1).jpg

Maar het is 'natuurlijk' de geest van alladin hem zelf! hierdoor poefen wij zo 3 frontjes weg!

mvgkes
 
Reactiescore
693
Ik zal er nog even over nadenken. In principe is de deadline geweest en zou ik nee zeggen...
 
Reactiescore
490
Reactiescore
490
Reactiescore
903
Neem gewoon mee 4 of 5 boeit ook niet
 
Reactiescore
490
Bovenaan