Clustercontest w66

Ga je meedoen?


  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.478
qg7z1b70bxzz.png

Hallo spammers,

Hierbij presenteer ik met trots de Clustercontest van wereld 66! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteer zijn cluster het beste? Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél 66? We zullen het in de komende weken gaan zien!

De voorwaarde voor deelname

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het kan onder anderen via deze site gemaakt worden via (Klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 200% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Het is toegestaan om een tekening/figuur van je cluster te maken, mits er ook een niet bewerkte afbeelding in de inzending staat.
- Met deelname sta je toe dat je spelersnaam tijdelijk wordt opgeslagen voor uitslag doeleinden​

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, kan die in dit topic gepost te worden. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit wel wel beloond, met een originaliteitsprijs!

De Prijzen

- 1e prijs: 550 premium punten
- 2e prijs: 350 premium punten
- 3e prijs: 250 premium punten

- Originaliteitsprijs: 350 premium punten​

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op deze wereld. Lees je dit nu toevallig en speel je niet op deze wereld, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

De inhoud van dit bestand geeft tevens de beoordeling critica weer van deze contest.


Sponsoring

Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account The Minion (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.

Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.

Huidige sponsoren:
TWTeam: 500 premium punten
The Minion: 500 premium punten
The Clown.: 500 premium punten

Bedankt voor de bijdrages!​

Tot Slot

Ik hoop dat er voldoende animo voor deze contest is. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten in te lichten over deze wedstrijd. Een deze dagen komt er ook een IGM die we rondsturen. Op deze manier komen er meer deelnemers. Inspiratie voor wat origineels kan in dit (klik) topic opgedaan worden.


Uiterlijke Inzendingsdatum: Zaterdag 20 april 23:59 (10 dagen van nu)
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.
Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
685
Aangezien mijn vorige post met een Knipoog bedoeld was, heb ik maar een poging gedaan om een nieuwe te maken. Ik hoop dat deze wel goed is :).

Onze Cluster

Geel = CircusOfInsanity
Blauw = Chess
Rood = Ufo

nl66 (1)   eze is goed.png

Zoals je ziet hebben we veel front met de stam Ufo. Maar die zullen hard wegvliegen als ze met de razende Clowns te maken krijgen.

Als het nederlands elftal moet voetballen dan zingen ze eerst het Wilhelmus. En zo is het bij ons niet anders, Vlak voor we ten aanval trekken zingen wij eerst het Circus Theme.


Hieronder hebben we nog een geheim kaartje van onze cluster met de desbetreffende edellijnen erbij. en dat zijn allememachies nog eens fikse edellijnen zeg.
En als je geedeld wordt. Altijd blijven lachen.

C Clown Bassie.png


En het Circus trekt weer verder, dus tot slot

 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77113

Guest
TheUltimateFighter
Toegetreden op 05 februari 2019

Ook wij gaan onze kans wagen om een beetje extra PP te sprokkelen.

825d952ecd3fd9d9d3ddb5579a944faa.png

showmap.php


Ons cluster is nog in de maak, niet makkelijk met een rimligging en een 30:1 regel. weinig interessante dorpen tot nu toe.
We leggen vooral de focus op een lang uitgestrekt cluster om onze late start te compenseren met farm en potentiële farm.
Vind het nog ietwat te vroeg voor een clustercontest te houden, hopelijk komt er binnenkort nog eentje :)

47985c438ffb32e7f05c478a1303d5ed.png
 
Reactiescore
2.478
Is het zo moeilijk om een correcte inzending te doen? Er staat vrij duidelijk wat er verwacht wordt en nog doet men het verkeerd.. :confused:

Ik mis vooral wat creativiteit
 
Reactiescore
685
Is het zo moeilijk om een correcte inzending te doen? Er staat vrij duidelijk wat er verwacht wordt en nog doet men het verkeerd.. :confused:

Omdat ik hem via die link gemaakt heb die The minion erbij heeft staan. daar kan dat niet.
Op de andere manier (die je op skype zij) kan het inderdaad wel. Maar wie zegt dat ik zin heb om hem gelijk aan te passen :).
Zal dat morgen doen als het echt op die manier moet.

Ik mis vooral wat creativiteit

Hmmm. Aangezien mijn post 1 broodje aap verhaal is, getuigt dat toch ook van een bepaalde creativiteit?
 
Reactiescore
571
An Attempt To Perfection.

aatp_1.png

Dit is onze perfecte cluster, genoeg save in combinatie met een leuk frontje tegen oGP. Vele zullen dat perfectie niet bestaat. Ooit gehoord van het monster van Loch Ness. Volgens vele bestaat deze ook niet, maar ik heb bewijs dat hij wel bestaat.

