Clustercontest W67

Doe je mee?


  • Totaal aantal stemmers
    29
Reactiescore
2.478
qg7z1b70bxzz.png

Hallo spammers,

Hierbij presenteer ik met trots de Clustercontest van wereld 67! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteer zijn cluster het beste? Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél 66? We zullen het in de komende weken gaan zien!

De voorwaarde voor deelname

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het kan onder anderen via deze site gemaakt worden via (klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 200% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Het is toegestaan om een tekening/figuur van je cluster te maken, mits er ook een niet bewerkte afbeelding in de inzending staat.
- Met deelname sta je toe dat je spelersnaam tijdelijk wordt opgeslagen voor uitslag doeleinden​

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, kan die in dit topic gepost te worden. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit wel wel beloond, met een originaliteitsprijs!

De Prijzen

- 1e prijs: 500 premium punten
- 2e prijs: 400 premium punten
- 3e prijs: 250 premium punten

- Originaliteitsprijs: 350 premium punten​

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op deze wereld. Lees je dit nu toevallig en speel je niet op deze wereld, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

De inhoud van dit bestand geeft tevens de beoordeling critica weer van deze contest.


Sponsoring

Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account The Minion (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.

Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.

Huidige sponsoren:
TWTeam: 500 premium punten
The Minion: 500 premium punten
Hopeful: 500 premium punten

Bedankt voor de bijdrages!​

Tot Slot

Ik hoop dat er voldoende animo voor deze contest is. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten in te lichten over deze wedstrijd. Een deze dagen komt er ook een IGM die we rondsturen. Op deze manier komen er meer deelnemers. Inspiratie voor wat origineels kan in dit (klik) topic opgedaan worden.


Uiterlijke Inzendingsdatum: Donderdag 6 juni 23:59 (8 dagen van nu)
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.
Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd
 

Bijlagen

  • Beoordeling.PNG
    Beoordeling.PNG
    7,2 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Deelnemerslijst
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ha ik ga winnen doei

Ah kak laat maar, deadline gemist :(
 
Reactiescore
1.367
Welk einde?
We zijn aan het wachten op seizoen 7?!
 
Reactiescore
1.367
Duidelijk de ontkenningsfase :D

Die kwam al na episode 3... "Joh, dat was veel te makkelijk, die NK leeft 100% nog, ik geloof niet dat het zo trash is"
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél 66?
Ho maar, dit kan ik niet laten liggen!

Komt binnekort wel eentje :redface:
 
Reactiescore
972
Nou, dan zal ik de eerste inzending maar doen. Lijkt me bovendien logischer om op 300% te doen, omdat de wereld zo klein is en de accounts niet zo groot. Als het persé 200% moet zijn, dan zal ik dat aanpassen.

Lichtblauw is (P)BG, blauw stam, rood vijand. Mooi cluster lijkt me zo. Account: Mr xSkull.

46swnddr6a5.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
300 ia ook goed en vermeld je IG-account er nog ff bij
 

DeletedUser27011

Guest
Bij deze willen team .Psychedelic Nurse ook graag meedoen aan de Clustercontest.

Geel: .Psychedelic Nurse
Blauw: Babe
Rood: EXE., die op dit moment onze vijand is.
Roze: KaKaKa

n6vw28.jpg

Met vriendelijke groet,
-Matt
 
Reactiescore
2.478
Deadline is overmorgen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Inzending Koning Kameel XI

Rood: Babe
Blauw: KaKaKa
Geel: Koning Kameel XI
QCoZZ8f.png
HKenTZ8.png
Zoals te zien op deze kaart hebben wij een mooi compact cluster. In het zuiden nog niet zo compact dat we willen, maar met de diepe dorpen die wel al kunnen nemen hebben, is ook daar een mooi compact cluster een korte termijn visie.

5nv4AkU.png
Hoor ik menig kritisch kunstkenner al afvragen.. "wat is dat". Laten wij nu gewoon top tribal wars spelers zijn en geen kunstkenners, dus hierop blijven ook wij het antwoord schuldig.

Mopje, dit account is op alle vlakken thuis. Daag jezelf uit alvorens te spieken!
L1Hmwxh.png

 
Reactiescore
524
Reactiescore
1.367
Account: Rise against
Geel: Rise against
Roze: 404
Rood: Kak
Blauw: babe, eigen stam

nl67

nl67
 

DeletedUser80982

Guest
Account: karel123
Geel: karel123
Blauw: K-I
Rood: 404
Roze: Babe

300%
nl67

200%
nl67
 

DeletedUser80956

Guest
Account: Azrael
Geel: Azrael
Roze: KaKaKa
Rood: Babe
Blauw: Exe.

200.png

400.png
 
Bovenaan