Clustercontest W65

Ga je meedoen?

  • Ja, leuk idee

    Stemmen: 11 42,3%
  • Nee, helaas geen zin/tijd

    Stemmen: 5 19,2%
  • Aldo doet dit alleen om likes te score!

    Stemmen: 10 38,5%

  • Totaal aantal stemmers
    26

DeletedUser73927

Guest
Volgens mij zie ik geen Vis in je cluster maar een gigantisch lichtgevend bord waarop staat 'PP-abuser'. Dit kan ook enkel aan mij liggen natuurlijk, nog mensen die dit zien ?

Ha, grappig, ik heb enkel een stuk of 60 pp gebruikt voor de smederij, verder alleen de gratis 3 minuten knop. Grondstoffen werden geleverd door stamgenoten zodat een snelle groei mogelijk was. Dusse... nope, ik zie het niet :p
 
Reactiescore
2.478
Ik zoek nog wat onpartijdige juryleden
 
Reactiescore
2.478
3 hele inzendingen niet normaal meer :D
 

DeletedUser80078

Guest
waarschijnlijk denken de meeste dat ze het cluster er niet voor hebben
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Deze fase is best vroeg vind ik ook..
 

DeletedUser80078

Guest
we zullen beginnen met het vriendelijk bedanken van Aldo voor dit clustercontest.

over dit kleine cluster valt weinig te zeggen eigenlijk. het is een cluster dat samengesteld is om in 1e instantie zich te wapen door snelle troepenverplaatsingen wat in het begin redelijk heeft geholpen toen mijn oude stam nog redelijk om me heen lag. helaas is die gevallen en zijn we nu aan het kijken naar nieuwe doelen van voor dit cluster van een 25 tal dorpen die tussen 3 grote stammen liggen.

de aangevraagde 200% ingezoomde kaart:
contest 200%.png ik nodig jullie vriendelijk uit om ons kleine cluster te zoeken tussen het geweld van de 3 stammen om ons heen;).

om het jullie wat makkelijker te maken krijgen jullie hier ons 500% kaartje ook even cadeau.
contest 500%.png
wij zijn het mooie gele clustertje (geertt2)
de blauwe stam is (BBT)
rood is (res)
roze is (inf)
en groen is (ima)

dit cluster is ooit ontstaan door spelers over te nemen maar nu de ruimte te klein werd ben ik langzaam aan over gegaan naar het overnemen van bb dorpen en heel af en toe nog spelers om toch een kleine groei te kunnen waarborgen. ook al lig ik al ver achter op mijn regio.
dat ik hier nog altijd lig zal bepaalde spelers verbazen maar ik moet zeggen ik vermaak me hier nog wel even. toen trains leider loos werd en viel zijn er door de leider bepaalde dorpen binnen dit cluster helaas naar andere spelers gegaan omdat ze ons eigenlijk als volgend doelwit zagen. waar ik aan toe moet geven dat het niet heel onlogisch is omdat axfire in een korte tijd 2 van onze spelers had weg gespeeld en er 1 van ons naar res was gegaan.

ik hoop jullie hierbij een klein beetje history te geven over dit kleine clustertje en je mag altijd langskomen voor een gezellig gesprek:engel:.
sorry voor de grote plaatjes ben niet heel erg gewend aan het AF maar doe mijn best om me na alle jaren tw hier ook eens actief te laten zien inplaats van alleen maar lezen.
 
Reactiescore
1.476
Zelfs bij 200% zijn een aantal mensen onzeker over hun grootte.
 
Reactiescore
2.478
Ik wacht nog op 1 jurylid. Maandag komt de uitslag ongeacht of het 4e lid de beoordeling heeft ingevuld of niet.
 
Reactiescore
2.478
Zoals beloofd zou de uitslag vandaag komen. De beoordeling is te vinden in de bijlage. PP worden overgemaakt door @Duckje

Eerste prijs: .FearLess Men. (200 PP)
Tweede prijs: Nap Time (100PP)
Derde prijs: You Just Got Sniped (50PP)

Originaliteit: You Just Got Sniped (150PP)

Bedankt voor het deelneme en het jureren. Namens de jury wil ik tevens de winnaars feliciteren!
 

Bijlagen

  • Beoordeling.PNG
    Beoordeling.PNG
    35,3 KB · Weergaven: 22
Bovenaan