Zoek de verschillen :cool:.

aatp_3.png
aatp_2.png


Door de gewaagde concurrentie van Maretan heb ik mijn monstertje geëvolueerd.
unknown.png
 
Laatst bewerkt:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Na een tijdje geprobeerd te hebben de ontbijtgranen markt te veroveren met een revolutionaire knapperige rijstkorrels met citroensmaak, genaamd Lemonpops, en dit niet leidde tot de verwachte salesrecords, werd er besloten dat het tijd was voor een marketing plan. Na vele uren brainstormen en duizenden euro's marktonderzoek kwam eruit dat de beste plek om aan de naamsbekendheid te werken uiteraard Tribal Wars was. En zo begon ons W66 avontuur met als verwachting een verduizendvoudiging van de omzet als gevolg.

Lang verhaal kort gemaakt, dit leidde tot de volgende positie op de kaart.
Cluster.PNG
In geel zien het cluster van Lemonpops, in blauw mijn stam N.E.O. en in rood UFO en oGP. Tenslotte zit in het lichtblauw rechtsboven nog een vermoedelijke assasin, genaamd Lemonkiller, van de concurrent, Ik vermoed Kellogg's, om mijn geniale marketingsplan de grond in te boren.

Zoals je duidelijk kan zien zijn we redelijk omgeven door de vijand, maar hebben we een mooie aansluiting kunnen creëren met Drx. Dabb en hopen dit binnenkort ook te doen met andere stamgenoten, zodat onze Sales een mooie boost kunnen krijgen.
sir-were-surrounded-excellent-now-we-can-re-in-any-4943552.png

Natuurlijk zou het een slecht marketing plan zijn als er niet over nagedacht is. Er heeft maanden werk in gezeten om de perfecte vorm te krijgen, maar het resultaat mag er dan ook wezen, een hele mooie citroen, midden in w66.
Clustercitroen.PNG
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
26
Lonewalker

Na lang wikken en wegen hebben we met het account Lonewalker beslist om ons ook eens op het forum te laten zien. En wat is er een betere gelegenheid dan een wedstrijdje.
clusterwedstrijd.png


Zoals op de afbeelding te zien is staat onze stam chess in het blauw en als enige directe vijand voor mezelf is het de stam gal geworden. We weten het zelf ook dat we momenteel nog maar een kleine en compacte cluster hebben maar dit speelt ook in ons voordeel. Dankzij een grote safe zone kunnen we ons volledige focussen op de task at hand en dat is door het blok gal breken.

Hierbij lijkt het erop alsof we uit the belly of the beast chess komen en als een kogel worden afgevoerd op onze westelijke vijand. Hoe ver zullen we kunnen lopen hoe snel zullen ze breken like a zombie we walk and we do not stop because we do not care about who or what is in our way.
clusterwedstrijdvorm.jpg
 

Deleted User - 487925159

Guest
Kans op pp, dan doen wij natuurlijk mee. Beste AF-lezers, hierbij presenteer ik u met veel plezier het cluster van Solar Eclipse.
In het blauw ziet u onze stam, Chess. En in het rood onze directe tegenstanders in de Galballen van GAL en de aliens van UFO.
38682D92-F059-4C68-947B-9A952DD61AFA.jpeg
Zoals jullie zien is het een account met flink wat front op 2 grote tegenstanders. Maar wij gaan een uitdaging niet uit de weg, daarnaast liggen we naast de zombies van @Lonewalker en de altijd doorblazende trein @TheTrainGoesChuChuuu 2 sterke accounts waarop gebouwd kan worden.

Toen ik eens goed naar ons cluster keek viel me op dat ons cluster perfect aansluit op een van onze grote voorbeelden, Miley Cyrus. (AKA Inge @Serenity ) Zoals zij binnen kwam vliegen in Wrecking ball, gaan wij deze wereld aanpakken. Wij gaan als een wreking ball door de galballen van gal heenslaan, en de Ufo’s terug de ruimte in schieten.
AC20FA17-D5E1-43EA-8E26-BB539AD023FA.jpeg
trump-memes-wreckingball.png


cX7qwEXihoz5pM1s5
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60292

Guest
Goedeavond samen
Hier is de inzending van *Suicide Consultant.

Rood: Gal
Geel: *Suicide Consultant
Blauw: Chess
Knipsel.PNG

Zoals je kan zien ben ik een superheld die chess beschermd van gal, mijn keuze van wapen ...
Knipsel 2.PNG
Gelukkig dat ik die gekke trein chuchu in men rug heb zitten dat ze me kunnen opvangen als ik omval na een dronken avondje uit.
Dat zweepje dat ik gebruik om gal in toom te houden dient ook nog voor andere zaken maar daar zal ik geen tekening bijmaken.

