Clustercontest w83

Wie vond je het dat het beste of leukste cluster instuurde


  • Totaal aantal stemmers
    73
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
693
Beste forumers

Er werd gevraagd naar meer contesten, omdat er niet genoeg activiteit zou zijn op het forum. Voor ik bij het team kwam, had @DenDuvel hier al een clustercontest voorbereid naar het idee van Rickert.
Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteert zijn cluster het beste? Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél deze wereld? We zullen het in de komende weken gaan zien!

De voorwaarde voor deelnamen

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen:

- Het kan onder anderen via deze site gemaakt worden via (klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 200% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Het is toegestaan om een tekening/figuur van je cluster te maken, mits er ook een niet bewerkte afbeelding in de inzending staat.
- Met deelname sta je toe dat je spelersnaam tijdelijk wordt opgeslagen voor uitslag doeleinden

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, kan die in dit topic gepost te worden. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit wel wel beloond, met een originaliteitsprijs!

De Prijzen

- 1e prijs: 650 premium punten
- 2e prijs: 400 premium punten
- 3e prijs: 300 premium punten

- Originaliteitsprijs: 350 premium punten
- Publieksprijs: 150 premium punten

De Jury

De jury zal bestaan uit Duckje, DenDuvel, mezelf en 1 forumlid, die zelf niet meedoet aan deze contest en ook niet actief is op deze wereld! Indien je je geroepen voelt, mag je steeds contact opnemen met me!

Tot Slot

Inspiratie voor wat origineels kan in dit (klik) topic opgedaan worden.
Reclame mag zeker gemaakt worden bij stamgenoten!!!



Uiterlijke Inzendingsdatum: 5 januari 23:59
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.
Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd​
 
Reactiescore
2.478
Leuk dat er wat met de oude format wordt gedaan en gefeliciteerd met je aanstelling Mike. Ik heb volgens mij ergens ook nog een sjabloon (Excel) voor de beoordeling, als ze dat handig lijkt PM me
 
Reactiescore
736
Klasse ruk eend!
 
Reactiescore
693
Wordt er op deze wereld niet zo veel aan clusters gedaan? Volgens mij kunnen sommige nog wel iets insturen.
 
Reactiescore
65
Reactiescore
30
Dames & Heren,

Hierbij presenteer ik jullie onze stamcluster (STAB!) Die sprekend qua formaat, dictatuur en volgens de meesten ook propaganda op Rusland lijkt.
Mijn Cluster (Slabiack) zit er bijnaop de plek van Krim. Helaas wilt NATO (gespeeld door BLOOD) onze expansie stoppen. сука!

123321.png
 

Bijlagen

  • W83.png
    W83.png
    7,3 KB · Weergaven: 16
Reactiescore
736
Gegroet Grepolitanen,

Hierbij onze inzending voor de cluster contest:

index.php

Hier zien jullie ons cluster, de perfecte startbaan, om ons leger de lucht in te schieten en vervolgens van ver de noblekes te droppen in het cluster van @Dabbeljoe . Wij zijn trots op onze KEKW soldaten, die iedere keer op een mooi dorpke weten te landen.

Mvg,

Dom Perignon
 

Bijlagen

  • Clustercontest.jpeg
    Clustercontest.jpeg
    118,2 KB · Weergaven: 529
Reactiescore
903
Ik pas wel op, de laatste mening die ik deelde leverde een ban op :redface:
 
Reactiescore
33
Wil niet partijdig zijn maar een girafe tekenen is toch wel geniaal :D
Maar ik mag niet mee denken.. Rusland is trouwens ook wel goud maar mij te koud daaro
 
Reactiescore
903
Reactiescore
338
Want je mag hier ook al niet meer posten?

Omdat je op deze manier op een kleuter lijkt, waarvan ze de koek hebben afgepakt en die dan nu steeds daarover moet wenen. Dat is nogal heel vervelend...
En het draagt niks bij tot het hele topic, is echt enkel en alleen om maar wat te 'zeiken'
 
Bovenaan