Clustercontest W73

Doe je mee


  • Totaal aantal stemmers
    48

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat een ontzettend lage opmerking dit. Nog even iemand tegen het hoofd schoppen die al op de grond ligt.
Ach hou toch op heilig boontje. Beetje banter is toch niks mis mee. Verlies kan je ook nemen toch? Draait tw om.
 
Reactiescore
3.452
Geen grappen maken in oorlogstijd,foei
 
Reactiescore
7.918
Jullie hebben helemaal gelijk.

Maak er dan lekker een spotprent over ipv het clustertopic te gebruiken voor je banter. Dat is de plek niet en dat weten jullie zelf ook wel.
 
Reactiescore
259
Vind die stemopties erg confronterend trouwens, zie nergens de optie: Nee, want mijn cluster stelt niks meer voor

Je cluster doet me denken aan een pak hagelslag wat net is omgevallen
 
Reactiescore
217
Inzending van Act of Divinity:

nl73
22542049.jpg


Het was toch wel lastig om iets te vinden dat op ons cluster lijkt maar we hebben het gevonden!
Ons cluster is een Copa Mundial voetbalschoen met ijzeren noppen eronder. Deze voetbalschoen is voor de ekte houthakkers onder ons, en ja daar vallen wij wel onder. Onze rim jump is de bal die weggespeeld is, wel een beetje de verkeerde kant op maar daar zijn we verdedigers voor.
 
Reactiescore
476
Beste af-gangers,

Hierbij de inzending van het account ''Collationem''. Zoals jullie weten is ons account zeer rijk bemand. Dit heeft verschillende redenen, we hebben allemaal veel andere hobby's buiten TW om, waar we graag onze tijd aan besteden. Met deze inzending wil ik jullie graag een hobby van onze ''enorme'' schat Emile laten zien. Emile heeft op dit forum een rare reputatie. Hij komt vaak grof en onserieus over met al zijn naziberichten en dickpics. Dit is echter helemaal niet hoe onze Milie in elkaar zit. Emile is eigenlijk een hele gevoelige en lieve jongen met een bijzondere hobby. Emile is een entomoloog. Ik speel nog niet zo lang op Collationem, en toen Emile dit noemde tijdens zijn voorstelrondje, moet ik bekennen dat ik het toch even heb moeten googlen. Dit is een wetenschap die zich bezighoudt met insecten.

Toen ging bij mij het vuurvliegje branden. Zoals jullie weten heeft Roald een behoorlijke vinger in de nectar in onze premade en gaat alles precies zoals hij dat uitgedacht heeft. Roald wilde Emile graag tevreden stellen en heeft de clusters binnen Imago zo ingedeeld dat ons cluster de vorm heeft gekregen van een van Emiles favoriete insecten, de vlinder!

17628842cc364d047041b161c7b38317.png

Vlinders zijn makkelijke eters. Ze vullen hun buikje met vocht uit dode insecten of mest, een eetgewoonte die ook onze Simon zich handig heeft gemaakt. Maar hun meest geliefde kostje is de nectar uit bloemen. Zoals jullie kunnen zien op het plaatje, is er een overvloed aan bloemen met nectar waar wij ons nog tegoed aan kunnen doen.
Ik ben in korte tijd erg enthousiast geraakt over de vlinder. Ik hoop dat jullie deze mooie beestjes ook zullen waarderen en laten we er zorg voor dragen dat dit lieve beestje niet uitsterft :) !

58d49e73419bfa93bc96b6ecb17f99ee.png

9491469e84078e17e8a32ccf6a5a6dc5.png

Groetjes,
Team Collationem
 
Reactiescore
241
Beste af-gangers,

Hierbij de inzending van het account ''Collationem''. Zoals jullie weten is ons account zeer rijk bemand. Dit heeft verschillende redenen, we hebben allemaal veel andere hobby's buiten TW om, waar we graag onze tijd aan besteden. Met deze inzending wil ik jullie graag een hobby van onze ''enorme'' schat Emile laten zien. Emile heeft op dit forum een rare reputatie. Hij komt vaak grof en onserieus over met al zijn naziberichten en dickpics. Dit is echter helemaal niet hoe onze Milie in elkaar zit. Emile is eigenlijk een hele gevoelige en lieve jongen met een bijzondere hobby. Emile is een entomoloog. Ik speel nog niet zo lang op Collationem, en toen Emile dit noemde tijdens zijn voorstelrondje, moet ik bekennen dat ik het toch even heb moeten googlen. Dit is een wetenschap die zich bezighoudt met insecten.

Toen ging bij mij het vuurvliegje branden. Zoals jullie weten heeft Roald een behoorlijke vinger in de nectar in onze premade en gaat alles precies zoals hij dat uitgedacht heeft. Roald wilde Emile graag tevreden stellen en heeft de clusters binnen Imago zo ingedeeld dat ons cluster de vorm heeft gekregen van een van Emiles favoriete insecten, de vlinder!

17628842cc364d047041b161c7b38317.png

Vlinders zijn makkelijke eters. Ze vullen hun buikje met vocht uit dode insecten of mest, een eetgewoonte die ook onze Simon zich handig heeft gemaakt. Maar hun meest geliefde kostje is de nectar uit bloemen. Zoals jullie kunnen zien op het plaatje, is er een overvloed aan bloemen met nectar waar wij ons nog tegoed aan kunnen doen.
Ik ben in korte tijd erg enthousiast geraakt over de vlinder. Ik hoop dat jullie deze mooie beestjes ook zullen waarderen en laten we er zorg voor dragen dat dit lieve beestje niet uitsterft :) !

58d49e73419bfa93bc96b6ecb17f99ee.png

9491469e84078e17e8a32ccf6a5a6dc5.png

Groetjes,
Team Collationem

Die vijver is echt goed gelukt! Nu ben ik al mijn klanten voor mijn paintskills kwijt :oops:
 
Bovenaan