EDIT: effe nog wat geklungeld, voor extra creativiteitspunten te verdienen heb ik mijn witte muur vern**kt.
clustercontest.JPEG

sorry dat de zoom niet 200% is maar had de regels pas op het einde gelezen en was beetje te lui om opnieuw te beginnen tekenen ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
685
Nee, ik ben opzoek naar paint skills ;)

Zoals die hierboven

Speciaal voor jouw heb ik een serieuze post gemaakt :)
En als dit geen paint skill zijn dan weet ik het niet meer.

Nieuwe inzending staat bovenaan de 1e pagina.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
De laatste dagen gaan in
 

DeletedUser65747

Guest
IK PRESENTEER U;

De bochel van N.E.O.

Inzending van TimmieboyNL

Het cluster(met een heerlijk front):
0e96b784afc96a390bc4931fef916828.png


Waar N.E.O. eigenlijk een liefdevol prinsesje met een lief hondje is :

5afb1a7d1be563ce587b50ab9f1d8775.png


Verpest ik dat als aanhangsel meer naar dit:

f66ef3f02890d1cff5c9c9e0d5c9d7ef.png

No pun intented naar de notre dame
 

DeletedUser79568

Guest
Hoofdstuk 1: TheTrainGoesChuChuuu

Het was een typische lentedag, de zon keek goedkeurend op hen neer terwijl pas geboren veulens zich te goed deden aan vers geoogst hooi. Het waren rustige tijden en niets wekte de indruk dat er een strijd op handen was. Oorlog was niet ongewoon in deze landen, maar om het een strijd te noemen was in vele gevallen een overstatement gebleken.
Van jongs af aan werden in deze landen zowel de jongens als meisjes getraind in de wijze lessen van Sun Chu, de oude meester der oorlogen en de auteur van The Art of War.
Tegen de tijd dat zij oud genoeg waren om het ouderlijk huis te verlaten - en in deze regionen was 8 jaar oud gebruikelijk - werd de nobele kunst van het oorlogvoeren gezien als niet meer dan basis ontwikkeling. Hetzelfde als lopen, spreken of rekenen, dacht Aaron, terwijl hij in een stevig tempo naar de leemgroeve liep om de inventaris op te maken.

Het was Jason, zijn generaal, die hem de avond ervoor apart had genomen en op de hoogte had gebracht van de naderende dreiging. Hoewel ze al vele malen zij aan zij hadden gestreden in de falanx formatie, kende Aaron vooral zijn luchtige kant. Aaron dacht na, ditmaal kwam hij ernstig over, en sprak hij van een coalitie tussen de 2 grootste vijanden die hun macht al tijden probeerden te verleggen tot hun landen. Hij vertrouwde zijn broeder volledig, maar dit was gekkenwerk, dacht hij. Een coalitie tussen de intergalactische weerzinwekkende wezens van UFO die in tijden voor oorlog geen eer kenden, en de galbakken uit het GAL district, waar ze zelfs geen loyaliteit kenden onder hun eigen soort. Dit was een pact gesloten uit angst, hadden ze zich beseft, maar de overmacht in aantallen was iets om serieus te nemen. Hoewel ze niet onbekend waren met het elimineren van grootmachten, was snelheid in handelen nu van groot belang.

Het waren ruige landschappen, waar hun voorvaderen zich tientallen generaties terug gevestigd hadden. Ruig en vrijwel onbegaanbaar, maar de grond zat tot meters diep vol nuttige grondstoffen. Deze grondstoffen stonden aan de basis van hun imperium. Jaar na jaar werden deze grondstoffen naar het front vervoerd over smalle bergpaden met kliffen waar, als je je evenwicht verloor, je honderden meters zou vallen alvorens tot een abrupte dood te kletteren. Er moest gereisd worden over meren waar de golven enkele meters hoog reikten door de sterke en gure wind en waar een kraken zich af en toe tegoed deed aan niets vermoedende overvarende handelaren.

Gelukkig veranderde dit alles toen de even wijze als prachtige Inge een plek in het bewind kreeg.
Al wie een blik wierp op haar goudblonde lokken, en kleine doch aan niks ontbrekende postuur, kon niet anders dan haar aanbidden. Zelfs in het verre nomen est omen waar geleerde mannen peinsden over de voortekenen in namen, zongen de mannen liederen over haar schoonheid.
Het kon ook niet anders, zij wisten als geen ander dat de naam Inge was afgeleid van de Noordse god Freyr, wat in het oud Noords vruchtbaar en wijs betekent. En haar wijsheid bracht een revolutie teweeg. Een revolutie met meer impact op de oorlog op hande dan ze ooit hadden gedacht.

Terwijl Aaron op weg was naar de gigantische ijzermijnen voor de volgende inventaris, besefte hij zich dat de hoeveelheid leem die hij even geleden in de groeve genoteerd had, de kazernes op tijd zou bereiken dankzij haar kennis. Inge had hen de kennis van spoorwegen gebracht. De grootste ontwikkeling van hun tijdperk. Hun rijk strekte zich lang uit, gevormd als een mooie en sterke falanx, met de speer richting het hart van de wereld, en hun staart bijna tegen het uiterste puntje van de aarde. Aaron vroeg zich af, hoelang het zou duren voor ze de rand van de aarde zouden bereiken, en hoelang hij zou vallen als hij over de rand kukelde. Het had jaren en honderden slavenlevens gekost om genoeg spoorwegen aan te leggen tussen alle uithoeken van dat uitgestrekte landschap. Het resultaat was magnifiek. Binnen de tijdspanne van enkele jaren reden er dagelijks meerdere treinen op en neer om het rijk te vergroten en te voorzien van de benodigde grondstoffen, die van heinde en ver werden aangevoerd. Het duurde dan ook niet lang voor de trein centraal stond in hun oorlogen. Naast grondstoffen besloten ze dat ook het vervoeren van eenheden met deze treinen een uitkomst was. Dit was uiteraard een zeer belangrijke taak en daarom besloot het rijk dat alleen de adel deze belangrijke treinen mocht besturen.

En zo, herinnerde hij zich, ontstond de eerste adeltrein. Nog steeds op iedere zegel van het rijk is hij te zien. Het was een grote gebeurtenis, gepaard met een gigantisch feest. Het was adelman Rick van Goes, de derde van zijn naam, die de eer had om de eerste officiele adeltrein te besturen.
Natuurlijk was het geen toeval dat een van de beste vrienden van Inge dit privilege had gehad. Zij had een goed woordje voor hem gedaan en Rick had een gat in de lucht gesprongen van trots.
Nu, enkele jaren later, is Rick commandant van zijn eigen treindivisie en rijdt hij zelf de meest beruchte adeltrein van allemaal. Waar Jason hem ook vraagt te gaan, chaos en destructie volgen hem altijd op de voet.

n3tfgo.png

1810 AD, de adelman Rick III van Goes in zijn trein

Aaron krabbelde haastig getallen neer terwijl hij nadacht over de toekomst. Ze hadden eigenlijk geen rekening gehouden met de vijand die nu op hen af kwam en hij vroeg zich af of ze een waardige tegenstander zouden zijn. Tot op heden hadden ze de aliens gezien als een tussentijdse training voordat het echte werk zou beginnen. Hij wist dat Jason zijn troepen stad voor stad liet oprukken met maar 1 doel voor ogen: de andere kant van de aarde bereiken. Nachten lang hadden ze er over gesproken, Aaron, Rick, Inge, Jason en een handvol vertrouwelingen. Ze hadden hun speren al gericht op een district waar hun geslepen falanx recht naartoe leek te wijzen. Alsof het verre district al aanvoelde wat er komen ging, stond het bekend als district Cheqmate.

Achter hem werden de wagons in hoog tempo volgeladen, want niemand wilde een slechte indruk maken op koning Aaron. Maar de koning leek hen niet in de gaten te hebben en keek bedachtzaam neer op zijn notities, ze hadden genoeg grondstoffen voor het uitvoeren van hun plan.
Sterker nog, er was sprake van een overschot. Goed nieuws voor Rick, dacht hij.
Die zou zijn divisie uit kunnen breiden.
Het was nu slechts een kwestie van tijd voor ze klaar waren met alle preparaties.
En dan was het moment daar, besefte hij zich. Oorlog.


3537h3o.png
 

DeletedUser77113

Guest
IK PRESENTEER U;

De bochel van N.E.O.

Inzending van TimmieboyNL

Het cluster(met een heerlijk front):
0e96b784afc96a390bc4931fef916828.png


Waar N.E.O. eigenlijk een liefdevol prinsesje met een lief hondje is :

5afb1a7d1be563ce587b50ab9f1d8775.png


Verpest ik dat als aanhangsel meer naar dit:

f66ef3f02890d1cff5c9c9e0d5c9d7ef.png

No pun intented naar de notre dame
Waarom heb je die bal niet getekend bij die woef? (mijn stukje noord daar :'(
 
Reactiescore
2.478
9 leuke inzendingen, opzich geen slecht resultaat. Kunnen we de 10 halen voordat hij dicht gaat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan